Vlerësimi i Zhvillimit Intelektual dhe Konjitiv

Print

Lediona Asabella, PhD

Kodi
PSD 432
Emri
Vlerësimi i Zhvillimit Intelektual dhe Konjitiv
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky është një kurs vlerësimi i dizajnuar për të prodhuar profesionistë të cilët do të ofrojnë shërbime efektive të vlerësimit për fëmijët dhe adoleshentët kryesisht në mjediset shkollore.

Objektivat

Qëllimi i kursit është të pajisë studentët me kompetenca fillestare në vlerësimin njohës për fëmijët dhe adoleshentët. Ky është një kurs vlerësimi i dizajnuar, për të prodhuar profesionistë të cilët do të ofrojnë shërbime efektive të vlerësimit intelektual dhe konjitiv për fëmijët dhe adoleshentët, kryesisht në mjediset shkollore.

Java
Tema
1
Hyrje në kurs. Cfarë është vlerësimi i zhvillimit intelektual dhe konjitiv.
2
Teoritë konjitive dhe ato të zhvillimit të individit sipas moshës
3
Psiko-edukimi si proces dhe si ndihmon në vlerësimin intelektual (Teste të arritjeve intelektuale)
4
Çështjet kulturore dhe paragjykimet në lidhje me testet vlerësuese të zhvillimit të individit
5
Teste të sdandardizuara për zhvillimin dhe rëndësia e saj
6
Vëzhgimi i sjelljes si pjesë e procesit të vlerësimit . CBT Terapia Konjitiv - Bihejviorale
7
HTP- Testi Home- Tree - Person (Shtëpi,pemë, person) Administrimi e testit të emocioneve, protokolli dhe interpretimi i rezultateve.
8
Provimi gjysmefinal
9
Konceptualizimi i rastit- Si të përshkruajmë një rast klinik.
10
BENDER 1+2 Administrimi i testit dhe nxjerja e rezultateve, Interpretimi i një testi të motorikës së zhvillimit.
11
Këshillimi si proces ndërhyrjeje dhe rëndësia e seancave të para gjatë një terapie. (Seancë praktike me profesionist terapist)
12
Administrimi i rezultatit dhe diksutimi i elementëve më kryesor gjatë seancave të këshillimit
13
Intervista klinike dhe rëndësia e informacionit të detajuar si profesionist të këshillimit.
14
Prezantime të projekteve konkrete nga studentët
15
Përfundimi i kursit dhe vlerësimet
16
Provimi final
1
Kuptimi i teorive dhe testeve praktike të vlerësimit konjitiv.
2
Të jenë të njohur me testet e inteligjencës dhe motorikës.
3
Kuptimi i etikës dhe paragjykimet e administrimit të testeve.
4
Të kuptojnë elementët konkret të një terapie individuale.
5
Të kuptojnë administrimin dhe vlerësimin e një testi të emocioneve.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
25%
Përqindja e provimit përfundimtar
75%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 7 7
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 20 20
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
147
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.88
ECTS
6.00