Marketingu Politik Mjetet, Teknikat dhe Strategjitë

Print

Ana Kekezi, PhD

Kodi
COM 421
Emri
Marketingu Politik Mjetet, Teknikat dhe Strategjitë
Semestri
1
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Marketingu politik ka tërhequr vëmendjen për aplikim edhe të aktorëve politik në vitet e fundit edhe në Shqipëri. Rëndësia e marketingut politik bën që aktorët e politikës jo vetëm të veprojnë por edhe të mendojnë në termat e marketingut. Disiplina e marketingut inkurajon bizneset të kuptojnë klientët e tyre me qëllim që t’u sigurojnë atyre produktet dhe shërbimet e duhura. Në politikë, partitë dhe kandidatët janë përfaqësues të popullit, prandaj ato duhet të kuptojnë ose të paktën të zbulojnë çfarë dëshiron publiku në termat e politikave dhe lidershipit qytetar. Roli esencial i medias dhe roli në rritje i konsulentëve/ekspertëve në aplikimin e kësaj shkence hibride është tendencë gjithmonë e më në rritje në sferën politike dhe atë publike.

Objektivat

Java
Tema
1
Hyrje në Marketingun Politik, Teoritë dhe Rëndësia e tij. Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazë të lëndës, prezantimi i syllabus dhe mënyrës së vlerësimit
2
Ngjashmëria dhe diferencat e Marketingut Politik me Marketingun Komercial. Percaktimi i Esese Individuale, Tema
3
Kërkimi marketing në Politikë. Planifikimi. Mbledhja e informacionit, segmentimi i tregut dhe targetimi. Percaktimi i Esese Individuale, Tema
4
Krijimi i Produktit Politik, Strategjia, pozicionimi , origjinaliteti dhe marketimi i tij. Ndarja në grupe në lidhje me Term Project/Detyre Kursi, Perckatimi i Temes
5
Votuesi si Konsumator, Parashikimi i sjelljes së votuesit, Faktorët influencues në sjelljen e votuesit
6
Komunikimi politik. Metodat e komunikimit politik.
7
Opinioni publik. Elementet dhe faktorët që ndikojnë në të. Sondazhet/anketimet Rendesia, Ndikimi dhe elementet e tyre
8
Provim Gjysmëfinal
9
Fushatat me në qendër kandidatin. Pozicionimi i kandidatit. Vlerësimi i konkurrencës. Marrëdhëniet publike politike.Përcaktimi dhe menaxhimi i imazhit.
10
Rëndësia e parasë. Financimi dhe Buxheti i fushatave.
11
Fushatat politike në USA & UK, si modelet me inovative dhe avangarde . Strategjia Marketing, Formula për Sukses
12
Media e re , ndikimi dhe ndryshimet që ka sjellë Marketingun Politik
13
Propaganda & Manipulimi. Roli i Spin Doctors
14
Marketingu Politik dhe Demokracia
15
Detyrë Kursi. Prezantimi i detyrës së kursit - Realizimi i Debatit Publik
16
Provim Final
1
Studentët aftësohen të njohin konceptet dhe kuptojnë rëndësinë e marketingut politik në kontekstin e sotëm publik e politik , si dhe ndryshimet nga marketingu komerical
2
Studentët aftësohen të krijojnë një fushatë në konteksin marketingut politikë përmes njohurive të marra për strategjitë, teknikat, mjetet duke përfshirë elementët e rëndësishëm të saj si planifikimi, hulumtimi, sondazhet, roli, rëndësia dhe komunikimi i kandidatit, rolin e medias, rolin e ekspertëve/konsulentëve
3
Studentët do të aftësohen të realizojnë studime marketing në politikë, duke implementuar njohurite akadamike dhe praktike te perfituara ne lenden e Marketingut Politik.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
2 10% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 8 16
Gjysmë finale
1 14 14
Provimi përfundimtar
1 30 30
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00