- Kodi
- IMC 222
- Emri
- Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin
- Semestri
- 4
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë synon të theksojë rëndësinë e marrëdhënieve me klientët si një domosdoshmëri për suksesin e kompanive dhe organizatave që operojnë në tregje të ndryshme. Lënda synon të ofrojë njohur mbi parimet themelore që përfshihen në menaxhimin e marrëdhënieve me klientin..
- Objektivat
-
Objektivat e lëndës përfshijnë ofrimin e njohurive rreth bazave të marrëdhënieve me klientin të cilat përfshijnë: a) sjelljen e klientëve, marketingun e marrëdhënive, kënaqësinë e klientit, besnikërinë, etj. Lënda synon që tu ofrojë studentëve njohuri për ndikimin që kanë konceptet e marrëdhënieve me klientin në suksesin e shitjeve.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në konceptet dhe njohja me menaxhimin e marrdhënieve me klientin. Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazë të lëndës, prezantimi i syllabus dhe mënyrës së vlerësimit dhe detyrave ku do angazhohen studentet
- 2
- Sistemet automatike te marketingut dhe CRM/Menaxhimi i Mardhenieve me Klientin
- 3
- Vlera e Klientit/ Vlera per Kompanine/Zinxhiri kenaqesi-besnikeri-fitim/zgjerimi i konceptit te vleres se klientit
- 4
- Marketingu tradicional/transaksional (TM) vs. marketingut te marrdhenies (RM)/ Konceptet, ngjashmerite dhe ndryshimet/Format organizative te RM
- 5
- CRM strategjike, zhvillimi dhe Elementet e saj/Ndryshimet qe percakton Konsumatori /Perfitimi i menaxhimit te klientit /Programet e besnikerise
- 6
- CRM strategjike- Pjesa 2, Proceset, Zbatimi, Kriteret e Vleresimit, Karakterisitikat/ Propozimi i vleres, Strategjia e Klientit, Menaxhimi i aktoreve te interesit
- 7
- Menaxhimi i fushates CRM, Fazat, Identifikimi i klientit te synuar, zhvillimi strategjise se komunikimit, kanalet mediatike, buxheti
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- CRM ne kanalet e marketingut, Strategjite e CRM ne kanale, Llojet e kanaleve te marketingut ne CRM
- 10
- Sherbimet ndaj Klientit, Elementet, Automatizimi i Sherbimit/ Kerkesat e Klientit ndaj organizates, Faktoret per implementim te suksesshem te CRM-se
- 11
- CRM ne funksion te bindjes ndaj klientit, Modelet e aplikuara, Aplikimi i bindjes dhe taktikave te saj/Principet e psikologjise se konsumatorit
- 12
- Media Sociale ne Menaxhimin e Mardhenies me Klientin-CRM, Aplikimi dhe Impakti
- 13
- Perfitimet e Menaxhimit te Mardhenieve me Klientin/Planifikimi per sukses
- 14
- Perfitimet e Menaxhimit te Mardhenieve me Klientin/Implementimi
- 15
- E ardhmja e Menaxhimit te Mardhenieve me Klientin
- 16
- Provimi final
- 1
- Në përfundim të lëndës studentët do të kenë përfituar njohuri në lidhje me teoritë dhe praktikat kryesore në fushën e menaxhimit të marrëdhenieve me klientin.
- 2
- Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë rëndësinë e CRM në një kompani, si dhe ndikimin në suksesin e biznesit.
- 3
- Do te aftesohen me shprehi praktike për procesin e meaxhimit të marrëdhënieve me klientin dhe rolin që luan koordinimi i departmenteve të ndryshme brenda kompanisë.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 1 3% 3%
- Projekte
- 1 5% 5%
- Detyra
- 1 10% 10%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 2% 2%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 2 0 0
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 8 8
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 134
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.36
- ECTS
- 5.00