- Kodi
- COM 563
- Emri
- Publiku, Audienca dhe Përdoruesit e Mediave
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Në fokus të kursit do të jenë çështjet që lidhen me audiencat. Ç’është audienca, pse zakonisht flitet për karakterin heterogjen të saj, çka na detyron të flasim për shumëlloj audiencash, për publikë, nga çfarë karakterizohen dhe roli i analizave funksionale e demografike për të depërtuar në këto lloj tiparesh. Ajo që do të theksohet e shpjegohet gjatë kursit lidhet ngushtë me ndryshimet teknologjike dhe shfaqjen e mediave të reja, një zhvillim ky që është pasuar nga ndryshimi i pozicionit të audiencave; koncepti user generation content dhe situate aktuale në terrenin shqiptar.
- Objektivat
-
Njohja dhe përdorimi i medias për të ndikuar audiencën. Gjithashtu mënyra se si mediat masin audiencën e tyre. Studentët do të kuptojnë më mire rolin që media ka në jetën e tyre të përditshm edhe se si audienca mund të “manipulohet”. Por njëkohësisht do të njihen me mënyrat e reja të përdorimit të kanaleve të mediave konvencionale dhe mediave të reja për të dhënë e marë informacion, argëtim, etj.
- Java
- Tema
- 1
- Mediat Konvencionale dhe Audiencat në Kushtet e Konvergjencës
- 2
- Mediat e Reja dhe Linjat e Komunikimit
- 3
- Opinioni Publik dhe Audiencat - Kërkim Shkencor mbi Zhvillimin e Reja mbi Audiencat
- 4
- Matja e Audiencave dhe Kufizimet e Praktikave- Kërkim Shkencor mbi Zhvillimet e Reja mbi Audiencat
- 5
- Audiencat Aktive. A ka Nevojë për Gazetarë? – Eric Scherer
- 6
- Analiza Demografike e Audiencave - Kërkim Shkencor mbi Zhvillimet e Reja mbi Audiencat
- 7
- Analizat Funksionale të Audiencave - Kush mund t'i influencojë?
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Politika dhe Media - Kërkim Shkencor mbi Zhvillimet e Reja mbi Audiencat
- 10
- Roli i Markës dhe Audiencat
- 11
- Audiencat Globale – Michael Kunczik
- 12
- Trinomi
- 13
- E Vërteta në Kushtet e Mbingarkesës me Informacion. Çrregullimi në Informacion - Kovach dhe Rosenstiel
- 14
- Audiencat dhe Roli i Tyre në Jetën Shoqërore në Shqipëri
- 15
- Prezantim Projekti
- 16
- Provim Final
- 1
- Për të njohur debatet akademike rreth natyrës dhe ndërtimit të publikut.
- 2
- Për t'u njohur me historinë e medias si industri dhe të konceptojmë dhe të masim audiencat.
- 3
- Për të pasur një koncept të qartë për rolin e individit si pjesëmarrës në audiencat e sotme aktive.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 20 20
- Provimi përfundimtar
- 1 40 40
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00