Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin

Print

Norga Sulo, Msc

Kodi
IMC 222
Emri
Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë ka në fokus teknologjitë & “softwares” që përdoren për menaxhimin e marrëdhënieve me klientët (CRM), qofshin këta klientë real apo potencialë. Në këtë lëndë do të fokusohemi sesi sistemet CRM i vijnë në ndihmë një kompanie për të menaxhuar portofolin e klientëve, shitjet, optimizuar proceset, si edhe për të rritur fitimet. Ndërveprimi me “data science”, si edhe “Inteligjenca Artificiale”, gjithashtu edhe “Marketingu Digital” do të zënë një pjesë të konsiderueshme në këtë lëndë.

Objektivat

Objektivat të cilat synohen të arrihen me realizimin e këtij kursi janë: - Studentët duhet të kuptojnë si shërbimi ndaj klientit është i lidhur me funksione të tjera të biznesit dhe rëndësia e tij për biznesin në tërësi. - Të kuptojnë rëndësinë e sjelljes ndaj shërbimit të klientit për shkak të rëndësisë që ka në marketing. - Të kuptojnë praktika dhe teknika produktive marketingu dhe të dijnë si t’i aplikojnë ato. - Të jenë të aftë të identifikojnë, kuptojnë dhe aplikojnë koncepte bazë marketingu për t’u përballur me sfidat e marketingut.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës. Koncepti i shërbimit ndaj klientit. Çfarë është shërbimi? Ndarja e shërbimeve, klasifikimi i shërbimeve, karakteristikat e shërbimeve, tipologjitë e marketingut të sektorit të shërbimeve, diferencimi.
2
Kontributi në kulturën e shërbimit. Çfarë është kultura e shërbimit? Rëndësia e kulturës së shërbimit. Si të ndërtojmë një kulturë të fortë shërbimi ndaj klientëve? Dobitë e një kulture të fortë shërbimi ndaj klientëve
3
Aftësitë verbale të komunikimit. Komunikimi ndërpersonal. Komunikimi në një drejtim kundrejt komunikimit në dy drejtimet. Kurthet e komunikimit. Sinjalet e përziera dhe mungesa e perceptimit. Kanalet e folura dhe të shkruara. Mjetet elektronike. Pasuria e mjeteve të komunikimit Përmirësimi i aftësive të komunikimit.
4
Aftësitë joverbale të komunikimit. Sinjalet jo-verbale në vende të ndryshme. Përmirësimi i aftësive të marrësit. Komunikimi në organizata.
5
Marketingu i marrëdhënieve. Kuptimi i marketingut të marrëdhenieve. Përcaktimet e marketingut të marrëdhënieve. Variablat përbërëse të marketingut të marrëdhënieve. Marketingu i marrëdhënieve në moshën e internetit.
6
Shërbimi dhe sjellja ndaj klientit. Çfarë është sjellja konsumatore? Impakti i konsumatorëve në strategjinë e marketingut. Ndikimi i marketingut në sjelljen konsumatore. Nga se varet? Çfarë blejmë, si e blejmë, ku blejmë, kur blejmë dhe sa blejmë?
7
Strategjia e cmimit për shërbimet. Faktorët që duhen marrë në konsideratë kur vendosen çmimet. Faktorët që ndikojnë në vendosjen e çmimit. Te kuptosh dhe të ndërtosh një strategji çmimi, kuptimi i vlerës për klientin. Vendosja e objektivave të strategjisë së çmimit. Analiza e pikës kritike.
8
Provimi gjysmëfinal.
9
Shërbimi ndaj klientit në një botë ndryshe. Shërbimi i klientit tradicional. Shëbimi i klientit futuristik.
10
Fokusi i kompanisë ndaj shërbimit të klientit. Çfarë është fokusi i klientit? Rëndësia e fokusit tek klienti. Këshilla për ndërtimin e një strategjie efektive të fokusimit të klientit. 4 shembuj të fokusit të klientit.
11
Formimi i një strategjie fituese në shërbimin ndaj klientit. Çfarë është një strategji fituese? Si të ndërtojmë një strategji fituese? Shërbimi i klasit boteror.
12
Vendimmarrja konsumatore & Sjellja e konsumatorit online. Njohja e nevojave. Kërkimi i informacionit. Vlerësimi para blerjes. Blerja dhe konsumi. Vlerësimi pas konsumit. Modeli CPM. Modeli HEM. Shërbimi pas shitjes. E-commerce, E-marketing, Dobishmëria Grupet virtuale Marketingu viral Media sociale Modeli MIAC. Ligjet e marketingut në median sociale. Blerje online.
13
Nxitja e besnikerisë së klientëve kundrejt shërbimit ose produktit. Stimujt e brendshëm. Stimujt e jashtëm. Kujtesa e receptorëve. Kujtesa afat-shkurtër. Kujtesa afat-gjatë. Këndvështimet vizuale. Këndvështrimet verbale. Njohuritë konsumatore. Teoritë e sjelljes. Kushtëzimi klasik. Kushtëzimi instrumental. Përforcimi. Teoritë e të mësuarit.
14
Analiza objektive e kompanisë ndaj cilësisë së shërbimit të klientit. Përkufizimi i cilësisë së shërbimit. Kërkimi i cilësisë së shërbimit. Studimet e gjithanshme dhe të plota për pritjet dhe perceptimin. Vendosja e standardeve të cilësisë.
15
Projekti final.
16
Provimi final
1
Në përfundim të kësaj lënde studentët do të jenë në gjendje të njohin konceptet që lidhen me Menaxhimin e Marrdhënieve me Klientët, si eddhe disa prej stistemeve/software CRM.
2
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi rolin e CRM dhe sesi sistemet CRM përmirësojnë efikasitetin e një biznesi.
3
Studentët do të përfitojnë njohuri të nevojshme sesi sistemet CRM i vijnë në ndihmë një kompanie për të menaxhuar portofolin e klientëve, shitjet, optimizuar proceset, si edhe për të rritur fitimet.
4
Studentët do të jenë në gjendje të aplikojnë njohuritë e marra rreth sistemeve CRM, sidomos përmes laboratorëve.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
100%
Përqindja e provimit përfundimtar
0%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
0 0 0
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 0 0
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
48
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
1.92
ECTS
5.00