Estetika e Komunikimit

Print

Brikena Smajli, PhD

Kodi
COM 413
Emri
Estetika e Komunikimit
Semestri
1
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs synon të paraqesë, nëpërmjet një rruge antologjike të ndarë në dy pjesë të dallueshme, por plotësuese, një fushë tematike me rëndësi qendrore për studimet aktuale në fushën e estetikës, shkencat e komunikimit, të historisë dhe teorisë së medias. Pjesa e parë e antologjisë, e titulluar "Estetika e komunikimit" dhe redaktuar nga Roberto Diodato, fokusohet në "logosin estetik" si një ngjarje komunikuese: atë vend të zakonshëm, ose sensin e përbashkët estetik, që është një kusht i mundësisë së kuptimeve të socializueshme, gjenerues veprash dhe formash që mund të ndahen, të cilat ne mund t'i ndjejmë dhe gjykojmë. Bindja që qëndron në themel të këtij seksioni, përgjatë të cilit ndeshemi me tekste të disa prej protagonistëve më të rëndësishëm të estetikës së shekullit të njëzetë, është se nëse simbolet na bëjnë të mendojmë, sepse ata dalin nga ky horizont dhe dëshmojnë për të. Në pjesën e dytë, të titulluar “Estetika e medias” dhe të kuruar nga Antonio Somaini, në qendër të vëmendjes është kapaciteti mediatik – duke përfshirë shkrimin, telefonin, fotografinë, kinemanë, radion, televizionin, internetin, deri në rrjetet sociale bashkëkohore për të konfiguruar, transformuar dhe bërë përvojën e ndjeshme të ndashme. Kjo temë eksplorohet dhe diskutohet përmes një sekuence tekstesh përgjatë të cilave takojmë disa nga protagonistët e avangardës artistike të viteve 1910 dhe 1920, teoricienë të fotografisë, kinemasë dhe radios, si dhe disa nga eksponentë kryesorë të studimeve mediatike që nga lindja e tyre e deri më sot, në një fazë në të cilën transformimet e vazhdueshme në panoramën bashkëkohore mediatike i propozojnë disa probleme të reja estetikës së medias dhe komunikimit. Referencat bibliografike janë konceptuar si një mjet pune për ata që dëshirojnë një studim të parë të temave të trajtuara në antologji.

Objektivat

Java
Tema
1
Estetika e medias: një hyrje në estetikë, të menduarit përmes ndjesive Marchiori, Dario. "Aesthetics' Modernity." Julia Noordegraaf, Cosetta G. Saba,. Preserving and Exhibiting Media Art: Challenges and Perspectives. Ed. and Vinzenz Hediger (eds.) Barbara Le Maître. 1. Amsterdam: Amsterdam University Press, 2013. 81 - 99. <https://www.perlego.com/book/1458772/preserving-and-exhibiting-media-art-pdf>
2
Për common sense, duke filluar nga Kanti: Emilio Garroni Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. Ff: 31-39
3
Arti, përvoja, komunikimi: John Dewey Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. Ff. 41-52
4
Veshja komunikuese e botës: Maurice Merleau-Ponty Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. Ff. 53-66
5
Trupi komunikues: Dino Formaggio Communicative body: Dino Formaggio Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. F. 67- 76
6
Virtualja Mikel Dufrenne: Gjuha pjesëmarrëse-komunikuese: Walter Benjamin Shprehësia plot gjallëri: Michael Bachtin Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 77-88 Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 89-108
7
Dialogu dhe tjetërsia: Hans Robert Jauss Simboli të vë në mendime: Paul Ricoeur Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 109-132
8
Provimi gjysmë final
9
Ndjeshmëria eletrike e njeriu futurist: Marineti Kinemaja si organizim i botës së shikueshme: Dziga Vertov Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. F.161-188
10
Kinemaja dhe kultura vizuale: Bela Balazs Përdorimi produktiv dhe përdorimi riprodhues i mediave: Laszlo Moholy-Nagy Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. F. 189-212
11
Radioja dhe forma e përvojës akustike: Rudolf Arnheim Montazhi dhe mendimi: Sergej M. Ejzenstejn Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 213 -240
12
Media si zgjerim dhe si metaforë: Marshall McLuhan Menjëhershmëri, hiperndërmjetësim, rehabilitim: Jay D. Bolter e Richard Grusin Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 241-258
13
Ekrani dhe trupi: Lev Manovich Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 259-279
14
YouTube dhe Iconosfera online: Peppino Ortoleva YouTube and the online Iconosphere: Peppino Ortoleva Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi.295-312
15
Media në gjendjen postmediale: Francesco Casetti Diodato, R., & Somaini, A. (2011). Estetica dei media e della comunicazione. Bologna: Il Mulino Prismi. 313-331
16
Final Exam
1
Studentët do të diskutojnë teoricienët bazë të estetikës së medias dhe komunikimit
2
Studentët do të jenë të aftë të njohin teori dhe interpretime konceptesh dhe praktikash të estetikës së medias dhe komunikimit
3
Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë dhe të mbrojnë tema të ndryshme lidhur teori dhe fusha qe bashkojne estetiken, kulturologjine dhe shkencën e komunikimit
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 6 84
Detyrat
1 6 6
Gjysmë finale
1 6 6
Provimi përfundimtar
1 6 6
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00