- Kodi
- EDU 418
- Emri
- Matja dhe Vleresimi
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Planifikimi, masat dhe vlerësimi mund të na japin katër lloje informatash për fëmijët, prindërit, mësuesit dhe programet. Lënda në tërësi paraqet strategji kryesore se si të planifikojmë, të matim dhe të vlerësojmë: 1. Identifikimi i fëmijëve që mund të kenë nevojë për shërbime të specializuara. 2. Planifikimi i mësimeve për individët dhe grupet e fëmijëve. 3. Përcaktimi i përmirësimit të programit dhe nevojat e zhvillimit të stafit. 4. Vlerësimi se si një program po realizon qëllimet te fëmijët.
- Objektivat
-
Qëllimi i kësaj lënde është që t’u japë informacion të rriturve, fëmijëve dhe familjeve të tyre, për të mësuarin dhe zhvillimin e fëmijëve duke i ofruar programe. Vlerësimi i zhvillimit dhe të mësuarit të fëmijëve përfshin vëzhgimin inteligjent të fëmijëve nga mësues me përvojë dhe njohuri me qëllim përmirësimin e programit. Vlerësimi kryhet minutë pas minute, ndërkohë që të rriturit dëgjojnë, shikojnë, dhe ndër veprojnë me një fëmijë apo me grupe fëmijësh. Këto vëzhgime të vazhdueshme na sigurojnë informacionin bazë për një vlerësim më të thellë që është pjesë integrale e marrjes së vendimeve për përmbushjen e nevojave të fëmijëve.
- Java
- Tema
- 1
- Koncepte të lidhura me matjen dhe vlerësimin;
- 2
- Koncepte të lidhura me matjen dhe vlerësimin;
- 3
- Karakteristika të matura në edukim;
- 4
- Konceptet e lidhura me matjet dhe vlerësimin;
- 5
- Besueshmëria dhe vlefshmëria;
- 6
- Besueshmëria dhe vlefshmëria;
- 7
- Mjetet matëse;
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Përgatitja e temave në varësi të llojit të provimit;
- 10
- Statistikat mbi zhvillimin;
- 11
- Testi i statistikave;
- 12
- Matje dhe vlerësim alternativ;
- 13
- Matje dhe vlerësim alternativ;
- 14
- Vlerësime dhe shënime;
- 15
- Vlerësime dhe shënime;
- 16
- Provimi final
- 1
- Ai shqyrton përmbajtjen e matjes dhe vlerësimit.
- 2
- Ai heton domosdoshmërinë e matjes dhe vlerësimit.
- 3
- shpjegon konceptet që lidhen me matjen dhe vlerësimin.
- 4
- Ai shpjegon veprimet bazë statistikore
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 15% 15%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 3 15% 45%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 5% 5%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 65%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 35%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 3 2 6
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00