Teknologjite Mësimore dhe Projektimi I Materialeve

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
EDU 417
Emri
Teknologjite Mësimore dhe Projektimi I Materialeve
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs u mundëson studentëve informacion/botëkuptim të përgjithshëm të proçeseve, praktikave dhe efekteve të përfshirjes së teknologjive në procesin e mësimdhënies dhe kryesisht atë të mësimit të gjuhëve të huaja. Zhvillimin e pikëpamjeve pozitive përsa i përket përdorimit të teknologjive në mbështetje të të mësuarit gjatë gjithë jetës.

Objektivat

Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: 1. Të shpjegojë konceptin e tekonlogjive mesimore. 2. Të shpjegojë objektivat e projektimeve te materialeve. 3. Të diskutojë për rëndësinë e aktiviteteve edukative dhe vlerësimin e organizatave arsimore. 4. Të shpjegojë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative. 5. Të realizojë vlerësimin e aktiviteteve arsimore në lidhje me notat edukative. 6. Të përcaktojë rolet e administratorëve arsimorë dhe mësuesit në vlerësimit arsimor.

Java
Tema
1
Didaktike dhe materiale didaktike
2
Stilet e mësimit
3
Udhëzim, Mësimdhënie, Studim, Mësim, Edukim
4
Qasjet e mësimdhënies; Qasja ekzekutive
5
Metodat e mësimdhënies, qasja e lehtësuesit, qasja e Liberalizmit
6
Shpërndarja e materialet e kursit për studentët
7
Ndihma nxënësit mësojnë përmes përvojës
8
Provimi gjysmefinal
9
Vlerësimi dhe menaxhimi i performancës së Ekipit
10
Promovimi i të mësuarit bashkëpunues
11
Përmirësimi Student Shkrimi
12
Identifikimi Plagjiatura
13
Zhvillimi i aftësive hulumtuese Student
14
Përdorimi i vlerësimit dhe reagime për të përmirësuar mësimin
15
Mbledhja Materialet e kursit të nxënit
16
Provimi final
1
Të shpjegojnë konceptin dhe parimet e vlerësimit të rëndësisë dhe objektivat.
2
Të shpjegojnë objektivat e veprimtarive edukative të vlerësimit.
3
Të shpjegojnë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative.
4
Të realizojnë vlerësimin e aktiviteteve arsimore në lidhje me notat edukative.
5
Të shpjegojnë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative.
6
Të përcaktojnë rolet e administratorëve arsimorë dhe mësuesit në vlerësimin arsimor.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 10% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
0 2 0
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
1 6 6
Ngarkesa totale e punës
144
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.76
ECTS
6.00