- Kodi
- EDU 413
- Emri
- Teorite dhe Perqasjet ne Mesimdhenie dhe Mesimnxenie
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Në këtë kurs studentët do të njihen me teoritë kryesore të nxënies dhe mësimdhënies duke përfshirë ato të sjelljes, kognitive dhe socio-kulturore.
- Objektivat
-
Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: Të shpjegojë personalitetin dhe personalitetet të lidhura me konceptet; Të shpjegojë zhvillimin e personalitetit në drejtim të aspekteve të ndryshme; Të përdorë njohuritë e personalitetit dhe të zhvillimit të personalitetit.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në Lëndë. Konceptet e të Nxënit dhe të Mësimdhënies. Roli i Teorisë në Nxënie dhe Mësimdhënie
- 2
- Teoritë Behejvioriste të të Nxënit. Kushtëzimi Klasik i Pavlovit. Kushtëzimi Operant i Skinnerit. Aplikimet Edukative te Behaviorizmit
- 3
- Teoritë Konjitive të të Nxënit: Teoria e Piagetit. Teoria e Përpunimit të Informacionit
- 4
- Teoritë e të Nxënit Social dhe Aplikimet e tyre
- 5
- Konstruktivizmi: Parimet e të Nxënit. Të Nxënit Situativ. Aplikime të Konstruktivizimit dhe të të Nxënit Situativ
- 6
- Mësimdhënia dhe të Nxënit e Bazuar në Tru. Struktura, Memoria, Ruajtja dheTransferimi i të Nxënit
- 7
- Të Nxënit Konceptiv. Të Menduarit Kritik dhe Problem-zgjidhja
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Emocionet dhe Motivimi në të Nxënë. Implikimet në Klasë
- 10
- Teoritë e Inteligjencës: Teoria e Inteligjencës së Shumëfishtë (Gartner). Inteligjenca Emocionale
- 11
- Variacioni individual: Mënyrat dhe Preferencat e të Nxënit. Probleme dhe Vështirësi.
- 12
- Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Pragmatizmi: Një Teori për të Ardhmen. Qasje të Shumfishta ndaj të Kuptuarit.
- 13
- Teori Bashkëkohore të të Nxënit. Të Nxënit Biografik – brenda Diskursit për të Nxënin Gjatë Gjithë Jetës
- 14
- Strategji dhe praktika efikase të mësimdhënies
- 15
- Filozofi të Mësimdhënies Bazuar në Teori Aktuale: Prezantime të Studentëve
- 16
- Provimi final
- 1
- Demonstrimi i njohurive mbi teoritë kryesore të të nxënit dhe mësimdhënies
- 2
- Aftësia për të shpjeguar parimet bazë të të nxënit
- 3
- Aplikimi i teorive të të nxënit dhe mësimdhënies në situata të ndryshme edukative
- 4
- Kuptimi i teorive të inteligjencës dhe motivimit dhe aplikimi i tyre në klasë
- 5
- Zhvillimi i një filozofie personale të të nxënit dhe mësimdhënies
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 50% 50%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 18 18
- Gjysmë finale
- 0 8 0
- Provimi përfundimtar
- 1 12 12
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00