- Kodi
- EDU 418
- Emri
- Matja dhe Vleresimi
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Planifikimi, masat dhe vlerësimi mund të na japin katër lloje informatash për fëmijët, prindërit, mësuesit dhe programet. Lënda në tërësi paraqet strategji kryesore se si të planifikojmë, të matim dhe të vlerësojmë: 1. Identifikimi i fëmijëve që mund të kenë nevojë për shërbime të specializuara. 2. Planifikimi i mësimeve për individët dhe grupet e fëmijëve. 3. Përcaktimi i përmirësimit të programit dhe nevojat e zhvillimit të stafit. 4. Vlerësimi se si një program po realizon qëllimet te fëmijët.
- Objektivat
-
Qëllimi i kësaj lënde është që t’u japë informacion të rriturve, fëmijëve dhe familjeve të tyre, për të mësuarin dhe zhvillimin e fëmijëve duke i ofruar programe. Vlerësimi i zhvillimit dhe të mësuarit të fëmijëve përfshin vëzhgimin inteligjent të fëmijëve nga mësues me përvojë dhe njohuri me qëllim përmirësimin e programit. Vlerësimi kryhet minutë pas minute, ndërkohë që të rriturit dëgjojnë, shikojnë, dhe ndër veprojnë me një fëmijë apo me grupe fëmijësh. Këto vëzhgime të vazhdueshme na sigurojnë informacionin bazë për një vlerësim më të thellë që është pjesë integrale e marrjes së vendimeve për përmbushjen e nevojave të fëmijëve.
- Java
- Tema
- 1
- Vlerësimi në fillore dhe klasat e mesme
- 2
- Mësimdhënia dhe Vlerësimi: Procesi Mësimore
- 3
- Karakteristikat e Vlerësimeve
- 4
- Përmbledhje e Teknikave të Vlerësimit
- 5
- Vlerësimet jozyrtare
- 6
- Vlerësimet e Performancës-Bazuar
- 7
- Vlerësimet e portofolit
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Artikuj objektive e testit
- 10
- Artikuj subjektive Test
- 11
- Notimit Systems
- 12
- Përkthim me gojë testeve të standardizuara
- 13
- Vlerësimi i Grupit të Punës
- 14
- Vlerësimi Karakteristikat emocional
- 15
- Roli i Vlerësimit në Zhvillimi Motivimi për Mësim
- 16
- Provimi final
- 1
- Kuptoni qasje të ndryshme në vlerësimin dhe vlerësimit të arsimit
- 2
- Njohin dhe komentoni mbi çështjet aktuale të vlerësimin arsimor dhe evauation në Shqipëri dhe aroung botë
- 3
- Të hartojë kontrollin personal knowledhe dhe vlerësimin në arsim
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 144
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.76
- ECTS
- 6.00