- Kodi
- EDU 404
- Emri
- Zhvillimi dhe Udhezimi I Kurrikules
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs do ti ndihmojë studentët të kuptojnë bazat teorike të zhvillimit të kurrikulave, do ti aftësojë në vlerësimin e tyre, si dhe në planifikimin dhe krijimin e një kurrikule të re.
- Objektivat
-
Në fund të këtij kursi studenti do të jetë në gjendje: 1. Të shpjegojë karakteristikat e përgjithshme të programit arsimor; 1.2. Të shpjegojë marrëdhënien mes filozofisë dhe programit të arsimit; 2.T’i aplikojë këto parime bazë mbi menaxhimin e programit të edukimit; 2.1.Të përcaktojë parimet bazë mbi menaxhimin e programeve arsimore; 2.2 Të realizojë rëndësinë e përshtatjes së parimeve bazë të programit arsimor; 3. Të analizojë rolin e administratorit të shkollës, si dhe të një udhëheqësi program; 3.1.Të përshkruajë përgjegjësitë dhe detyrën e administratorit të shkollës, si dhe të udhëheqësit të programit; 3.2.Të analizojë marrëdhëniet ndërmjet udhëheqjes së shkollës, administratorit dhe çdo lloj tjetër të udhëheqjes; 3.3.Të vlerësojë rëndësinë e administratorit të shkollës në suksesin e programit arsimor.
- Java
- Tema
- 1
- Prona dhe struktura e kurrikulës;
- 2
- Lidhja e arsimit dhe kurrikula filozofi;
- 3
- Zhvillimet e reja në kurrikula;
- 4
- Efektet politike drejt kurrikulave;
- 5
- Zhvillimi i kurrikulës;
- 6
- Zbatimi i kurrikulës në procesin e ndryshimit;
- 7
- Vlerësimin dhe përmirësimin e cilësisë së programeve të arsimit;
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Detyrat dhe përgjegjësitë e administratorëve arsimorë;
- 10
- Programi arsimor, program menaxherial si udhëheqës;
- 11
- Zhvillimin e kurrikulës në bazë të praktikave të menaxhimit shkollor;
- 12
- Parimet themelore në menaxhimin e programeve të arsimit;
- 13
- Vlerësimin dhe përmirësimin e cilësisë së programeve të arsimit;
- 14
- Vlerësimi i përgjithshëm.
- 15
- Vlerësimi i përgjithshëm.
- 16
- Provimi final
- 1
- Do të merret në analizë programi arsimor, si dhe mjetet e variacionit.
- 2
- Analizon dëshirën për ndryshim në programin e arsimit dhe ndryshim në organizatë.
- 3
- Kjo zgjidh aplikimin e programit të edukimit, si mjetin e variacionit.
- 4
- Kjo mund të jetë e njohur në vlerësimin e programit arsimor dhe do të përdoret si mjet për cilësinë e ndërtimit.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 15% 15%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 3 15% 45%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 5% 5%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 65%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 35%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 3 4 12
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00