- Kodi
- COM 351
- Emri
- Komunikimi Organizativ
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Komunikimi organizativ është fushë studimi e cila merret me bashkëveprimin, koordinimin dhe marrëdhënieve mes individëve në një grup, kompani apo organizatë. Më tej shqyrtohen disa kuptime themelore të sjelljes organizative. Ajo paraqitet sot një fushë dijesh e kërkimi ndërdisiplinar, që i dedikohet kuptimit dhe menaxhimit më të mirë të njerëzve në punë. Shtjellohen konceptet e organizatës, strukturës, organizimit, planifikimit, motivimit, vlerave, etikës dhe vlerësimeve, të gjitha në funksion të sjelljes organizative, ku, natyrisht, fokusimi është tek kontributi i komunikimit organizativ. Gjatë këtij kursi jepet mundësia që studentët, nga këndvështrimi i punonjësit të medias, ta shohë efektivitetin e organizatës punuese të lidhur me komunikimin nga niveli individual, grupor, tek ligjërimi në publik si dhe ai lloj komunikimi që rezulton efektiv në zgjidhjen e problemit dhe marrjen e vendimit, në nivel organizate.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Konceptet dhe teoritë e komunikimit organizativ, një qasje orientuese. Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazet të lëndës, prezantimi i syllabus-it dhe i mënyrës së vlerësimit.
- 2
- Teoritë mbi organizatën dhe menaxhimin organizativ
- 3
- Fordizmi dhe Komunikimi Organizativ
- 4
- Organizatat si sisteme komunikimi
- 5
- Komunikimi, kultura dhe organizimi
- 6
- Post fordizmi dhe komunikimi organizativ
- 7
- Komunikimi strategjik
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Komunikimi organizativ i zyrave të shtypit
- 10
- Teknologjia e informationit dhe komunikimi në punë
- 11
- Komunikimi organizativ, globalizimi dhe përgjegjësia sociale e korporatave
- 12
- Komuniimi, puna dhe identiteti personal
- 13
- Pushteti dhe motivimi në organizatë
- 14
- Vlera, etika dhe vlerësimet në organizatë
- 15
- Konflikti në organizatë dhe menaxhimi i krizës
- 16
- Provim Final
- 1
- Të njohin teoritë kryesore mbi organizatën punuese, strukturën, organizimin dhe planifikimin e saj, në interes të zhvillimit të aftësive të tyre menaxheriale & lidershipit, për kuptime të thelluara komunikative të sjelljes organizative;
- 2
- Të jenë të aftë orientohen për të dalluar diferencat individuale të sjelljeve njerëzore, kushtëzimin e tyre nga tipi i personalitetit, bota motivacionale, sistemi i vlerave që krijohen në kuadrin e organizatës dhe reflektime të tyre në sjelljen organizative;
- 3
- Të jenë të aftësuar me shprehi praktike për zhvillimin me sukses të komunikimit në organizatë punuese, për komunikimin në grupet dhe formimin e ekipet;
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 15 15
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00