- Kodi
- COM 252
- Emri
- Shtypi i Shkruar dhe Online
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda ofron një përmbajtje të zgjeruar mbi shtypin e shkruar dhe atë online. Në këtë kurs do të trajtohen në mënyrë të detajuar zhanret kryesore të gazetarisë, si dhe sfidat e shtypit tradicional përballë medias online. Cilat janë karakteristikat kryesore të shtypit shqiptar? Cilat janë sfidat e medias tradicionale në erën e zhvillimeve të vrullshme teknologjike? A do t’i mbijetojë shtypi medias online? Shtypi i shkruar përballë medias online do të jetë në fokus të këtij kursi.
- Objektivat
-
Në këtë kurs synohet që studentët: -Të kuptojnë dhe njohin të gjitha zhanret e gazetarisë tradicionale. -Të njohin dhe zhvillojnë njohuritë e tyre mbi zhvillimet e vazhdueshme të medias online. - Të konceptojnë më qartë sfidën midis medias tradicionale dhe asaj të re.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndës dhe i temave. Hyrje mbi shtypin e printuar dhe atë online. Si ka ndryshuar peizazhi mediatik dhe sfidat e reja. Trajtimi i konvergjencës, digjitalizimit, ndryshimit mes lexuesve dhe audiencave interaktive, hibridizimi etj. Pse redaksive të shtypit u është dashur të përshtaten me zhvillimet e teknologjisë dhe internetit? Pse u desh të kalonin në versione online, madje të krijonin nën mbrojtjen e tyre media të mirëfillta online? “Handbook of Global Online Journalism”, Edited by Eugenia Siapera and Andreas Veglis, John Wiley & Sons, Inc, 2012, f.1-39
- 2
- Parimet e raportimit dhe shkrimit të lajmeve. A kanë ndryshuar? Si menaxhohen lajmet në modele të reja të redaksive. Si kanë ndryshuar redaksitë tradicionale të lajmeve. “Editoriali në shtypin shqiptar”, Valmora Gogo, Shtëpia Botuese Morava, 2020, fq.47-88
- 3
- Profili i ri i gazetarit; çfarë mban të trashëguar nga modeli tradicional i të bërit gazetari në shtyp dhe çfarë aftësish të reja ka fituar. Profili i ri i editorialistit. Burimet. Të bësh gazetari në 2020-ën. “Editoriali në shtypin shqiptar”, Valmora Gogo, Shtëpia Botuese Morava, 2020, fq.212-240 “Handbook of Global Online Journalism”, Edited by Eugenia Siapera and Andreas Veglis, John Wiley & Sons, Inc, 2012, f.39-77
- 4
- Pika lidhëse mes shtypit të botuar dhe atij online: ZHANRET. Çfarë janë zhanret dhe si kanë ndryshuar ato? Një thellim mbi gazetarinë e re dhe atë tradicionale me fokusin te zhanret: zhanret informative, analitike, zhanret në medien online etj. “Editoriali në shtypin shqiptar”, Valmora Gogo, Shtëpia Botuese Morava, 2020, fq.14-47
- 5
- Pse ka rëndësi të kuptojmë që sot kushdo mund të prodhojë përmbajtje mediatike; Edukimi Mediatik dhe njohja me rreziqet në një hapësirë të mbingarkuar me informacion. “Blur: How to Know What's True in the Age of Information Overload”, Bill Kovach, Tom Rosenstiel, Bloomsbury USA, 2010, f. 26-121
- 6
- Komunikimi vizual dhe multimedia- e reja që sjell peizazhi i ri mediatik. Nga faqosësit te mjeshtëria e gazetarëve në përdorimin e audios, videos, fotove, grafikëve etj. Golombisky, K., Hagen, R. “White Space Is Not Your Enemy: A Beginner's Guide to Communicating Visually Through Graphic, Web and Multimedia Design” (3rd ed.). Boca Raton: Taylor & Francis, 2016, f.20-200.
- 7
- Njohja dhe shërbimi etik ndaj audiencës interaktive. Ndjekja e lajmit. Kush po na lexon? “Blur: How to Know What's True in the Age of Information Overload”, Bill Kovach, Tom Rosenstiel, Bloomsbury USA, 2010, f. 1-26
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Një shikim i thelluar i zhvillimit të gazetave në Shqipëri. Karakteristikat e gazetave të përgjithshme dhe impakti i tyre te lexuesit. “Editoriali në shtypin shqiptar”, Valmora Gogo, Shtëpia Botuese Morava, 2020, fq.47-212
- 10
- Shtypi dhe media online në Shqipëri. Si u krijuan versionet e para online të gazetave dhe si lindën mediet e para online. “Editoriali në shtypin shqiptar”, Valmora Gogo, Shtëpia Botuese Morava, 2020, fq.185-212
- 11
- Ku ta gjejmë frymëzimin? Si të zgjedhim temën për artikullin e radhës. Si të punojmë me burimet, balancën etj. Një investigim mund të gjejë dritën e publikimit i nxitur edhe nga statuse audiencash në “Facebook” e rrjete të tjera sociale. Si të përdorim rrjetet sociale në mënyrë të zgjuar. “The Handbook of Global Online Journalism”, Edited by Eugenia Siapera and Andreas Veglis, John Wiley & Sons, Inc, 2012, f.309-329
- 12
- Si të shkruajmë për një medie online? Parimet e një shkrimi të mirë. Shpejtësia dhe saktësia. Mjetet dhe teknikat. Të zbatuarit e shumë detyrave njëherësh. “Writing and Editing for Digital Media”, Brian Carroll, Routledge, 2017, f.1-23, 57-73
- 13
- Si të redaktojmë për një medie online? Parimet e punës me rezultat. Zëri dhe stili. Të shkruash shqip. “Writing and Editing for Digital Media”, Brian Carroll, Routledge, 2017, f. 119-125, 125-135
- 14
- Vendosja dhe komunikimi i besueshmërisë në hapësirat digjitale. E drejta e autorit. “Writing and Editing for Digital Media”, Brian Carroll, Routledge, 2017, f. 298-305
- 15
- Prezantim Projekti
- 16
- Final Exam
- 1
- Studentët do të pajisen me njohuri mbi shtypin dhe median online.
- 2
- Studentët do të jenë të aftë të dallojnë dhe përgatisin lajme për t’i publikuar në gazeta dhe medie online.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë e të mbrojnë mendimet dhe idetë e tyre mbi median shqiptare në përgjithësi, si kontribut për ndërtimin e një shoqërie të lirë dhe të integruar.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 20 20
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 124
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.96
- ECTS
- 5.00