Gjuhë Arabe I

Print

Hysni Skura, Msc

Kodi
ISC 111
Emri
Gjuhë Arabe I
Semestri
1
Leksione
6.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
6.00
ECTS
8.00
Përshkrimi

Libri për mësimin e arabishtes përbëhet nga tre pjesë dhe përmban mësime të një stili modern për mësimin e gjuhës arabe. Në këtë lëndë do të mësohet drejtëshkrimi i gjuhës arabe, leximi me saktësi i teksteve të ndryshme në gjuhën arabe. Në këtë lëndë do të mesohet komunikimi me folësit e gjuhës arabe, po ashtu do të hidhen hapat e para të përkthimit nga gjuha arabe në gjuhën angleze dhe anasjelltas.

Objektivat

Java
Tema
1
Në këtë temë do të shpjegohen fjalë të reja në lidhje me emrat e profesioneve. Do të shpjegohen emrat e ushqimeve kryesore, emrat e sendeve që ndodhen në klasë. Do të shpjegohen emrat e sendeve që ndodhen në shtëpi dhe emrat e rrobave. Gjithashtu do të shpjwgohen edhe fjalë të reja në lidhje me natyrën, kafshët dhe sendet personale. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A1; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 13-25.
2
Në këtë temë do të shpjegohet alfabeti dhe mënyrat e shkrimit të shkronjave në gjuhën arabe. Gjithashtu do të shpjegohen zanoret e gjuhës arabe, numrat, mbiemrat, ngjyrat, ditët e javës si dhe muajt e vitit. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A1; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 26-50.
3
Në këtë temë do të shpjegohen përshëndetjet. Do të mësohen cilat janë format për të uruar mirëseardhjen në arabisht dhe pyetjet klasike kur takohemi me dikënd, siç janë emri, vendbanimi etj. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A1; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 50-72.
4
Në këtë temë do të meren fjalë të reja dhe do të ndiqet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 12-35.
5
Në këtë temë do të meren fjalë të reja në lidhje me familjen dhe pjesëtarët e saj. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 38-58.
6
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja në lidhje me sendet që ndodhen në klasë dhe mënyra se si pyetet për vendodhjen e sendeve. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 60-80.
7
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja në lidhje me ushqimet, emrat e tyre, përbërësit dhe mënyra se si pyetet për të kërkuar ushqim. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 82-102.
8
Provimi gjysmë final
9
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja në lidhje me orën dhe mënyra se si pyesim për të mësuar mbi gjendjen e këmbimit valutor. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 104-124.
10
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja në lidhje me pushimet dhe mënyra se si pyesim për të mësuar se si dikush i ka kaluar pushimet dhe çfarë aktivitetesh ka bërë. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 126-146.
11
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja në lidhje me angazhimet dhe mënyra se si pyesim për të mësuar se si dikush e ka kaluar kohën gjatë ditës. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 148-168.
12
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja në lidhje me motin dhe mënyra se si pyesim për të mësuar mbi gjendjen e motit. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 170-190.
13
Në këtë temë do të mësohen fjalë të reja për mënyrën se si urohet kur dikush largohet nga një vend. Do të lexohet nga libri dialog që do të përmbajë fjalët e reja. Gjithashtu do të ketë dëgjim dhe më pas do të plotësohen ushtrime në lidhje me dëgjimin. Do të mësohet mënyra e shqiptimit të shkronjave që janë të ngjashme në shqiptim me njëra tjetrën. Në fund të mësimit studentët do të zhvillojnë dialogje me njëri tjetrin. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 190-210.
14
Këtë javë do të bëhet përsëritje e mësimeve nga java e parë deri në javën e shtatë. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 13-102.
15
Këtë javë do të bëhet përsëritje e mësimeve nga java e nëntë deri në javën e trembëdhjetë. Sabir Mushraf, Sead Huli, Ebu Uejs Mahmud, At-Takallum A2; A Comprehensive Modern Arabic Course, Dar Al-Nile, Cairo 2017: 104-210.
16
Final Exam
1
Mesimi i studentëve me termat e gjuhës arabe
2
Të bëhen punime me nivel gjuhës (ese, detyra kursi, etj.)
3
Pasurimi i fjalorit duke lexuar tekste të ndryshme.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 6 96
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 26 26
Provimi përfundimtar
1 22 22
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
200
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
8.00
ECTS
8.00