Komunikim Politik

Print

Ana Kekezi, PhD

Kodi
COM 352
Emri
Komunikim Politik
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Kjo lëndë prezanton konceptet themelore të komunikimit politik në epokën e mediave të gjeneratës së re dhe sfidat qe sjell shekulli XXI. Ndërkohë që në sferen publike, roli i medias në ndërmjetësimin mes aktorëve politikë dhe publikut është rritur, po kështu ka ndodhur edhe me rëndësinë e publicistëve agjentëve të shtypit dhe agjentëve të marrëdhënieve me publikun të cilët quhen ndryshe dhe si industria e marrëdhënieve publike politike. Lënda synon të shtjellojë rolin e aktorëve politikë dhe mërrëdhënien e tyre me masmedian, analiza e diskursit te elitave dhe mesazhit elektoral, në kuadër të procesit të komunikimit politik. Vëmendje e veçantë i kushtohet komunikimit strategjik në fushatat zgjedhore dhe në marketingun politik. Lënda synon te eksploroje problematikat dhe sfidat që lidhen me përdorimin politik të medias, por edhe ndërveprimin e elementëve ne proceset dhe strategjite e komunikmit politik.

Objektivat

Java
Tema
1
Përkufizimi dhe hyrje ne komunikimin politik , teorite / njohuri mbi lëndën / prezantimi i syllabus-it.
2
Procesi i Komunikimit Politik , Formesimi , Elementet e Komunikimit Politik; Aktoret
3
Politika, demokracia dhe media. Roli i medias në procesin demokratik; Opinioni Publik dhe Sfera Publike
4
Efektet e elementeve dhe strategjive te Komunikimit Politik. Vendimarrja emocionale
5
Mass media; Roli qendror ne Komunikimin Politik; Fuqia e saj
6
Diferencat dhe ngjashmerite e Marketingut Politik me Marketingun Komercial/ Rendesia e kerkimit dhe te dhenave; Targetimi & Segmentimi Synuar
7
Fushata e perhershme dhe elementet e saj. Mesazhi dhe Rendesia e tij; Roli i Konsulenteve; Fuqia e parase
8
Provim Gjysmëfinal
9
Mesazhi - Procesi i komunikimit me theks Mesazhin; Efektet e komunikimit politik te Mesazhi ; Matja e efekteve te mesazhit; Ndikimi i perceptuar
10
Komunikimi joverbal ne Politike / gjuha e trupit / imazhi / efektet dhe impakti
11
Media e Re - Ndryshimet dhe influenca ne komunikimin politik Stier, S. et al Haiko Lietz & Markus Strohmaier (2018) Election Campaigning on Social Media: Politicians, Audiences, and the Mediation of Political Communication on Facebook and Twitter, Political Communication, 35:1, 50-74,
12
Propaganda dhe Manipulimi
13
4 shtyllat baze te politikes amerikane. Mardheniet Politike Publike; Konceptet dhe teorite e aplikuara; Menaxhimi i Krizave Macnamara, J. (2021). New insights into crisis communication from an “inside” emic perspective during COVID-19. Public Relations Inquiry, 10(2), 237–262. https://doi.org/10.1177/2046147X21999972
14
Feja dhe politika - retorika; Levizjet Sociale; Levizjet e dhunshme
15
Media dhe politika në Shqipëri. Analiza e ligjërimit politik të liderëve kryesore politik në fushata elektorale; Fushata të përhershme ; Krizat.
16
Provim Final
1
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi termat bazë të komunikimit politik.
2
Studentët do të kuptojnë rolin dhe ndërveprimin e aktorëve të komunikimit politik.
3
Studentët do të jenë në gjendje të analizojnë dhe përdorin kanalet e ndryshme të komunikimit për realizimin dhe interpretimin e komunikimit politik.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 25% 25%
Kuize
2 5% 10%
Projekte
2 10% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 8 16
Gjysmë finale
1 15 15
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
2 7 14
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00