- Kodi
- IMC 211
- Emri
- Marketingu dhe Marrëdhëniet Publike Online
- Semestri
- 3
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 2.50
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda kombinon pikëpamjet strategjike të marketingut në epokën dixhitale me taktikat dhe praktikat e përdorura në këtë fushë. Lënda ndërton një kornizë strategjike për planifikimin dhe analizimin e teknologjive të web-it, teknologjive mobile, email-ve aplikacioneve, mediave sociale dhe përmbajtjes së gjeneruar nga përdoruesit. Lënda mbulon tematikat kryesore të marketingut dhe marrëdhënieve me publikun dhe prek zhvillimet që kanë të bëjnë me kanalet e reja të komunikimit me klientin.
- Objektivat
-
Objektivat e lëndës përfshijnë aftësimin e studentëve në fushën e marketingut dhe marrëdhënieve publike online. Njohjen me zhvillimet e reja në fushën e marketingut dhe marrëdhënieve me publikun, si rezultat i revolucionit në teknologjitë e informacionit. Lënda synon t’i aftësojë studentët të aplikojnë, median sociale dhe teknologjinë e motorrëve të kërkimit si hapësira të reja për hartimin e dhe zbatimin e strategjive të reja të marketingut dhe marrëdhënieve me publikun.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në marketingun digjital: Prezantimi i lëndës, literatura, hyrje në lëndë: bazat e marketingut digjital , hyrje në strategjinë e marketingut digjital
- 2
- Strategjitë e marketingut digjital: Hyrje dhe bazat, Analiza e modeleve dhe kornizave; qëllimet SMART, SWOT, Prezantimi i tematikave tw Projektit dhe Projektit Semestral, Ndarja ne grupe pwr projektin semestral
- 3
- Barrierrat në marketingun digjital: Teknologjia në epokën digjitale, Burimet njerëzore, Kostot dhe Buxhetet
- 4
- Planifikimi: Planfikimi efektiv strategjik; modelet e planifikimit; qëllimet; objektivat; strategjitë; planet e veprimit; kontrolli; burimet njerëzore;
- 5
- Kanalet digjitale: SEO-optimizimi i motorrëve të kërkimit; PPC- kërkimi i paguar; rrjetet sociale; posta elektronike; ekrani/display; mobile; faqja online/ëebsite. Interaktiviteti i kanaleve.
- 6
- Mediat Sociale: Përkufizimi; Evoluimi; gjendja aktuale; përzgjedhja e platformave; Përdorimi i tyre; Ndërlidhja e shkencës me praktikën
- 7
- Eksperienca e përdoruesit (UX): Konsumatori digjital; eksperiencat dhe prithshmëritë e tij; privatësia dhe besimi, faktorët që ndikojnë në to; vlerësimi i angazhimit të konsumatorit; elementët thelbesorë për eksperiencë efektive; mjetet që përdoren për të identifikuar Prezantim i faqeve të hapura në IG për detyrën finale të kursit – Komente nga pedagogu & studentët
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Komunikimi marketing : komunikimi duke përdorur kanalet digjitale, Taktikat aksioni dhe kontrolli, Planifikimi RACE; Trafiku dhe krijimi i tij; aspektet kryesore dhe teknikat e Trafikut; Përdorimi i duhur i komunikimit miks Prezantim i faqeve të hapura në rrjetin social të përzgjedhur për projektin semestral – Komente nga pedagogu & studentët Projekti : Dorëzimi i detyrës së kursit /ese individuale “Analiza e elementëve të marketingut digjital në një kompani me prezencë online”
- 10
- Plani marketing digjital: Planifikimi i duhur i fushatës digjitale; llojet e planeve; aplikimi iplanit sipas kornizës SOSTAC; Prezantim i faqeve të hapura në rrjetin social të përzgjedhur për projektin semestral – Komente nga pedagogu & studentët
- 11
- Analitika: Matja dhe vlerësimi: Korniza e matjes ; strategjitë matëse; komponentët e kornizës së matjes , fokusi dhe aplikimi i tyre; Prezantim i faqeve të hapura në rrjetin social të përzgjedhur për projektin semestral – Komente nga pedagogu & studentët
- 12
- B2B dhe B2C: Transaksionet në 4 format B2B, B2C, C2C dhe C2B; Llojet kryesore te pranisë në internet; aktivitet thelbësore në marketingun digjital në kontekstin e transaksioneve; CRM – costumer relation marketing – mardhëniet me klientin në kontekstin marketing ; ndryshimet bazë të CRM B2B vs B2C Prezantim i faqeve të hapura
- 13
- Mardhëniet me Publikun online: Si ka ndryshuar komunikimi në dekadat e fundit; implikimet për komunikuesit; influencat dhe audienca; kanalet e reja të PR; PR digjital dhe motorrët e kërkimit; influencat online; lojtarët kryesorë Rishikim i njohurive thelbësore 8 leksionet e para
- 14
- Prezantimi i strategjisë: Hapat për tu ndjekur: E ardhmja digjitale: Rishikim i njohurive thelbësore leksionet e tjera Prezantim paraprak i 6 grupeve për detyrën finale projektit semestral
- 15
- Projekti Semestral : Fushatë e plotë – 6 grupe “Krijimi i një faqe publike në një nga platformat e rrjeteve sociale” aplikimi i gjithë njohurive të marra të aplikueshme në detyrë, Prezantimi i saj nga 6 grupet,
- 16
- Provimi final
- 1
- Studentët do të jenë të përgatitur me njohuri bazë për marketing dixhital dhe PR, me mjete të reja të komunikimit dhe metodat e përdorimit të llojeve të ndryshme të mediave të reja
- 2
- Studentët do të demonstrojnë aftësi bazike mbi teknikat dhe aplikimin e njohurive të marketingut digjital , vecanërisht në platformat e medias sociale dhe do të jenë në gjendje të identifikojnë elementët kryesorë dhe mjetet e përdorura të një fushate dixhitale dhe mjete
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të kryejnë studime të marketingut në biznes, përvojën e klientit, modelet e marketingut më të zbatueshme në mënyrë që ta përdorin atë në zhvillimin e një strategjie efektive dixhitale të marketingut dhe PR
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 1 25% 25%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 5% 5%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 2 0 0
- Gjysmë finale
- 1 9 9
- Provimi përfundimtar
- 1 9 9
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 136
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.44
- ECTS
- 5.00