- Kodi
- COM 352
- Emri
- Komunikim Politik
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë prezanton konceptet themelore të komunikimit politik në epokën e mediave të gjeneratës së re dhe sfidat qe sjell shekulli XXI. Ndërkohë që në sferen publike, roli i medias në ndërmjetësimin mes aktorëve politikë dhe publikut është rritur, po kështu ka ndodhur edhe me rëndësinë e publicistëve agjentëve të shtypit dhe agjentëve të marrëdhënieve me publikun të cilët quhen ndryshe dhe si industria e marrëdhënieve publike politike. Lënda synon të shtjellojë rolin e aktorëve politikë dhe mërrëdhënien e tyre me masmedian, analiza e diskursit te elitave dhe mesazhit elektoral, në kuadër të procesit të komunikimit politik. Vëmendje e veçantë i kushtohet komunikimit strategjik në fushatat zgjedhore dhe në marketingun politik. Lënda synon te eksploroje problematikat dhe sfidat që lidhen me përdorimin politik të medias, por edhe ndërveprimin e elementëve ne proceset dhe strategjite e komunikmit politik.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Përkufizimi dhe hyrje ne komunikimin politik , teorite / njohuri mbi lëndën / prezantimi i syllabus-it.
- 2
- Procesi i Komunikimit Politik , Formesimi , Elementet e Komunikimit Politik; Aktoret
- 3
- Politika, demokracia dhe media. Roli i medias në procesin demokratik; Opinioni Publik dhe Sfera Publike
- 4
- Efektet e elementeve dhe strategjive te Komunikimit Politik. Vendimarrja emocionale
- 5
- Mass media; Roli qendror ne Komunikimin Politik; Fuqia e saj
- 6
- Diferencat dhe ngjashmerite e Marketingut Politik me Marketingun Komercial/ Rendesia e kerkimit dhe te dhenave; Targetimi & Segmentimi Synuar
- 7
- Fushata e perhershme dhe elementet e saj. Mesazhi dhe Rendesia e tij; Roli i Konsulenteve; Fuqia e parase
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Mesazhi - Procesi i komunikimit me theks Mesazhin; Efektet e komunikimit politik te Mesazhi ; Matja e efekteve te mesazhit; Ndikimi i perceptuar
- 10
- Komunikimi joverbal ne Politike / gjuha e trupit / imazhi / efektet dhe impakti
- 11
- Media e Re - Ndryshimet dhe influenca ne komunikimin politik Stier, S. et al Haiko Lietz & Markus Strohmaier (2018) Election Campaigning on Social Media: Politicians, Audiences, and the Mediation of Political Communication on Facebook and Twitter, Political Communication, 35:1, 50-74,
- 12
- Propaganda dhe Manipulimi
- 13
- 4 shtyllat baze te politikes amerikane. Mardheniet Politike Publike; Konceptet dhe teorite e aplikuara; Menaxhimi i Krizave Macnamara, J. (2021). New insights into crisis communication from an “inside” emic perspective during COVID-19. Public Relations Inquiry, 10(2), 237–262. https://doi.org/10.1177/2046147X21999972
- 14
- Feja dhe politika - retorika; Levizjet Sociale; Levizjet e dhunshme
- 15
- Media dhe politika në Shqipëri. Analiza e ligjërimit politik të liderëve kryesore politik në fushata elektorale; Fushata të përhershme ; Krizat.
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi termat bazë të komunikimit politik.
- 2
- Studentët do të kuptojnë rolin dhe ndërveprimin e aktorëve të komunikimit politik.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të analizojnë dhe përdorin kanalet e ndryshme të komunikimit për realizimin dhe interpretimin e komunikimit politik.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 2 10% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 2 8 16
- Gjysmë finale
- 1 12 12
- Provimi përfundimtar
- 1 18 18
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00