Komunikim Biznesi

Print

Valmora Gogo, PhD

Kodi
IMC 224
Emri
Komunikim Biznesi
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Lënda e Komunikimit të Biznesit njeh studentët me një spektër të gjerë të teorive, teknikave dhe praktikave të aplikuara për të arritur një komunikim sa më efektiv në biznes. Kjo lëndë njeh studentët me bazat e shkrimit efektiv të biznesit, ku përfshihen metodat, rregullat dhe protokollet për hartimin e dokumenteve në fushën e biznesit. Gjithashtu gjatë kësaj lënde studentët do të kenë mundësi për t’u njohur me rëndësinë dhe metodat e komunikimit verbal.

Objektivat

Gjatë këtij kursi synohet që studentët të njihen me teoritë kryesore bashkëkohore në fushën e komunikimit, si dhe të shtjellohen strategjitë e ndjekura në në këtë fushë. Lënda ka si objektiva kryesore shtjellimin e koncepteve të komunikimit në biznes si dhe aftësimin e studentëve në njohjen dhe aplikimin e dijeve të përfituara në prakikë. Lënda ka si objektiv aftësimin e studentëve në përgatitjen e materilave të shkruara, dhe prezantimeve verbale, të cilat përdoren gjerësisht në aktivitetin e përditshëm të biznesit.

Java
Tema
1
Prezantim i lëndës. Diskutim i temave. Përkufizimi i Komunikimit në Biznes. Hyrje, Qëllimet, Prirjet.\ Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 1-16
2
Komunikimi korporativ në Organizatat Bashkëkohore. Komunikimi i integruar dhe organizata. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 17-34
3
Komunikimi korporativ në mjedisin mediatik në ndryshim. Peizazhi i ri mediatik. Mediet sociale, sfidat dhe mundësitë. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 36-56
4
Menaxhimi i palëve të interesuara dhe Komunikimi. Angazhimi, menaxhimi dhe komunikimi i palëve. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 59-82
5
Identiteti i Korporatës, Marka dhe Reputacioni i Korporatës. Përshtatja e identitetit, imazhit dhe reputacionit. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 84-105
6
Komunikimi i Biznesit në Praktikë. Strategjia e Komunikimit dhe Planifikimi Strategjik. Zhvillimi i një strategjie të komunikimit. Mesazhimi Strategjik dhe platformat e përmbajtjes. Planifikimi dhe ekzekutimi i programeve të komunikimit dhe fushatat. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 107-131
7
Kërkimi dhe Matja. Kërkimi dhe Vlerësimi. Metodat. Matja e reputacionit të korporatës. Teoritë në matjet e efektit të komunikimit. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 132-151
8
Provimi gjysmë final
9
Marrëdhëniet me Mediet. Gazetaria dhe organizatat e lajmeve. Efekti i mbulimit të lajmeve në reputacionin e korporatës. Historitë e lajmeve. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 153-172
10
Përcaktimi i komunikimit të punonjësve. Komunikimi i punonjësve dhe identifikimi organizativ. Zëri, heshtja dhe stimulimi i pjesëmarrjes së punonjësve. Media sociale, rrjetet dhe komunitetet e praktikës. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 172-190
11
Menaxhimi i çështjeve. Përkufizimi i çështjeve. Influencimi i politikave publike, Aktivizmi anti-korporatë. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 191-210
12
Komunikimi i Krizave. Përcaktimi i krizës. Menaxhimi i krizave. Ndikimi i një krize në reputacionin e korporatave. Komunikimi për një krizë. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 210-226
13
Udhëheqja dhe komunikimi i ndryshimit. Përcaktimi i lidershipit dhe ndryshimi. Komunikimi gjatë një ndryshimi. Komunikim efektiv i drejtuesit. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 229-250
14
Përgjegjësia Sociale e Korporatave (CSR) dhe Marrëdhëniet me Komunitetin. Përcaktimi i përgjegjësisë shoqërore të korporatave. Marrëdhëniet me komunitetin. Joep Cornelissen, “Corporate Communication-A Guide to Theory and Practice”, 5th edition, Sage, 2017, fq. 252-269
15
Prezantim Projekti
16
Final Exam
1
Të aplikojnë strategjitë e komunikimit të biznesit dhe parimet bazë për të përgatitur komunikim efektiv në kontekstin e brendshëm dhe të jashtëm të biznesit.
2
Studentët janë në gjendje të shfrytëzojnë aftësitë analitike në zgjidhjen e problemeve të të komunikimit të biznesit.
3
Studentët mund të konceptojnë, hartojnë dhe analizojnë materiale të shkruara dhe prezantime verbale për nevojat e aktivitetit të biznesit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 0 0
Provimi përfundimtar
1 22 22
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
126
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.04
ECTS
5.00