Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin

Print

Ana Kekezi, PhD

Kodi
IMC 222
Emri
Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë synon të theksojë rëndësinë e marrëdhënieve me klientët si një domosdoshmëri për suksesin e kompanive dhe organizatave që operojnë në tregje të ndryshme. Lënda synon të ofrojë njohur mbi parimet themelore që përfshihen në menaxhimin e marrëdhënieve me klientin..

Objektivat

Objektivat e lëndës përfshijnë ofrimin e njohurive rreth bazave të marrëdhënieve me klientin të cilat përfshijnë: a) sjelljen e klientëve, marketingun e marrëdhënive, kënaqësinë e klientit, besnikërinë, etj. Lënda synon që tu ofrojë studentëve njohuri për ndikimin që kanë konceptet e marrëdhënieve me klientin në suksesin e shitjeve.

Java
Tema
1
Hyrje në konceptet dhe njohja me menaxhimin e marrdhënieve me klientin. Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazë të lëndës, prezantimi i syllabus dhe mënyrës së vlerësimit dhe detyrave ku do angazhohen studentet
2
Sistemet automatike te marketingut dhe CRM/Menaxhimi i Mardhenieve me Klientin
3
Vlera e Klientit/ Vlera per Kompanine/Zinxhiri kenaqesi-besnikeri-fitim/zgjerimi i konceptit te vleres se klientit
4
Marketingu tradicional/transaksional (TM) vs. marketingut te marrdhenies (RM)/ Konceptet, ngjashmerite dhe ndryshimet/Format organizative te RM
5
CRM strategjike, zhvillimi dhe Elementet e saj/Ndryshimet qe percakton Konsumatori /Perfitimi i menaxhimit te klientit /Programet e besnikerise
6
CRM strategjike- Pjesa 2, Proceset, Zbatimi, Kriteret e Vleresimit, Karakterisitikat/ Propozimi i vleres, Strategjia e Klientit, Menaxhimi i aktoreve te interesit
7
Menaxhimi i fushates CRM, Fazat, Identifikimi i klientit te synuar, zhvillimi strategjise se komunikimit, kanalet mediatike, buxheti
8
Provimi gjysmefinal
9
CRM ne kanalet e marketingut, Strategjite e CRM ne kanale, Llojet e kanaleve te marketingut ne CRM
10
Sherbimet ndaj Klientit, Elementet, Automatizimi i Sherbimit/ Kerkesat e Klientit ndaj organizates, Faktoret per implementim te suksesshem te CRM-se
11
CRM ne funksion te bindjes ndaj klientit, Modelet e aplikuara, Aplikimi i bindjes dhe taktikave te saj/Principet e psikologjise se konsumatorit
12
Media Sociale ne Menaxhimin e Mardhenies me Klientin-CRM, Aplikimi dhe Impakti
13
Perfitimet e Menaxhimit te Mardhenieve me Klientin/Planifikimi per sukses
14
Perfitimet e Menaxhimit te Mardhenieve me Klientin/Implementimi
15
E ardhmja e Menaxhimit te Mardhenieve me Klientin
16
Provimi final
1
Në përfundim të lëndës studentët do të kenë përfituar njohuri në lidhje me teoritë dhe praktikat kryesore në fushën e menaxhimit të marrëdhenieve me klientin.
2
Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë rëndësinë e CRM në një kompani, si dhe ndikimin në suksesin e biznesit.
3
Do te aftesohen me shprehi praktike për procesin e meaxhimit të marrëdhënieve me klientin dhe rolin që luan koordinimi i departmenteve të ndryshme brenda kompanisë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
1 3% 3%
Projekte
1 5% 5%
Detyra
1 10% 10%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 2% 2%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
2 0 0
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 8 8
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
134
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.36
ECTS
5.00