- Kodi
- COM 421
- Emri
- Marketingu Politik Mjetet, Teknikat dhe Strategjitë
- Semestri
- 1
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Marketingu politik ka tërhequr vëmendjen e aktorëve politik në vitet e fundit edhe në Shqipëri. Rëndësia e marketingut politik bën që aktorët e politikës jo vetëm të veprojnë por edhe të mendojnë në termat e marketingut. Disiplina e marketingut inkurajon bizneset të kuptojnë klientët e tyre me qëllim që t’u sigurojnë atyre produktet dhe shërbimet e duhura. Në politikë, partitë janë përfaqësuese të popullit, prandaj ato duhet të kuptojnë ose të paktën të zbulojnë çfarë dëshiron publiku në termat e politikave dhe lidershipit qytetar.
- Objektivat
-
Në këtë lëndë studentët do të njihen me koncepte të tilla si: Kuptimi i marketingut politik si një nënfushë e marketingut tradicional, dallimet ndërmjet marketingut tradicional dhe marketingut politik, evoluimi i marketingut politik, procesi i marketingut politik ku trajtohet tregu politik, produkti politik, promocioni politik, si dhe koncepti i çmimit dhe shpërndarjes në politikë, komunikimi politik, komunikimi i marketingut të lidershipit, marketingu i drejtpërdrejtë, marketingu me anë të internetit, komunikimi lokal i marketingut politik, format e komunikimit të marketingut të orientuara nga tregu, marrëdhëniet me publikun, fushatat elektorale të realizuara mbi bazën e sonadazheve, publiciteti negativ si një ndër elementët kryesor të publicitetit të përdorur tek fushatat elektorale, fushata e përhershme dhe elementët e saj, planifikimi i marketingut për fushatat elektorale, segmentimi dhe pozicionimi i tregut në rastin e fushatave elektorale.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në Marketingun Politik, Teoritë dhe Rëndësia e tij. Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazë të lëndës, prezantimi i syllabus dhe mënyrës së vlerësimit
- 2
- Ngjashmëria dhe diferencat e Marketingut Politik me Marketingun Komercial. Percaktimi i Esese Individuale, Tema
- 3
- Kërkimi marketing në Politikë. Planifikimi. Mbledhja e informacionit, segmentimi i tregut dhe targetimi. Percaktimi i Esese Individuale, Tema
- 4
- Krijimi i Produktit Politik, Strategjia, pozicionimi , origjinaliteti dhe marketimi i tij. Ndarja në grupe në lidhje me Term Project/Detyre Kursi, Perckatimi i Temes
- 5
- Votuesi si Konsumator, Parashikimi i sjelljes së votuesit, Faktorët influencues në sjelljen e votuesit
- 6
- Komunikimi politik. Metodat e komunikimit politik.
- 7
- Opinioni publik. Elementet dhe faktorët që ndikojnë në të. Sondazhet/anketimet Rendesia, Ndikimi dhe elementet e tyre
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Fushatat me në qendër kandidatin. Pozicionimi i kandidatit. Vlerësimi i konkurrencës. Marrëdhëniet publike politike.Përcaktimi dhe menaxhimi i imazhit.
- 10
- Rëndësia e parasë. Financimi dhe Buxheti i fushatave.
- 11
- Fushatat politike në USA & UK, si modelet me inovative dhe avangarde . Strategjia Marketing, Formula për Sukses
- 12
- Media e re , ndikimi dhe ndryshimet që ka sjellë Marketingun Politik
- 13
- Propaganda & Manipulimi. Roli i Spin Doctors
- 14
- Marketingu Politik dhe Demokracia
- 15
- Detyrë Kursi. Prezantimi i detyrës së kursit - Realizimi i Debatit Publik
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët aftësohen të njohin konceptet dhe kuptojnë rëndësinë e marketingut politik në kontekstin e sotëm publik e politik , si dhe ndryshimet nga marketingu komerical
- 2
- Studentët aftësohen të krijojnë një fushatë në konteksin marketingut politikë përmes njohurive të marra për strategjitë, teknikat, mjetet duke përfshirë elementët e rëndësishëm të saj si planifikimi, hulumtimi, sondazhet, roli, rëndësia dhe komunikimi i kandidatit, rolin e medias, rolin e ekspertëve/konsulentëve
- 3
- Studentët do të aftësohen të realizojnë studime marketing në politikë, duke implementuar njohurite akadamike dhe praktike te perfituara ne lenden e Marketingut Politik.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 40% 40%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 1 10 10
- Ngarkesa totale e punës
- 138
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.52
- ECTS
- 6.00