Zhvillimi dhe Udhezimi I Kurrikules

Print

Ahmet Ecirli, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
EDU 404
Emri
Zhvillimi dhe Udhezimi I Kurrikules
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs do ti ndihmojë studentët të kuptojnë bazat teorike të zhvillimit të kurrikulave, do ti aftësojë në vlerësimin e tyre, si dhe në planifikimin dhe krijimin e një kurrikule të re.

Objektivat

Në fund të këtij kursi studenti do të jetë në gjendje: 1. Të shpjegojë karakteristikat e përgjithshme të programit arsimor; 1.2. Të shpjegojë marrëdhënien mes filozofisë dhe programit të arsimit; 2.T’i aplikojë këto parime bazë mbi menaxhimin e programit të edukimit; 2.1.Të përcaktojë parimet bazë mbi menaxhimin e programeve arsimore; 2.2 Të realizojë rëndësinë e përshtatjes së parimeve bazë të programit arsimor; 3. Të analizojë rolin e administratorit të shkollës, si dhe të një udhëheqësi program; 3.1.Të përshkruajë përgjegjësitë dhe detyrën e administratorit të shkollës, si dhe të udhëheqësit të programit; 3.2.Të analizojë marrëdhëniet ndërmjet udhëheqjes së shkollës, administratorit dhe çdo lloj tjetër të udhëheqjes; 3.3.Të vlerësojë rëndësinë e administratorit të shkollës në suksesin e programit arsimor.

Java
Tema
1
Prona dhe struktura e kurrikulës;
2
Lidhja e arsimit dhe kurrikula filozofi;
3
Zhvillimet e reja në kurrikula;
4
Efektet politike drejt kurrikulave;
5
Zhvillimi i kurrikulës;
6
Zbatimi i kurrikulës në procesin e ndryshimit;
7
Vlerësimin dhe përmirësimin e cilësisë së programeve të arsimit;
8
Provimi gjysmefinal
9
Detyrat dhe përgjegjësitë e administratorëve arsimorë;
10
Programi arsimor, program menaxherial si udhëheqës;
11
Zhvillimin e kurrikulës në bazë të praktikave të menaxhimit shkollor;
12
Parimet themelore në menaxhimin e programeve të arsimit;
13
Vlerësimin dhe përmirësimin e cilësisë së programeve të arsimit;
14
Vlerësimi i përgjithshëm.
15
Vlerësimi i përgjithshëm.
16
Provimi final
1
Do të merret në analizë programi arsimor, si dhe mjetet e variacionit.
2
Analizon dëshirën për ndryshim në programin e arsimit dhe ndryshim në organizatë.
3
Kjo zgjidh aplikimin e programit të edukimit, si mjetin e variacionit.
4
Kjo mund të jetë e njohur në vlerësimin e programit arsimor dhe do të përdoret si mjet për cilësinë e ndërtimit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 15% 15%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
3 15% 45%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
3 4 12
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00