- Kodi
- COM 321
- Emri
- Marketing Mediatik
- Semestri
- 5
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Ndonëse për shumë njerëz marketingu kuptohet vetëm si shitje dhe reklamë, koncepti i marketingut është shumë më i gjerë se kaq. Reklama dhe marketingu janë vetëm një pjesë e vogël e marketingut. Marketingu sot konceptohet si “ njohje e nevojave të konsumatorit” dhe përfshin shumë koncepte që kanë të bëjnë me tregun, konkurrencën, produktin, konsumatorin dhe komunikimin. Në konceptin më të gjerë, marketingu është një proces ku kompanitë krijojnë vlerë për klientët dhe ndërtojnë marrëdhënie të fuqishme me ta. Gjithashtu, marketingu është dhe një proces social që ka të bëjë me komunikimin. Gjatë procesit të marketingut kemi të bëjmë me përcjelljen e mesazhit te masa të gjera klientësh nga ana e kompanive, në mënyrë që të zgjojë interesin e tyre për të plotësuar nevojat dhe dëshirat. Sot mjetet e informimit publik, si ato tradicionale dhe ato të gjeneratës së re, po përballen me një konkurrencë në rritje. Si pasojë e kësaj, mediat nga platforma ndihmëse, të cilat shërbenin si ura lidhëse në përcjelljen e mesazhit nga kompanitë te klientët, janë shndërruar në aktorë tregu që përdorin metodat e marketingut për të bërë promovimin e produktit të tyre mediatik, në mënyrë që të fitojnë terren ndaj konkurrentëve.
- Objektivat
-
Kuptimi i Koncepteve Themelore të Marketingut Mediatik: Studentët duhet të kuptojnë thelbin e marketingut në kontekstin e medias digitale, duke përfshirë koncepte si strategjia e markës, targetimi i audiencës, dhe ndikimi i medias sociale. Përdorimi i Platformave dhe Mjeteve të Medias Digitale: Të njihen me platformat dhe mjete të ndryshme të medias digitale, duke përfshirë rrjetet sociale, uebfaqet, blogjet, dhe mjetet e analizës së performancës. Analiza e Tregut dhe Audiencës: Të aftësohen për të analizuar tregun dhe audiencën në mediat dixhitale, duke përdorur të dhënat dhe analizat për të identifikuar mundësitë dhe sfidat e tregut. Zhvillimi i Strategjive të Marketingut në Mediat Dixhitale: Të zhvillojnë aftësi për të krijuar strategji të marketingut, duke përdorur kanale të ndryshme dhe duke përshtatur komunikimin për mediat dixhitale. Menaxhimi i Markës në Mediat Dixhitale: Të njihen me menaxhimin e markës në ambientin digital, duke përfshirë ndërtimin e reputacionit online dhe menaxhimin e krizave në mediat sociale. Aftësitë Krijuese dhe Multimediale: Të zhvillojnë aftësi të krijimit të përmbajtjes kreative dhe multimediale për mediat dixhitale, duke përfshirë grafikën, videon, dhe përmbajtjen e shkruar. Ndërtimi dhe Monitorimi i Kampanjave të Marketingut: Të aftësohen për të planifikuar, implementuar, dhe monitoruar kampanjat e marketingut në mediat dixhitale, duke përdorur metrika të ndryshme për të vlerësuar suksesin. Edukimi mbi Etikën dhe Ligjin e Medias Digitale: Të kuptojnë dhe të respektojnë standardet etike dhe ligjin në lidhje me marketingun në mediat dixhitale, duke përfshirë privacinë e të dhënave dhe reklamimin e sponzoruar.
- Java
- Tema
- 1
- Përkufizimi i marketingut / njohuri mbi lëndën
- 2
- Strategjia e markimit, vlera e markës
- 3
- Strategjia e marketingut që vihet në lëvizje nga klienti, segmentimi, shenjëstrimi, diferencimi dhe pozicionimi
- 4
- Hartimi dhe vënia në zbatim i një plani marketingu
- 5
- Krijimi i kapitalit të markës, pozicioni i markës
- 6
- Miksi i promocionit, komunikimet e integruara të marketingut
- 7
- Dinamika dhe analiza e konkurrencës
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Marketingu dhe promocioni i mediave, ndryshimi me marketingun e produkteve të tjera
- 10
- Tregu i mediave, burimet e të ardhurave dhe mënyrat e financimit
- 11
- Marketingu dhe promocioni i medias publike, televizioni dhe radioja
- 12
- Marketingu i mediave të reja
- 13
- Ekonomia e mediave dixhitale, teknika dhe modelet e reja ekonomike në industrinë e medias
- 14
- Marketingu i radios
- 15
- Agjencitë e reklamave, struktura dhe funksionimi
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi konceptet dhe parimet e marketingut.
- 2
- Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi mënyrën e financimit të medias dhe burimet e të ardhurave.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë plane marketingu dhe të diskutojnë mbi rëndësinë që kanë këto plane për kompanitë dhe në veçanti për shoqëritë mediatike.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 16 16
- Gjysmë finale
- 1 3 3
- Provimi përfundimtar
- 1 3 3
- Të tjera
- 3 3 9
- Ngarkesa totale e punës
- 121
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.84
- ECTS
- 5.00