Studim Tregu

Print

Silvana Xheka, Msc

Kodi
IMC 303
Emri
Studim Tregu
Semestri
5
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Ky kurs ofron një hyrje gjithëpërfshirëse të kërkimeve të marketingut dhe diskuton konceptet, proceset dhe teknikat kryesore, si edhe aplikimet e tyre. Kursi adreson përdorimin e studimeve të marketingut si mbeshtetje për marrjen e vendimeve të marketingut nga ana e menaxhmentit; konkretisht, si mblidhen dhe analizohen informacionet e ndryshme me ate te metodave kerkimore. Përveç një përmbledhje të hulumtimeve marketingut, kursi përfshin hartimin e nje kerkese per studime tregu, hartimin e metodologjise dhe zbatimin e nje studimi duke përfshirë të dhëna cilësore dhe sasiore.

Objektivat

Kjo lëndë synon që tu sigurojë studentëve formim në metodat e kërkimit, problematikat e procesit të kryerjes së studimeve marketing, analizës së të dhënave, dhe metodat e vlerësimit të lidhura me marketingun si dhe raportimin e tyre. Me konkretisht: - Të jenë në gjendje të përkthejnë një problem të marketingut në një pyetje ose objektiva të mundshme kërkimore - Të formulojnë një kërkesë për propozim tregu, duke u pozicionuar në rolin e një biznesi që kërkon studime marketing - Të vlerësojnë kërkimin e marketingut si një proçes që përfshin një sekuencë aktivitetesh dhe të identifikojnë secilin prej tyre - Të kenë një kuptim të përgjithshëm të pikave të forta dhe të dobëta të modeleve të ndryshme të kërkimit sasiore dhe cilësore - Të jenë të vetëdijshëm për burimet e ndryshme të informacionit të marketingut dhe mënyrat e ndryshme për mbledhjen e një informacioni të tillë - Të jenë më të ndjeshëm ndaj paragjykimeve dhe kufizimeve të të dhënave të marketingut dhe analizës të të dhënave dhe etikës në mbledhjen dhe perdorimin e tyre. - Të njohin dhe perdorin platformat online per ndërtimin e pyetesorëve sasior dhe mbledhjes së të dhënave bazë si Google forms dhe Survey Monkey - Lënda ka gjithashtu për qëllim të ndihmojë nxënësit të fitojnë aftësinë për të vlerësuar dhe interpretuar kërkime marketing të projektuara dhe realizuara nga ofrues të jashtëm.

Java
Tema
1
Hyrje në Studim Marketingu. - Në këtë kapitull do të mësohet marrëdhënia e kërkimit të marketingut me marketingun dhe si të përkufuzime të ndryshme të kërkimeve marketing. Funksioni dhe përdorimet e hulumtimit të marketingut dhe nevojat që përmbush në sektor të ndryshëm të biznesit. Më në fund, aftësitë e punës që janë të dobishme në kërkimin e marketingut. Kapitulli 1 ne liber
2
Proçesi, formulimi i studimit dhe objektivave studimor. -Në këtë kapitull do të mësohen hapat e procesit të hulumtimit të marketingut. Rëndësia dhe procesi i përcaktimi të problemit. Si të formulojmë objektivat e hulumtimit dhe hipotezat e hulumtimit. Kapitulli 3 n liber
3
Kërkese per propozim - Në këtë kapitull studentët do të mësojnë se si të krijojnë një kërkesë për propozim, duke e vendosur veten në pozicionin e biznesit të vërtetë me të cilin ata janë të njohur. Struktura e kërkesës për propozim, objektivat dhe detaje të tjera metodologjike. Kjo njohuri do të zbatohet në detyrën gjysmëvjetore.
4
Kërkimi sekondar dhe informacioni i gatshëm - Në këtë kapitull studentët do të mësojnë ndryshimet midis të dhënave primare dhe dytësore. Klasifikimet e ndryshme të të dhënave dytësore, përfshirë bazat e të dhënave të brendshme dhe të jashtme. Përparësitë dhe disavantazhet e të dhënave dytësore. Burimet e ndryshme ku mund të gjeni të dhëna dytësore për Shqipërinë dhe në përgjithësi. Kaptulli 5 në libër
5
Studimet cilësore -Në këtë kapitull studentët bëjnë mësimin e ndryshimeve midis teknikave sasiore dhe cilësore të kërkimit. Avantazhet dhe disavantazhet per përdorimin e vëzhgimit si një mjet për mbledhjen e të dhënave. Cilat janë fokus grupet dhe si kryhen dhe analizohen ato. Metoda të tjera cilësore të përdorimit nga studiuesit e marketingut, duke përfshirë intervista të thelluar, analiza të protokollit, teknik projektive dhe marketingun neuromarket. Kaptulli 6 në libër
6
Mbledhja e saktë e të dhënave. Në këtë kapitull studenti do të mësojë përparësitë e sondazheve, përfshirë standardizimin, lehtësinë e administrimit, etj. Mënyrat e ndryshme të administrimit të sondazhit, bazuar në faktin nëse është apo jo një intervistues dhe / ose një kompjuter. Përshkrimi i metodave të ndryshme të mbledhjes së të dhënave. Pse studiuesit e marketingut punojnë me kompani panel për të mbledhur të dhëna. Konsiderata të ndryshme kur zgjedhni një metodë specifike të mbledhjes së të dhënave Kapitulli 7 në libër
7
Matjet studimore, ndërtimi i pyetësorit, formulimi i pyetjeve - Në këtë kapitull studentët do të mësojnë rreth koncepteve themelore të matjeve. Cilat janë llojet e masave të përdorura në hulumtimet e marketingut. Tri shkallë intervali që përdoren zakonisht në hulumtimet e marketingut. Si të zhvilloni pyetje, duke përfshirë ato që nuk duhet të bëni. Kapitulli 8 në libër
8
Provimi gjysmë final
9
Përzgjedhja e kampionit dhe struktura e tij Në këtë kapitull studentët do të mësojnë konceptet themelore të përfshira me kampionet. Arsyet e marrjes së një kampioni. Diferencat midis marrjes së kampionit të probabilitetit dhe joprobabilitetit. Si të kryejnë secilin nga katër llojet e ndryshme të marrjes së kampioneve me probabilitetit. Rreth teknikave të marrjes së mostrave në internet Kapitulli 9 në libër
10
Puna ne teren Në këtë kapitull studentët do të mësojnë se çfarë përbën gabim të jokampionit dhe ne liidhje me gabimet që ndodhin gjatë mbledhjes së të dhënave në terren. Si të kontrollohen gabimet në mbledhjen e të dhënave në terren. Gjithçka rreth gabimeve te jokampionimit Kapitulli 11 në libër
11
Përpunimi dhe analiza e të dhënave. Në këtë kapitull studentët do të mësojnë se cilat janë llojet e ndryshme të analizave statistikore të përdorura në hulumtimet e marketingut. Çfarë është analiza përshkruese dhe si ta bëjmë atë. Kur duhet të përdoret një masë e veçantë e analizës përshkruese. Për më tepër, do të prezantohet së shpejti në llojin tjetër të analizave të përdorura në hulumtim. Kapitulli 12 në libër
12
Platformat online të mbledhjes së të dhënave Në këtë kapitull studentët do të mësojnë se si të përdorë një nga platformat falas online, posaçërisht survey monkey. Ata do të njihen me llojet e pyetjeve tsë ofruara nga platforma. Si ta ndertojnë një studim në të. Si ta ndajnë me të anketuarit per mbledhjen e të dhënave dhe si të analizojmë rezultatet.
13
Vizitë në agjenci studimore në Tiranë - Analizimi i një prej sondazheve elektrorale në Shqipëri, Barometri Politik
14
Vizualizimi i te dhenave Prezantimi i studimeve te ndryshme per te mesuar sesi paraqiten te dhenat vizualisht ne prorame te ndryshem ne forma grafikale dhe te tjera.
15
Diskutim dhe pregatitje për detyrën finale- si të ndertojmë një pyetësor online
16
Provimi final
1
Studentët do të demonstrojnë njohuri të koncepteve dhe metodave të studimit të marketingut.
2
Studentët do të aftësohen në hartimin e pyetësorëve dhe mënyrat e marrjes së kampioneve.
3
Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë metodat cilësore dhe sasiore të kërkimit dhe zbatimin e tyre në studime marketingu.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 15% 15%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 30% 30%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 15% 15%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 2 2
Gjysmë finale
1 1 1
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00