Aspektet Psikologjike në Edukimin e Vecantë

Print

Lediona Asabella, PhD

Kodi
PSD 428
Emri
Aspektet Psikologjike në Edukimin e Vecantë
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Kursi fokusohet në reagimin e personit për aftësitë e kufizuara, që jeton me aftësi të kufizuara, që jeton i pavarur, ndikimi i familjes, arsimit, punësimit, rekreativiteti, dhe kulturës si çdo fushë që ka të bëjë me jetën e një personi që jeton me aftësi të kufizuara.

Objektivat

Objektivat e kursit janë për të trajnuar pjesëmarrësit në çështjet kryesore që ndikojnë në aspektet psikologjike, sociale dhe kulturore të njerëzve që jetojnë me aftësi të kufizuara dhe për të zgjeruar njohuritë këshilluese dhe aftësitë kur punojnë me personat të cilët kanë ndonjë paaftësi.

Java
Tema
1
Hyrje në kurs. Konceptet bazë dhe përkufizimetmbi arsimin special dhe atë të përgjithshëm
2
Ndikimi kulturor si pjesë përbërëse e aftësisë së kufizuar - (Rasti i Shqipërisë)
3
Aspekte psikologjike dhe sociale të aftësisë së kufizuar. Llojet e AK fizike dhe mendore
4
Reagimi në format e diskriminimit dhe paragjykimit ndaj aftësisë së kufizuar, sidomos në arsim
5
Fëmijë me aftësi të kufizuara në arsimin 9-vjeçar. Legjislacioni në fuqi dhe aplikimi i tij. Sfidat dhe vështirësitë
6
Autizmi. Shkaqet, faktorët dhe qasja për fëmijët me këtë spektër në edukim. Teknikat e terapisë ABA me fëmijët autik
7
Arsimi gjithëpërfshirës dhe përfitimet e tij për fëmijët me nevoja të veçanta
8
Provimi gjysmëfinal
9
Sindroma Down, shkaqet dhe teknikat e punës me fëmijët me këtë sindromë
10
Arsimi special në Shqipëri. Fillesat dhe zhvillimi i tij
11
Të rinjtë, punësimi në përgjithësi dhe zhvillimi i aftësive për jetën te fëmijët me nevoja të veçanta dhe punësimi i tyre
12
Teknikat për përfshirjen e prindërve në punën individuale me fëmijët me nevoja të veçanta.
13
Mësuesit ndihmës dhe roli i tyre me fëmijët me nevoja të veçanta. Plani PEI dhe aplikimi i tij në shkolla
14
Roli i familjes në edukimin e fëmijës me AK (rast konkret)
15
Socializimi i fëmijëve me nevoja të veçanta në shkollë. Mbyllja e kursit dhe vlerësimi i lëndës
16
Provimi final
1
Të mësojnë çështjet kulturore dhe sociale që ndikojnë në aftësitë e kufizuara.
2
Të fitojnë njohuritë rreth problemeve psikologjike që lidhen me njerëzit me aftësi të kufizuara.
3
Aplikimi i këtyre njohurive të rekomandueshme e praktike në zhvillimin profesional.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
30%
Përqindja e provimit përfundimtar
70%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
1 20 20
Gjysmë finale
0 15 0
Provimi përfundimtar
1 20 20
Të tjera
1 15 15
Ngarkesa totale e punës
147
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.88
ECTS
6.00