- Kodi
- IMC 224
- Emri
- Komunikim Biznesi
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda e Komunikimit të Biznesit njeh studentët me një spektër të gjerë të teorive, teknikave dhe praktikave të aplikuara për të arritur një komunikim sa më efektiv në biznes. Kjo lëndë njeh studentët me bazat e shkrimit efektiv të biznesit, ku përfshihen metodat, rregullat dhe protokollet për hartimin e dokumenteve në fushën e biznesit. Gjithashtu gjatë kësaj lënde studentët do të kenë mundësi për t’u njohur me rëndësinë dhe metodat e komunikimit verbal.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Prezantim i lëndës. Diskutim i temave. Përkufizimi i Komunikimit në Biznes. Hyrje, Qëllimet, Prirjet. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 1-16
- 2
- Komunikimi korporativ në Organizatat Bashkëkohore. Komunikimi i integruar dhe organizata. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 17-34
- 3
- Komunikimi korporativ në mjedisin mediatik në ndryshim. Peizazhi i ri mediatik. Mediet sociale, sfidat dhe mundësitë. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 36-56
- 4
- Menaxhimi i palëve të interesuara dhe Komunikimi. Angazhimi, menaxhimi dhe komunikimi i palëve. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 59-82
- 5
- Identiteti i Korporatës, Marka dhe Reputacioni i Korporatës. Përshtatja e identitetit, imazhit dhe reputacionit. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 84-105
- 6
- Komunikimi i Biznesit në Praktikë. Strategjia e Komunikimit dhe Planifikimi Strategjik. Zhvillimi i një strategjie të komunikimit. Mesazhimi Strategjik dhe platformat e përmbajtjes. Planifikimi dhe ekzekutimi i programeve të komunikimit dhe fushatat. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 107-131
- 7
- Kërkimi dhe Matja. Kërkimi dhe Vlerësimi. Metodat. Matja e reputacionit të korporatës. Teoritë në matjet e efektit të komunikimit. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 132-151
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Marrëdhëniet me Mediet. Gazetaria dhe organizatat e lajmeve. Efekti i mbulimit të lajmeve në reputacionin e korporatës. Historitë e lajmeve. Vizitë në redaksi mediatike. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 153-172
- 10
- Përcaktimi i komunikimit të punonjësve. Komunikimi i punonjësve dhe identifikimi organizativ. Zëri, heshtja dhe stimulimi i pjesëmarrjes së punonjësve. Media sociale, rrjetet dhe komunitetet e praktikës. Vizitë në organizatë biznesi. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 172-190
- 11
- Menaxhimi i çështjeve. Përkufizimi i çështjeve. Influencimi i politikave publike, Aktivizmi anti-korporatë Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 191-210
- 12
- Komunikimi i Krizave. Përcaktimi i krizës. Menaxhimi i krizave. Ndikimi i një krize në reputacionin e korporatave. Komunikimi për një krizë. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 210-226
- 13
- Udhëheqja dhe komunikimi i ndryshimit. Përcaktimi i lidershipit dhe ndryshimi. Komunikimi gjatë një ndryshimi. Komunikim efektiv i drejtuesit. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 229-250
- 14
- Përgjegjësia Sociale e Korporatave (CSR) dhe Marrëdhëniet me Komunitetin. Përcaktimi i përgjegjësisë shoqërore të korporatave. Marrëdhëniet me komunitetin. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 252-269
- 15
- Prezantim Projekti
- 16
- Final Exam
- 1
- Të aplikojnë strategjitë e komunikimit të biznesit dhe parimet bazë për të përgatitur komunikim efektiv në kontekstin e brendshëm dhe të jashtëm të biznesit.
- 2
- Studentët janë në gjendje të shfrytëzojnë aftësitë analitike në zgjidhjen e problemeve të të komunikimit të biznesit.
- 3
- Studentët mund të konceptojnë, hartojnë dhe analizojnë materiale të shkruara dhe prezantime verbale për nevojat e aktivitetit të biznesit.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 2 28
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 19 19
- Provimi përfundimtar
- 1 20 20
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00