Reklama dhe Promocioni

Print

Erlis Çela, PhD

Kodi
COM 569
Emri
Reklama dhe Promocioni
Semestri
0
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs i ofron studentëve një mundësi për të kuptuar reklamimin dhe mënyrat e tjera të komunikimit masiv. Në këtë kurs do të analizojmë gjithashtu dhe përdormin e reklamave dhe promocioneve në media.

Objektivat

Gjatë këtij kursi studentët do to paraqiten me modelet e ndryshme të reklamave dhe përdorimi i tyre. Gjithashtu ato do të njëhen në mnënyrë të detajuar rreth rolit të promocioneve nga kompanitë e ndryshme.

Java
Tema
1
Konceptet bazë të reklamës dhe promocionit, historiku dhe përkufizimet kryesore. Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazë të lëndës, prezantimi i syllabus dhe mënyrës së vlerësimit.
2
Hyrje në strategjinë e komunikimeve të integruara të marketingut
3
Roli i komunikimit të integruara në procesin e marketingut
4
Organizmi i reklamës dhe promocionit; roli i agjenisve të reklamës dhe aktorëve të tjerë të komunikimit të martketingut
5
Sjellja e konsumatorëve; Procesi vendimmarrës te konsumatorët dhe hierarkia e nevojave
6
Përcaktimi i objektivave dhe buxhetimi i planit të promocionit
7
Planfikimi dhe zhvillimi i strategjisë kreative në reklamë dhe promocion
8
Provim Gjysmëfinal
9
Vënia në zbatim e strategjisë krative dhe metodat e vlerësimit
10
Strategjia dhe planifikimi i medias
11
Marketingu i drejtpërdrejtë
12
Reklama dhe promocioni në internet dhe mediat interaktive
13
Matja e efektivitetit të programit promocional
14
Aspektet etike të reklamës dhe promocionit
15
Reklam dhe promocioni në kontestin ndërkombëtar
16
Provim Final
1
Kjo lendë do t'i mundësojë studentëve njohuritë bazë mbi reklamën dhe promocionin
2
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi komunikimin e integruar dhe aplikimin e reklamës në përputhje me këtë koncept
3
Studentët do të përfitojnë njohuri mbi sjelljen e konsumatorëve, procesin vendimmarrës te konsumatorët dhe hierarkinë e nevojave
4
Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë dhe zbatojnë planin e reklamës dhe promocionit
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 14 14
Provimi përfundimtar
1 30 30
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00