- Kodi
- EDU 413
- Emri
- Teorite dhe Perqasjet ne Mesimdhenie dhe Mesimnxenie
- Semestri
- 1
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Në këtë kurs studentët do të njihen me teoritë kryesore të nxënies dhe mësimdhënies duke përfshirë ato të sjelljes, kognitive dhe socio-kulturore.
- Objektivat
-
Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: Të shpjegojë personalitetin dhe personalitetet të lidhura me konceptet; Të shpjegojë zhvillimin e personalitetit në drejtim të aspekteve të ndryshme; Të përdorë njohuritë e personalitetit dhe të zhvillimit të personalitetit.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndës. Koncepti i të nxënit dhe të mësuarit. (Illeris, ch1, Prichard, ch1)
- 2
- Teoritë bihejvioriste të të nxënit. Kushtëzimi klasik i Pavlovit. Kushtëzimi operant i Skinerit. Aplikimet në Edukim. (Prichard, ch 2, Taylor, ch 3)r
- 3
- Teoritë konjitive të të nxënit. Teoria e Piazhesë. Teoria e përpunimit të informacionit. (Prichard, ch 3, Taylor, ch 2)
- 4
- Teoritë sociale të të nxënit dhe aplikimi në edukim (Taylor, ch 6)
- 5
- Konstruktivizmi, parimet e të nxënit, të nxënit situativ. Aplikime të teorive.(Prichard, ch 3)
- 6
- Mësimdhënia dhe të Nxënit e Bazuar në Tru. Struktura, Memoria, Ruajtja dheTransferimi i të Nxënit. . (Prichard, ch 7)
- 7
- Të Nxënit Konceptiv. Të Menduarit Kritik dhe Problem-zgjidhja. (Taylor, ch 11—12)
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Emocionet dhe Motivimi në procesin e të Nxëni. Implikimet në Klasë. (Taylor ch 2)
- 10
- Teoritë e Inteligjencës: Teoria e Inteligjencës së Shumëfishtë (Gardner). Inteligjenca Emocionale. (Prichard, ch 4, Taylor ch 10)
- 11
- Variacionet individuale: Mënyrat dhe Preferencat e të Nxënit. Probleme dhe Vështirësi. (Prichard, ch 5-6, Taylor, 16)
- 12
- Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Pragmatizmi: Një Teori për të Ardhmen. (Illeris, ch 5)
- 13
- Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Të Nxënit Biografik –Diskursi për të Nxënin Gjatë Gjithë Jetës. (Illeris, ch 8)
- 14
- Strategji për përmirësimin e memories dhe aftësive sociale (Taylor, ch 17-18)
- 15
- Prezantimet e studentëve
- 16
- Provimi final
- 1
- Aftësia për të shpjeguar parimet bazë të të nxënit
- 2
- Aftësia për të shpjeguar marrëdhëniet në mes të koncepteve të mësimdhënies dhe të nxënit
- 3
- Aplikimi i teorive të të nxënit dhe mësimdhënies në situata të ndryshme edukative
- 4
- Kuptimi i teorive të inteligjencës dhe motivimit dhe aplikimi i tyre në klasë
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 25% 25%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 3 10% 30%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 75%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 25%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 4 0 0
- Gjysmë finale
- 1 12 12
- Provimi përfundimtar
- 1 14 14
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 146
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.84
- ECTS
- 6.00