Konceptim dhe Menaxhim Fushatash

Print

Valmora Gogo, PhD

Kodi
COM 523
Emri
Konceptim dhe Menaxhim Fushatash
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Lënda synon të jap njohuri të detajuara mbi organizimin dhe menazhimin e fushatave zgjedhore. Puna dhe procesi mësimor në këtë lëndë do të zhvillohet në shkëmbim eksperiencash midis lektorit dhe studentëve. Një rëndësi e veçantë do t’u kushtohet projekteve që studentët do të punojnë në mënyrë individuale apo në grup. Pjesëmarrësit e kursit do të ndërtojnë portofolet individuale të komponentëve të fushatës zgjedhore, të tilla si deklaratat e kandidatit, si dhe të kontribuojnë në dallimet ndër-juridiksionale në mënyrë krahasuese të projektit të menaxhimit të fushatës zgjedhjore.

Objektivat

- Zhvillimi dhe kuptimi i një ndarjeje të duhur të punës në mes kandidatit dhe menaxherit - Duke pasur parasysh të dhënat e votuesve, të zhvillojë një angazhim të medias për të mbështetur fushatën. - Përdorimi i të dhënave të zgjedhësit për të zhvilluar një buxhet të përshtatshëm (dhe me kosto të ulët) fushate, duke përfshirë edhe planet realiste për ngritjen e fondeve. - Hartimi i një plani për shfrytëzimin maksimal të vullnetarëve. - Krijimi i një analizë krahasuese për drejtimin e fushatave zgjedhore në juridiksione të ndryshme lokale (në një sërë vendesh në varësi të pjesëmarrësve)

Java
Tema
1
Kuptimi i problematikës. Bazat dhe elementët kryesorë të një fushate. Llojet e ndryshme të fushatave.
2
Brainstorming, diskutime, debatime për konceptimin e fushatës – projekt semestral. Planifikimi i elementeve të ndryshme të fushatës. Elementët e ndryshëm të fushatës, grupi i punës ndarja e detyrave.
3
Kandidati dhe vlerësimi i oponencës
4
Hapja zyrtare e fushatës projekt semestral – përzgjedhja dhe instruktimi i ambasadorëve.
5
Plani i Fushatës. Rregullat kyçe të Fushatës Elementët e një plani efektiv
6
Targetimi i audiencës / votuesve
7
Zhvillimi i Mesazhit të Fushatës
8
Provim Gjysmëfinal
9
Sondazhet Politike dhe Raportet Strategjike.
10
Planifikim i avancuar: Përgatitja e buxhetit dhe mënyrat e mbledhjes së fondeve
11
Planifikim i avancuar: Kontakti me audiencën dhe ndikimi mediatik. Propagandimi dhe bindja e audiencës.
12
Fushata online – Roli dhe mënyrat e përdorimit të internetit gjatë fushatës. Deklaratat e kandidatit, e-mailet e drejtpërdrejta dhe telefoni
13
Menaxhimi i fushatës; Kandidati, menaxheri, stafi dhe vullnetarët.
14
Menaxhimi i fushatave sipas juridiksioneve të ndryshme. Analiza e fushatës - projet semestral.
15
Prezantim i projekteve të studentëve
16
Provim Final
1
Studentët do të kuptojnë elementët e konceptimit të një fushate, duke përfshirë edhe fushatën zgjedhore.
2
Studentët krijojnë një ide më të qartë rreth përdorimit të mjeteve të ndryshme demokratike për menaxhimin e një fushate.
3
Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë një buxhet për fushatën dhe të realizojnë ngritjen e fondeve të nevojshme për realizimin e fushatës.
4
Studentët do të jenë të aftë të konceptojnë dhe menazhojnë një fushatë të mirëfilltë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 20% 20%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
1 10 10
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
1 2 2
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00