Teorite dhe Perqasjet ne Mesimdhenie dhe Mesimnxenie

Print

Enriketa Sogutlu, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
EDU 413
Emri
Teorite dhe Perqasjet ne Mesimdhenie dhe Mesimnxenie
Semestri
1
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në këtë kurs studentët do të njihen me teoritë kryesore të nxënies dhe mësimdhënies duke përfshirë ato të sjelljes, kognitive dhe socio-kulturore.

Objektivat

Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: Të shpjegojë personalitetin dhe personalitetet të lidhura me konceptet; Të shpjegojë zhvillimin e personalitetit në drejtim të aspekteve të ndryshme; Të përdorë njohuritë e personalitetit dhe të zhvillimit të personalitetit.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës. Koncepti i të nxënit dhe të mësuarit. (Illeris, ch1, Prichard, ch1)
2
Teoritë bihejvioriste të të nxënit. Kushtëzimi klasik i Pavlovit. Kushtëzimi operant i Skinerit. Aplikimet në Edukim. (Prichard, ch 2, Taylor, ch 3)r
3
Teoritë konjitive të të nxënit. Teoria e Piazhesë. Teoria e përpunimit të informacionit. (Prichard, ch 3, Taylor, ch 2)
4
Teoritë sociale të të nxënit dhe aplikimi në edukim (Taylor, ch 6)
5
Konstruktivizmi, parimet e të nxënit, të nxënit situativ. Aplikime të teorive.(Prichard, ch 3)
6
Mësimdhënia dhe të Nxënit e Bazuar në Tru. Struktura, Memoria, Ruajtja dheTransferimi i të Nxënit. . (Prichard, ch 7)
7
Të Nxënit Konceptiv. Të Menduarit Kritik dhe Problem-zgjidhja. (Taylor, ch 11—12)
8
Provimi gjysmefinal
9
Emocionet dhe Motivimi në procesin e të Nxëni. Implikimet në Klasë. (Taylor ch 2)
10
Teoritë e Inteligjencës: Teoria e Inteligjencës së Shumëfishtë (Gardner). Inteligjenca Emocionale. (Prichard, ch 4, Taylor ch 10)
11
Variacionet individuale: Mënyrat dhe Preferencat e të Nxënit. Probleme dhe Vështirësi. (Prichard, ch 5-6, Taylor, 16)
12
Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Pragmatizmi: Një Teori për të Ardhmen. (Illeris, ch 5)
13
Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Të Nxënit Biografik –Diskursi për të Nxënin Gjatë Gjithë Jetës. (Illeris, ch 8)
14
Strategji për përmirësimin e memories dhe aftësive sociale (Taylor, ch 17-18)
15
Prezantimet e studentëve
16
Provimi final
1
Aftësia për të shpjeguar parimet bazë të të nxënit
2
Aftësia për të shpjeguar marrëdhëniet në mes të koncepteve të mësimdhënies dhe të nxënit
3
Aplikimi i teorive të të nxënit dhe mësimdhënies në situata të ndryshme edukative
4
Kuptimi i teorive të inteligjencës dhe motivimit dhe aplikimi i tyre në klasë
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 25% 25%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
3 10% 30%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
75%
Përqindja e provimit përfundimtar
25%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
4 0 0
Gjysmë finale
1 12 12
Provimi përfundimtar
1 14 14
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
146
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.84
ECTS
6.00