- Kodi
- COM 214
- Emri
- Metodat e Redaktimit
- Semestri
- 4
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda parashikon trajtimin e temave që kanë të bëjnë me shpjegimin e rëndësisë që mbart redaktimi për një histori para se ajo të publikohet, mënyrën se si punojnë redaktorët, sigurimin dhe trajtimin e lajmit, marrëdhënien me burimet, qasjen ndaj minoriteteve apo përfshirjen e të gjitha palëve të përfshira në histori.
- Objektivat
-
Në përfundim të kursit, synohet që studentët të kenë marrë dijet bazë për redaktimin e një lajmi, i cili fillon që nga konceptimi i tij deri në publikim.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantim i lëndës. Diskutim i temave. Çfarë është editimi? Të mendosh si editor. Kredoja e një editori. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014, fq.1-7
- 2
- Menaxhimi i historisë që tregohet - 10 hapa drejt një tregimi më të mirë: Si të punoni me reporterët në një plan të fokusuar përpara se të raportojnë. Menaxhimi i Redaktorit: Trajnoni Reporterët që t'ju trajnojnë për rezultate më të mira të historisë. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 3
- Media sociale: Integrimi i saj që audienca juaj të jetë interaktive dhe e përfshirë. Gjykimi i lajmeve: Si të vendosni se çfarë është e rëndësishme. Kurioziteti: Si ta ushqeni këtë tipar dhe të jeni "Personi i Ideve". Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 4
- Analizimi i historisë që tregohet - Shihni Figurën e Madhe: Si t'i përgjigjeni pyetjes "Cila është historia?" 10 pyetje në 10 minuta: Si ta mbajmë gjallë tregimin. Struktura: Si të sigurohet një histori e organizuar. Struktura: Paragrafët e Hapjes. Struktura: Kreu. Struktura: Citimet. Struktura: Paragrafi i Kontekstit. Struktura: Tregimi pse një ngjarje është e rëndësishme për atë që mund të ndodhë më pas. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 5
- Atribuoni: Si të Siguroni Atributin e duhur, Tregimi i burimeve dhe Thelbi. Shfaq mos bëj përmbledhje apo përshkrime: Si të përfshini anekdota, shembuj dhe detaje. Konteksti: Si të sigurojmë sfondin dhe rëndësinë. Vështrim më i afërt: Si të tregoni se ku funksionon tregimi dhe ku ka nevojë për të funksionuar. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 6
- Vlerësimi i tregimit të historisë - Redaktimi dyshues: Bëni pyetjet kryesore paragraf më paragraf. Konkurrenca e interesave digjitale: Si t'i mbani lexuesit me vete. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 7
- Ndjeshmëria: Orientimi seksual / gjinia / raca / feja / pamundësia / mosha. Mbajtja e një tregimi: 10 Shenja paralajmëruese që një histori nuk bën. Ruajtja e një tregimi: 10 gjëra që mund të bësh për të bërë që një histori të botohet. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Redaktimi i Historisë – Trajtojeni redaktimin si një mister: Si t’i qaseni një historie. Editimi për stilin AP. Redaktimi për Gramatikën. Redaktimi për Drejtshkrimin. Redaktimi për shenjat e pikësimit. Redaktimi për Saktësinë. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 10
- Redaktimi për Ndershmërinë. Editimi për Balancën. Shkrimi i ngushtë: Si ta mbajmë të thjeshtë Si të identifikoni 10 vendet për të prerë pjesë të historisë. Tranzicioni: Si të ndryshojmë temat dhe folësit. Gjuha e gjallë: Zgjidhni folje të forta dhe shmangni klishetë. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 11
- Kuptimi i kërkesave speciale në histori. Trajtimi i platformave dhe mjeteve të shumëfishta: Si t'i shqyrtoni opsionet tuaja, me zgjuarsi. Afatet digjitale: 10 këshilla. Elementet e Uebit: 5 Këshilla. Etika. Shija. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 12
- Paraqitja dhe shitja e tregimit. Titujt, Fjalët kyçe dhe të dhënat. Pikat e Hyrjes dhe Pikat e Përfshirjes. Vizualizimi i të dhënave. Fotografitë. Promovimet dhe Referencat. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 13
- Përdorimi i autoritetit me përgjegjësi. Korrigjimet: Në pronësi të gabimeve. Besueshmëria: Vendoseni veten tuaj përpara qortimit. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 14
- Plagjiatura dhe fabrikimi: Çfarë mund të bëjnë redaktorët. Presioni i afatit: Si të mblidhemi në redaksi. Vazhdoni të bëni pyetje. Davis, Steve, Davis, Emilie, “Think like an editor: 50 strategies for the print and digital world”, Wadsworth Learning, Boston, USA, 2014
- 15
- Prezantim Projekti
- 16
- Provimi Final
- 1
- Studentët do të jenë të aftë që me dijet e marra të trajtojnë në të gjitha hapat e saj një histori.
- 2
- Studentët që ndjekin këtë kurs do ta shikojnë lajmin përtej një raportimi të thjeshtë.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 22 22
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 126
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.04
- ECTS
- 5.00