Komunikim Vizual

Print

Suela Musta, PhD

Kodi
IMC 305
Emri
Komunikim Vizual
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë është teorike dhe konkretësinë ia japin studimet e rastit. I ndihmon studentët të kuptojnë çështjet e perceptimit pamor dhe si komunikohet saktë përmes elementeve pamorë, duke u dhënë dije teorike për të ndihmuar të kuptojnë dhe të zbatojnë në mënyrë të përgjegjshme e profesionale ato që kanë përftuar në dijet praktike. Kjo lëndë ndhmon edhe studentët e komunikimit të vlerësojnë dhe t’i përdorin dijet për të komunikuar sa më mirë informacionin në të gjitha fushat e komunikimit

Objektivat

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës, librat për t’u lexuar, hyrje në lëndë
2
Të kuptuarit pamor: shikimi në pikëpamjen fiziologjike e psikologjike; biologjia e shikimit, perceptimi i lëvizjes, thellësisë, etj.; teoritë ndjesore: geshtaltizmi, konsktruktivizmi, ekologjia; pikëpamjet analizuese, studime rasti  Huxley, A. (1943). The art of seeing. London, UK: Chatto & Windus. Pg. 11  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: Writing For Textbooks. Pg. 1-6, 18-31, 52-61,123-127  Massironi, M., & Bruno, N. (2009). The psychology of graphic images: Seeing,drawing, communicating. New York, USA: Psychology Press. Pg. 1-20  The psychology book. (2012). London: Dorling Kindersley, Pg. 161, 194  Thompson, G. S. (2015). Workbook to accompany Understanding anatomy & physiology: A visual, auditory, interactive approach. Philadelphia, USA: F.A. Davis Company. Pg. 216, 219, 220
3
Teoritë e perceptimit; semiotika dhe konjitivja, shenjat ikonografike, shenjat indeksuese, simbolet, marrëdhënieja mes treguesit e nënkuptimit, kuptimi mirëfilli dhe kuptimi në kotekst, pragmatika, semantika dhe sintaktika, kodi metonimik, kodi analogjik, kodi zëvendësues, kodet e kondesuara; konjitivja: kujtesa, projektimi, pritshmëria, përzgjedhja, krijimi i zakoneve, spikatja, mospajtimi, kultura dhe fjalët, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 61-73
4
Shkollat e komunikimit, ndryshimi i kuptimeve të simboleve në kohë e shoqëri të caktuara, kthimi i njerëzve në simbole, si përkufizohet kultura, çfarë është kultura pamore, ndryshimi mes dizajnit grafik e artit, ndryshimi mes dizajnit grafik e artit komercial, gjuha pamore, studime rasti  Barker C., (2004) The SAGE Dictionary of Cultural Studies; Londër, Britani e Madhe: SAGE Publications Ltd, fq. 44  Barnard A., Spencer J. (red), (2010), The Routledge Encyclopedia of Social and Cultural Anthropology, 2nd edition, Okson, Britani e Madhe: Routledge (Taylor & Francis e-Library version), fq. 168-169  Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 18-19  Bowers, J. (2012). Introduction to graphic design methodologies and processes: Understanding theory and application. Hoboken, NJ: Wiley.. Pg. 24-25  Fiske, J. (1996). Introduction to communication studies (2nd ed.). London, United Kingdom: Routledge. Pg. 1-7, 46, 55  Hembree, R. (2008). The complete graphic designer: A guide to understanding graphics and visual communication: Design for communication, the design process, page layout and design, common design jobs, corporate identity, branding. Beverly, MA, USA: Rockport.. Pg. 11-15  Ingold T. (1994) Humanity and Animality botuar në Companion Encyclopedia of Anthropology me redaktor Ingold T.; Nju Jork, Shtetet e Bashkuara të Amerikës: Routledge (Taylor & Francis e-Library version), fq. 21  Smelser, N. J., Baltes, P. B. (2001) International encyclopedia of the social and behavioral sciences; Amsterdam, Holandë: Elsevier, fq. 3057  Smith C.M., Davies E.T., (2008), Anthropology For Dummies, Nju Jork, Shtetet e Bashkuara të Amerikës: Wiley Publishing, Inc., fq. 190  Tylor E.B., (1920), Primitive culture: researches into the development of mythology, philosophy, religion, art dhe custom, Vol. 1, Londër, Britani e Madhe: Murray, fq. 1
5
Elementët kryesorë artistikë në komunikimin pamor: hapësira, vija, forma, përmasa/shkalla, ngjyra, materiali, vlera; Parimet e dizajnit të mirë: pika kryesore, kontrasti, balanca, lëvizja, ritmi/modeli, harmonia; zbatimi i teorive geshtaltiste; proporcioni i artë dhe rregulli i të tretave, studime rasti  Hagen, R., & Golombisky, K. (2017). White space is not your enemy: A beginner's guide to communicating visually through graphic, web & multimedia design. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, Taylor & Francis Group., pg. 46-60
6
Ngjyra, gjashtë ngjyrat bazike, metodat e përshkrimit të ngjyrës: objektive, krahasuese dhe subjektive, ngjyrat kromatike dhe akromatike, saturimi dhe ndriçimi, errësimet, zbardhjet dhe tonalitetet, sistemet e ngjyrave: RGB, RYB dhe CMY(K), ngjyrat parësore, dytësore dhe të treta, ngjyrat e ngrohta e të ftohta, temperaturë e ngjyrës, kombinimi i ngjyrave: komplementar, monokromatik, analog, triadik, tetradik. fuqia komunikuese e ngjyrës, si komunikimojmë përmes kombinimit të formave, vijave, ngjyrave dhe materialeve, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 35-40  Hembree, R. (2008). The complete graphic designer: A guide to understanding graphics and visual communication: Design for communication, the design process, page layout and design, common design jobs, corporate identity, branding. Beverly, MA, USA: Rockport.. Pg. 28-30  Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 39-41
7
Bindja pamore në reklama, marrëdhëniet me publikun dhe gazetaria; iamzhe që lëndojnë: stereotipat pamorë, stereotipat mediatikë, studime rasti  Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 39-41
8
Provimi gjysmefinal
9
Tipografia, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 129-160  Hagen, R., & Golombisky, K. (2017). White space is not your enemy: A beginner's guide to communicating visually through graphic, web & multimedia design. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, Taylor & Francis Group., pg. 88-114
10
Dizajni grafik, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 161-185
11
Grafikat informuese, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 187-210
12
Fotografia, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 246-272
13
Filmat, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 274-321
14
Televizioni dhe videoja, studime rasti  Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 322-348
15
Përsëritje: Çfarë kemi mësuar, çfarë kemi arritur, ku është dallimi me orën e parë të lëndës
16
Provimi final
1
Studentët do të kuptojnë stilet dhe tonet e ndryshme të përdorura për formate të ndryshme pamore.
2
Studentët do të demonstrojnë aftësi bazike mbi teknikat e analizimit të medumeve të komunikimit pamor për lloje të ndryshme mediash.
3
Studentët do të aftësohen në vlerësimin dhe kritikën e materialeve të komunikimit pamor.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
2 10% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
2 2 4
Gjysmë finale
1 1 1
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00