Strategjitë e Komunikimit Digjital

Print

Erlis Çela, PhD

Kodi
COM 521
Emri
Strategjitë e Komunikimit Digjital
Semestri
3
Leksione
2.00
Seminare
2.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Kjo lëndë eksploron strategjitë dhe parimet e komunikimit digjital efektiv në botën e sotme me ritme të shpejta, të drejtuara nga teknologjia. Studentët do të shqyrtojnë platforma, mjete dhe teknika të ndryshme të komunikimit digjital dhe do të zhvillojnë një kuptim gjithëpërfshirës se si të angazhohen, bindin dhe lidhen me audiencën përmes mediave digjitale. Kjo është një lëndë që përshtatet si për mësimin në auditor, ashtu dhe për mësimin online. Përmbajtja e saj përfshin një kombinim të leksioneve, prezantimeve, diskutime në grupe, detyra individuale dhe në grup, raste studimore dhe projekte semestrale. Materialet aktuale të përditësuara përfshihen në leximet që rekomandohen për të plotësuar leksionet e regjistruara.

Objektivat

Leksionet synojnë tu shpjegojnë studentëve bazën teorike dhe shembuj nga jeta e përditshme mbi konceptet themelore dhe strategjitë e komunikimit digjital. Detyrat synojnë t'u ofrojnë studentëve përvojë praktike dhe një kuptim të thellë të strategjive të komunikimit dixhitaLeksionet synojnë tu shpjegojnë studentëve bazën teorike dhe shembuj nga jeta e përditshme mbi konceptet themelore dhe strategjitë e komunikimit digjital.

Java
Tema
1
Hyrje në Komunikimin Digjital • Pasqyrë e komunikimit digjital • Evolucioni i mediave digjitale • Konceptet dhe terminologjia kryesore
2
Kuptimi i audiencës në internet • Analiza dhe segmentimi i audiencës • Personat e përdoruesit dhe shënjestrimi • Analitika dhe njohuritë e sjelljes
3
Strategjitë e mediave sociale • Platformat e mediave sociale dhe veçoritë e tyre unike • Krijimi dhe kurimi i përmbajtjes • Menaxhimi i komuniteteve online
4
Marketingu me email dhe buletinet • Ndërtimi i listave të postës elektronike • Krijimi i fushatave efektive me email • Matja e suksesit të marketingut me email
5
Optimizimi i motorrëve të kërkimit (SEO) • Bazat e SEO • SEO në faqe dhe jashtë faqes • Mjetet dhe teknikat e SEO
6
Marketingu i përmbajtjes dhe Blogimi • Strategjia e përmbajtjes • Praktikat më të mira të Blogimit • Postimi dhe komunikimi i të ftuarve
7
Reklamimi në internet dhe pagesa për klikim (PPC) • Reklamat vizuale • Fushatat e Google AdWords dhe PPC • Synimi dhe optimizimi i reklamave
8
Provim Gjysëmfinal
9
Menaxhimi i Reputacionit në internet • Monitorimi i reputacionit • Menaxhimi i krizës • Ndërtimi i një pranie pozitive në internet
10
Marketingu i Influencuesve • Identifikimi dhe bashkëpunimi me Influencuesit • Matja e ROI të marketingut të Influencuesve • Konsiderata etike
11
Analitika dhe vendimmarrja e drejtuar nga të dhënat • Mjetet e analitikës në internet • Interpretimi dhe njohuritë e të dhënave • Testimi dhe optimizimi i llojit A/B
12
Marketingu i celularëve dhe aplikacioneve • Strategjitë e marketingut celular • Optimizimi i dyqanit të aplikacioneve (ASO) • Formatet e reklamave celulare
13
E-commerce dhe shitje dixhitale • Strategjitë e tregtisë elektronike • Optimizimi i normës së konvertimit (CRO) • Ritargetimi dhe braktisja e karrocave
14
Përgjegjësia Sociale dhe Komunikimi Digjital Etik • Etika online dhe sjellja e përgjegjshme digjitale • Ndikimi i komunikimit digjital në shoqëri • Raste studimore dhe diskutime
15
Prezantimi përfundimtar i projektit • Prezantimet e projekteve në grup • Reflektim mbi kursin dhe tendencat e ardhshme
16
Provim Final
1
- Të mësojnë si të masin arritjet e marketingut digjital dhe të llogarisin ROI (Return of Investement).
2
- Të jenë të përditësuar me teknologjitë më të fundit digjitale.
3
- Të mësojnë të planifikojne, zhvillojnë, vlerësojnë dhe zbatojnë një strategji komunikimi digjital.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
2 6 12
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00