- Kodi
- EDU 417
- Emri
- Teknologjite Mësimore dhe Projektimi I Materialeve
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs u mundëson studentëve informacion/botëkuptim të përgjithshëm të proçeseve, praktikave dhe efekteve të përfshirjes së teknologjive në procesin e mësimdhënies dhe kryesisht atë të mësimit të gjuhëve të huaja. Zhvillimin e pikëpamjeve pozitive përsa i përket përdorimit të teknologjive në mbështetje të të mësuarit gjatë gjithë jetës.
- Objektivat
-
Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: 1. Të shpjegojë konceptin e tekonlogjive mesimore. 2. Të shpjegojë objektivat e projektimeve te materialeve. 3. Të diskutojë për rëndësinë e aktiviteteve edukative dhe vlerësimin e organizatave arsimore. 4. Të shpjegojë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative. 5. Të realizojë vlerësimin e aktiviteteve arsimore në lidhje me notat edukative. 6. Të përcaktojë rolet e administratorëve arsimorë dhe mësuesit në vlerësimit arsimor.
- Java
- Tema
- 1
- Kapitulli 1 - Komunikimi me studentët
- 2
- Studentët dorëzimin e punës
- 3
- Kapitulli 2 - materialet e shpërndarjen e sigurisht për Studentët
- 4
- Shpërndarja Graphics, Video, ans Materiale Audio
- 5
- Kapitulli 3 - Promovimi i të mësuarit bashkëpunues
- 6
- Vlerësimin dhe menaxhimin e performancës Ekipit
- 7
- Kapitulli 4 - Ndihma nxënësit mësojnë përmes përvojës
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Kapitulli 5 - Qartësimi Lidhjet Brenda kursin tuaj
- 10
- Lidhja e aktivitetet dhe objektivat në botën reale
- 11
- Kapitulli 6 - Përmirësimi Student Shkrimi
- 12
- Identifikimi Plagjiatura
- 13
- Kapitulli 7 - Zhvillimi i aftësive hulumtuese Student
- 14
- Kapitulli 8 - Përdorimi i vlerësimit dhe reagime për të përmirësuar mësimin
- 15
- Kapitulli 9 - Mbledhja Materialet e kursit të nxënit
- 16
- Provimi final
- 1
- Të shpjegojnë konceptin dhe parimet e vlerësimit të rëndësisë dhe objektivat.
- 2
- Të shpjegojnë objektivat e veprimtarive edukative të vlerësimit.
- 3
- Të shpjegojnë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative.
- 4
- Të realizojnë vlerësimin e aktiviteteve arsimore në lidhje me notat edukative.
- 5
- Të shpjegojnë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative.
- 6
- Të përcaktojnë rolet e administratorëve arsimorë dhe mësuesit në vlerësimin arsimor.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 50% 50%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 80%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 20%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 2 2
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 1 6 6
- Ngarkesa totale e punës
- 146
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.84
- ECTS
- 6.00