Teorite dhe Perqasjet ne Mesimdhenie dhe Mesimnxenie

Print

Arti Omeri, PhD

Kodi
EDU 413
Emri
Teorite dhe Perqasjet ne Mesimdhenie dhe Mesimnxenie
Semestri
1
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në këtë kurs studentët do të njihen me teoritë kryesore të nxënies dhe mësimdhënies duke përfshirë ato të sjelljes, kognitive dhe socio-kulturore.

Objektivat

Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: Të shpjegojë personalitetin dhe personalitetet të lidhura me konceptet; Të shpjegojë zhvillimin e personalitetit në drejtim të aspekteve të ndryshme; Të përdorë njohuritë e personalitetit dhe të zhvillimit të personalitetit.

Java
Tema
1
Hyrje në Lëndë. Konceptet e të Nxënit dhe të Mësimdhënies. Roli i Teorisë në Nxënie dhe Mësimdhënie
2
Teoritë Behejvioriste të të Nxënit. Kushtëzimi Klasik i Pavlovit. Kushtëzimi Operant i Skinnerit. Aplikimet Edukative te Behaviorizmit
3
Teoritë Konjitive të të Nxënit: Teoria e Piagetit. Teoria e Përpunimit të Informacionit
4
Teoritë e të Nxënit Social dhe Aplikimet e tyre
5
Konstruktivizmi: Parimet e të Nxënit. Të Nxënit Situativ. Aplikime të Konstruktivizimit dhe të të Nxënit Situativ
6
Mësimdhënia dhe të Nxënit e Bazuar në Tru. Struktura, Memoria, Ruajtja dheTransferimi i të Nxënit
7
Të Nxënit Konceptiv. Të Menduarit Kritik dhe Problem-zgjidhja
8
Provimi gjysmefinal
9
Emocionet dhe Motivimi në të Nxënë. Implikimet në Klasë
10
Teoritë e Inteligjencës: Teoria e Inteligjencës së Shumëfishtë (Gartner). Inteligjenca Emocionale
11
Variacioni individual: Mënyrat dhe Preferencat e të Nxënit. Probleme dhe Vështirësi.
12
Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Pragmatizmi: Një Teori për të Ardhmen. Qasje të Shumfishta ndaj të Kuptuarit.
13
Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Të Nxënit Biografik – brenda Diskursit për të Nxënin Gjatë Gjithë Jetës
14
Strategji dhe praktika efikase të mësimdhënies
15
Filozofi të Mësimdhënies Bazuar në Teori Aktuale: Prezantime të Studentëve
16
Provimi final
1
Demonstrimi i njohurive mbi teoritë kryesore të të nxënit dhe mësimdhënies
2
Aftësia për të shpjeguar parimet bazë të të nxënit
3
Aplikimi i teorive të të nxënit dhe mësimdhënies në situata të ndryshme edukative
4
Kuptimi i teorive të inteligjencës dhe motivimit dhe aplikimi i tyre në klasë
5
Zhvillimi i një filozofie personale të të nxënit dhe mësimdhënies
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 50% 50%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 18 18
Gjysmë finale
0 8 0
Provimi përfundimtar
1 12 12
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00