Agjencitë e Lajmeve

Print

Rudi Dunga, Msc

Kodi
COM 216
Emri
Agjencitë e Lajmeve
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Gazetaria e Agjensisë-mbeshtetet kryesisht në praktika gazetareske të domosdoshme per t’u respektuar në një treg mediatik të hapur ndaj zhvillimeve të reja teknologjike. Agjensitë ndërkombëtare të lajmeve janë industritë fuqishme dhe líder të informimit duke iu përshtatur në çdo kohë modeleve të reja numerike, të diktuara nga shumë faktorë e aktorë ekonomikë ,politikë e gjeo-politikë. Agjensitë e lajmeve janë industri e ngritur sipas nevojave të një tregu të hapur,ku lajmi shitet si mall i formatuar në mënyra të ndyshme,tekst,foto,video,infografistative apo e levizëshme:gjithçka e transmetuar ndërmjet mjeteve të shumta të komunikimit që nga satelitet e deri tek telefonat mobilë apo edhe duke kaluar nga ora që mbajmë në dorë…e nga ku mund të kalojë shumë shpejte dhe informacionit. Per arsye te shpejtesise se lajmit qe percillet në kohë reale ndermjet mjeteve te shumta te informacionit qê gjithmonë janë në zhvillim, praktikat e shkrimit dhe raportimit te lajmit te Agjensise jane futur gjeresisht n ëgazetarinë bashkekohore edhe janë bërë pjesë e sistemeve të tjera të industrisë s ëkomunikimit ,të futura gjërësisht në treg. Agjensitë e lajmeve funksionojnë sot si industria të mëdha informacionit duke qenë të detyruara t’i përshtaten nevojave të një tregu që gjithnjë e më tepër po bëhet i konkurueshëm ndêrmjet futjes së metodave apo sistemeve të tjera numerike .

Objektivat

1-Studentët do të marrin njohuri themelore për agjencitë e lajmeve, si lindën ato dhe si funksionojnë sot në kohët moderne. 2-Studentët do të mësojnë nga krahasimi i raportimeve të këtyre agjencive ecurinë e punës, manualet teorike që zbatohen praktikisht sot në zyrat e tyre. 3-Studentët do të mësojnë mbi zhvillimin e madh, që ka marrë gazetaria sot në botë, do të njohin sukseset e agjencive profesionale, të respektojnë themeluesit e gazetarisë, dhe sakrificat e gazetarëve aktualë. Kështu ata do të mësojnë disa nga sekretet e punës profesionale dhe do të fillojnë të mendojnë se edhe vetë mund të nisin të bëhen gazetarë të aftë dhe të njohur.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës. - Qëllimi dhe objektivat.
2
Lindja dhe zhvillimi i agjencive të lajmeve - Llojet e agjencive
3
Kontrolli dhe pronësia e agjencive kryesore të lajmeve
4
Agjencitë kryesore të lajmeve, ndërtimi i tyre institucional
5
Kontrolli dhe pronësia e Agjensive kryesore të Lajmeve/ Reuters/ AFP/ AP
6
Deontologjia e produksionit
7
Informacioni on-line në Agjensitë e Lajmeve ,raportet me mediat sociale apo mediat e tjera masive
8
Provim Gjysmëfinal
9
Mbulimi i konflikteve, ngjarjeve, kontrolli redaksional
10
Roli,struktura, raportet e Agjensisë shqiptare të Lajmeve me mediat vizive e të shkruara në Shqipëri/ Agjensitë kombëtare/ Organizimi
11
Dallimet nga gazetaria e mediave masive
12
Rregullat e raportimit dhe transmetimit në Agjensitë e Lajmeve
13
Vizitë në agjencitë e lajmeve
14
Përmbledhje e njohurive të trajtuara në lëndë
15
Prezantim projekti
16
Provim Final
1
Studentët duhet të jenë në gjendje të tregojnë në çdo kohë në vija të përgjithshme lindjen dhe zhvillimin e agjencive kryesore të lajmeve..
2
Të njohin një pjesë të sukseseve që gazetaria botërore arrin dhe nderohet me çmime Pulitzer.
3
Të mprehin aftësitë për të dalluar detaje të rëndësishme të teksteve të agjencive të ndryshme.
4
Të dinë të krahasojnë materiale gazetareske nga pikëpamja e realizimit teknik.
5
Studentët duhet të arrijnë të përvetësojnë brenda pak javësh konceptet bazë të punës, stilin dhe karakterin profesional të agjencive.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
115
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.60
ECTS
5.00