Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin

Print

Norga Sulo, Msc

Kodi
IMC 222
Emri
Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë ka në fokus teknologjitë & “softwares” që përdoren për menaxhimin e marrëdhënieve me klientët (CRM), qofshin këta klientë real apo potencialë. Në këtë lëndë do të fokusohemi sesi sistemet CRM i vijnë në ndihmë një kompanie për të menaxhuar portofolin e klientëve, shitjet, optimizuar proceset, si edhe për të rritur fitimet. Ndërveprimi me “data science”, si edhe “Inteligjenca Artificiale”, gjithashtu edhe “Marketingu Digital” do të zënë një pjesë të konsiderueshme në këtë lëndë.

Objektivat

- Të kuptohet rëndësia e menaxhimit të marrëdhënieve me klientët: Objektivi kryesor është të kuptohet se si marrëdhëniet e mira me klientët kanë ndikim të drejtpërdrejtë në suksesin e një organizate. Ky objektiv synon të ndriçojë pjesëmarrësit rreth përfitimeve të krijuara nga një mjedis i përkushtuar ndaj klientëve. - Të zhvillohet aftësia për të komunikuar me klientët në mënyrë efektive: Ky objektiv synon të përmirësojë aftësitë e komunikimit të pjesëmarrësve me klientët. Kjo përfshin aftësinë për të dëgjuar, të kuptuar dhe të komunikuar me klientët në mënyrë që të ndërtohet një lidhje e fortë dhe e besueshme. - Të identifikohen dhe të përmbushen pritjet e klientëve: Për të krijuar marrëdhënie të qëndrueshme dhe të suksesshme me klientët, është e rëndësishme të identifikohen dhe të përmbushen pritjet e tyre. Ky objektiv synon të trajnojë pjesëmarrësit për të kuptuar dhe për të përgjigjur ndaj nevojave dhe pritjeve të klientëve në mënyrë efektive. - Të zbatohen teknikat e menaxhimit të konfliktit: Në marrëdhëniet me klientët, konfliktet dhe mosmarrëveshjet mund të ndodhin. Objektivi është të trajnojë pjesëmarrësit për të identifikuar, menaxhuar dhe zgjidhur konfliktet me klientët në mënyrë pozitive dhe konstruktive. - Të krijohet një kulturë e shërbimit ndaj klientit: Objektivi kryesor është të inkurajohet krijimi i një kulture të orientuar nga klienti brenda organizatës. Ky objektiv synon të ndriçojë pjesëmarrësit për të kuptuar rëndësinë e shërbimit të shkëlqyer ndaj klientëve dhe të ndërtojnë kulturën dhe vlerat e nevojshme për të arritur këtë.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës. Koncepti i shërbimit ndaj klientit. Çfarë është shërbimi? Ndarja e shërbimeve, klasifikimi i shërbimeve, karakteristikat e shërbimeve, tipologjitë e marketingut të sektorit të shërbimeve, diferencimi.
2
Kontributi në kulturën e shërbimit. Çfarë është kultura e shërbimit? Rëndësia e kulturës së shërbimit. Si të ndërtojmë një kulturë të fortë shërbimi ndaj klientëve? Dobitë e një kulture të fortë shërbimi ndaj klientëve
3
Aftësitë verbale të komunikimit. Komunikimi ndërpersonal. Komunikimi në një drejtim kundrejt komunikimit në dy drejtimet. Kurthet e komunikimit. Sinjalet e përziera dhe mungesa e perceptimit. Kanalet e folura dhe të shkruara. Mjetet elektronike. Pasuria e mjeteve të komunikimit Përmirësimi i aftësive të komunikimit.
4
Aftësitë joverbale të komunikimit. Sinjalet jo-verbale në vende të ndryshme. Përmirësimi i aftësive të marrësit. Komunikimi në organizata.
5
Marketingu i marrëdhënieve. Kuptimi i marketingut të marrëdhenieve. Përcaktimet e marketingut të marrëdhënieve. Variablat përbërëse të marketingut të marrëdhënieve. Marketingu i marrëdhënieve në moshën e internetit.
6
Shërbimi dhe sjellja ndaj klientit. Çfarë është sjellja konsumatore? Impakti i konsumatorëve në strategjinë e marketingut. Ndikimi i marketingut në sjelljen konsumatore. Nga se varet? Çfarë blejmë, si e blejmë, ku blejmë, kur blejmë dhe sa blejmë?
7
Strategjia e cmimit për shërbimet. Faktorët që duhen marrë në konsideratë kur vendosen çmimet. Faktorët që ndikojnë në vendosjen e çmimit. Te kuptosh dhe të ndërtosh një strategji çmimi, kuptimi i vlerës për klientin. Vendosja e objektivave të strategjisë së çmimit. Analiza e pikës kritike.
8
Provimi gjysmëfinal.
9
Shërbimi ndaj klientit në një botë ndryshe. Shërbimi i klientit tradicional. Shëbimi i klientit futuristik.
10
Fokusi i kompanisë ndaj shërbimit të klientit. Çfarë është fokusi i klientit? Rëndësia e fokusit tek klienti. Këshilla për ndërtimin e një strategjie efektive të fokusimit të klientit. 4 shembuj të fokusit të klientit.
11
Formimi i një strategjie fituese në shërbimin ndaj klientit. Çfarë është një strategji fituese? Si të ndërtojmë një strategji fituese? Shërbimi i klasit boteror.
12
Vendimmarrja konsumatore & Sjellja e konsumatorit online. Njohja e nevojave. Kërkimi i informacionit. Vlerësimi para blerjes. Blerja dhe konsumi. Vlerësimi pas konsumit. Modeli CPM. Modeli HEM. Shërbimi pas shitjes. E-commerce, E-marketing, Dobishmëria Grupet virtuale Marketingu viral Media sociale Modeli MIAC. Ligjet e marketingut në median sociale. Blerje online.
13
Nxitja e besnikerisë së klientëve kundrejt shërbimit ose produktit. Stimujt e brendshëm. Stimujt e jashtëm. Kujtesa e receptorëve. Kujtesa afat-shkurtër. Kujtesa afat-gjatë. Këndvështimet vizuale. Këndvështrimet verbale. Njohuritë konsumatore. Teoritë e sjelljes. Kushtëzimi klasik. Kushtëzimi instrumental. Përforcimi. Teoritë e të mësuarit.
14
Analiza objektive e kompanisë ndaj cilësisë së shërbimit të klientit. Përkufizimi i cilësisë së shërbimit. Kërkimi i cilësisë së shërbimit. Studimet e gjithanshme dhe të plota për pritjet dhe perceptimin. Vendosja e standardeve të cilësisë.
15
Projekti final.
16
Provimi final
1
Në përfundim të kësaj lënde studentët do të jenë në gjendje të njohin konceptet që lidhen me Menaxhimin e Marrdhënieve me Klientët, si eddhe disa prej stistemeve/software CRM.
2
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi rolin e CRM dhe sesi sistemet CRM përmirësojnë efikasitetin e një biznesi.
3
Studentët do të përfitojnë njohuri të nevojshme sesi sistemet CRM i vijnë në ndihmë një kompanie për të menaxhuar portofolin e klientëve, shitjet, optimizuar proceset, si edhe për të rritur fitimet.
4
Studentët do të jenë në gjendje të aplikojnë njohuritë e marra rreth sistemeve CRM, sidomos përmes laboratorëve.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 1 1
Gjysmë finale
1 4 4
Provimi përfundimtar
1 4 4
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
113
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.52
ECTS
5.00