- Kodi
- COM 252
- Emri
- Shtypi i Shkruar dhe Online
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda ofron një përmbajtje të zgjeruar mbi shtypin e shkruar dhe atë online. Në këtë kurs do të trajtohen në mënyrë të detajuar zhanret kryesore të gazetarisë, si dhe sfidat e shtypit tradicional përballë medias online. Cilat janë karakteristikat kryesore të shtypit shqiptar? Cilat janë sfidat e medias tradicionale në erën e zhvillimeve të vrullshme teknologjike? A do t’i mbijetojë shtypi medias online? Shtypi i shkruar përballë medias online do të jetë në fokus të këtij kursi.
- Objektivat
-
Në këtë kurs synohet që studentët: - Të kuptojnë dhe njohin të gjitha zhanret e gazetarisë tradicionale. - Të njohin dhe zhvillojnë njohuritë e tyre mbi zhvillimet e vazhdueshme të medias online. - Të aftësohen mbi mënyrat e përcjelljes së informacionit nëpërmjet shtypit të shkruar dhe medias online. - Të konceptojnë më qartë sfidën midis medias tradicionale dhe asaj të re.
- Java
- Tema
- 1
- Si ka ndryshuar peizazhi mediatik dhe sfidat e reja. Trajtimi i konvergjencës, digjitalizimit, ndryshimit mes lexuesve dhe audiencave interaktive, hibridizimi etj. Pse redaksive të shtypit u është dashur të përshtaten me zhvillimet e teknologjisë dhe internetit? Pse u desh të kalonin në versione online, madje të krijonin nën mbrojtjen e tyre media të mirëfillta online?
- 2
- Parimet e raportimit dhe shkrimit të lajmeve. A kanë ndryshuar? Si menaxhohen lajmet në modele të reja të redaksive. Si kanë ndryshuar redaksitë tradicionale të lajmeve.
- 3
- Profili i ri i gazetarit; çfarë mban të trashëguar nga modeli tradicional i të bërit gazetari në shtyp dhe çfarë aftësish të reja ka fituar. Burimet. Të bësh gazetari në 2020-ën.
- 4
- Pika lidhëse mes shtypit të botuar dhe atij online: ZHANRET. Çfarë janë zhanret dhe si kanë ndryshuar ato? Një thellim mbi gazetarinë e re dhe atë tradicionale me fokusin te zhanret: zhanret informative, analitike, zhanret në medien online etj.
- 5
- Pse ka rëndësi të kuptojmë që sot kushdo mund të prodhojë përmbajtje mediatike; Edukimi Mediatik dhe njohja me rreziqet në një hapësirë të mbingarkuar me informacion.
- 6
- Komunikimi vizual dhe multimedia- e reja që sjell peizazhi i ri mediatik. Nga faqosësit te mjeshtëria e gazetarëve në përdorimin e audios, videos, fotove, grafikëve etj.
- 7
- Njohja dhe shërbimi etik ndaj audiencës interaktive. Ndjekja e lajmit. Kush po na lexon?
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Ku ta gjejmë frymëzimin? Si të zgjedhim temën për artikullin e radhës. Si të punojmë me burimet, balancën etj. Një investigim mund të gjejë dritën e publikimit i nxitur edhe nga statuse audiencash në “Facebook” e rrjete të tjera sociale. Si të përdorim rrjetet sociale në mënyrë të zgjuar.
- 10
- Si të shkruajmë për një medie online? Parimet e një shkrimi të mirë. Shpejtësia dhe saktësia.
- 11
- Si të shkruajmë për një medie online? Mjetet dhe teknikat. Të zbatuarit e shumë detyrave njëherësh.
- 12
- Si të redaktojmë për një medie online? Parimet e punës me rezultat.
- 13
- Si të redaktojmë për një medie online? Zëri dhe stili. Të shkruash shqip.
- 14
- Vendosja dhe komunikimi i besueshmërisë në hapësirat digjitale. E drejta e autorit.
- 15
- Prezantim Projekti
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të pajisen me njohuri mbi shtypin dhe median online.
- 2
- Studentët do të jenë të aftë të dallojnë dhe përgatisin lajme për t’i publikuar në gazeta, revista dhe faqe interneti.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë e të mbrojnë mendimet dhe idetë e tyre mbi median shqiptare në përgjithësi, si kontribut për ndërtimin e një shoqërie të lirë dhe të integruar.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 40% 40%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 13 13
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00