- Kodi
- COM 523
- Emri
- Konceptim dhe Menaxhim Fushatash
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Lënda synon të jap njohuri të detajuara mbi organizimin dhe menazhimin e fushatave zgjedhore. Puna dhe procesi mësimor në këtë lëndë do të zhvillohet në shkëmbim eksperiencash midis lektorit dhe studentëve. Një rëndësi e veçantë do t’u kushtohet projekteve që studentët do të punojnë në mënyrë individuale apo në grup. Pjesëmarrësit e kursit do të ndërtojnë portofolet individuale të komponentëve të fushatës zgjedhore, të tilla si deklaratat e kandidatit, si dhe të kontribuojnë në dallimet ndër-juridiksionale në mënyrë krahasuese të projektit të menaxhimit të fushatës zgjedhjore.
- Objektivat
-
- Zhvillimi dhe kuptimi i një ndarjeje të duhur të punës në mes kandidatit dhe menaxherit - Duke pasur parasysh të dhënat e votuesve, të zhvillojë një angazhim të medias për të mbështetur fushatën. - Përdorimi i të dhënave të zgjedhësit për të zhvilluar një buxhet të përshtatshëm (dhe me kosto të ulët) fushate, duke përfshirë edhe planet realiste për ngritjen e fondeve. - Hartimi i një plani për shfrytëzimin maksimal të vullnetarëve. - Krijimi i një analizë krahasuese për drejtimin e fushatave zgjedhore në juridiksione të ndryshme lokale (në një sërë vendesh në varësi të pjesëmarrësve)
- Java
- Tema
- 1
- Kuptimi i problematikës. Bazat dhe elementët kryesorë të një fushate. Llojet e ndryshme të fushatave.
- 2
- Brainstorming, diskutime, debatime për konceptimin e fushatës – projekt semestral. Planifikimi i elementeve të ndryshme të fushatës. Elementët e ndryshëm të fushatës, grupi i punës ndarja e detyrave.
- 3
- Kandidati dhe vlerësimi i oponencës
- 4
- Hapja zyrtare e fushatës projekt semestral – përzgjedhja dhe instruktimi i ambasadorëve.
- 5
- Plani i Fushatës. Rregullat kyçe të Fushatës Elementët e një plani efektiv
- 6
- Targetimi i audiencës / votuesve
- 7
- Zhvillimi i Mesazhit të Fushatës
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Sondazhet Politike dhe Raportet Strategjike.
- 10
- Planifikim i avancuar: Përgatitja e buxhetit dhe mënyrat e mbledhjes së fondeve
- 11
- Planifikim i avancuar: Kontakti me audiencën dhe ndikimi mediatik. Propagandimi dhe bindja e audiencës.
- 12
- Fushata online – Roli dhe mënyrat e përdorimit të internetit gjatë fushatës. Deklaratat e kandidatit, e-mailet e drejtpërdrejta dhe telefoni
- 13
- Menaxhimi i fushatës; Kandidati, menaxheri, stafi dhe vullnetarët.
- 14
- Menaxhimi i fushatave sipas juridiksioneve të ndryshme. Analiza e fushatës - projet semestral.
- 15
- Prezantim i projekteve të studentëve
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të kuptojnë elementët e konceptimit të një fushate, duke përfshirë edhe fushatën zgjedhore.
- 2
- Studentët krijojnë një ide më të qartë rreth përdorimit të mjeteve të ndryshme demokratike për menaxhimin e një fushate.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë një buxhet për fushatën dhe të realizojnë ngritjen e fondeve të nevojshme për realizimin e fushatës.
- 4
- Studentët do të jenë të aftë të konceptojnë dhe menazhojnë një fushatë të mirëfilltë.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 40% 40%
- Kuize
- 1 10% 10%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 20 20
- Provimi përfundimtar
- 1 40 40
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00