Publiku, Audienca dhe Përdoruesit e Mediave

Print

Valmora Gogo, PhD

Kodi
COM 563
Emri
Publiku, Audienca dhe Përdoruesit e Mediave
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në fokus të kursit do të jenë çështjet që lidhen me audiencat. Ç’është audienca, pse zakonisht flitet për karakterin heterogjen të saj, çka na detyron të flasim për shumëlloj audiencash, për publikë, nga çfarë karakterizohen dhe roli i analizave funksionale e demografike për të depërtuar në këto lloj tiparesh. Ajo që do të theksohet e shpjegohet gjatë kursit lidhet ngushtë me ndryshimet teknologjike dhe shfaqjen e mediave të reja, një zhvillim ky që është pasuar nga ndryshimi i pozicionit të audiencave; koncepti user generation content dhe situate aktuale në terrenin shqiptar.

Objektivat

Njohja dhe përdorimi i medias për të ndikuar audiencën. Gjithashtu mënyra se si mediat masin audiencën e tyre. Studentët do të kuptojnë më mire rolin që media ka në jetën e tyre të përditshm edhe se si audienca mund të “manipulohet”. Por njëkohësisht do të njihen me mënyrat e reja të përdorimit të kanaleve të mediave konvencionale dhe mediave të reja për të dhënë e marë informacion, argëtim, etj.

Java
Tema
1
Mediat Konvencionale dhe Audiencat në Kushtet e Konvergjencës
2
Mediat e Reja dhe Linjat e Komunikimit
3
Opinioni Publik dhe Audiencat - Kërkim Shkencor mbi Zhvillimin e Reja mbi Audiencat
4
Matja e Audiencave dhe Kufizimet e Praktikave- Kërkim Shkencor mbi Zhvillimet e Reja mbi Audiencat
5
Audiencat Aktive. A ka Nevojë për Gazetarë? – Eric Scherer
6
Analiza Demografike e Audiencave - Kërkim Shkencor mbi Zhvillimet e Reja mbi Audiencat
7
Analizat Funksionale të Audiencave - Kush mund t'i influencojë?
8
Provim Gjysmëfinal
9
Politika dhe Media - Kërkim Shkencor mbi Zhvillimet e Reja mbi Audiencat
10
Roli i Markës dhe Audiencat
11
Audiencat Globale – Michael Kunczik
12
Trinomi
13
E Vërteta në Kushtet e Mbingarkesës me Informacion. Çrregullimi në Informacion - Kovach dhe Rosenstiel
14
Audiencat dhe Roli i Tyre në Jetën Shoqërore në Shqipëri
15
Prezantim Projekti
16
Provim Final
1
Për të njohur debatet akademike rreth natyrës dhe ndërtimit të publikut.
2
Për t'u njohur me historinë e medias si industri dhe të konceptojmë dhe të masim audiencat.
3
Për të pasur një koncept të qartë për rolin e individit si pjesëmarrës në audiencat e sotme aktive.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 20 20
Provimi përfundimtar
1 40 40
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00