Metodologjia e Mësimdhënies së Gjuhës

Print

Lokman Coskun, PhD

Kodi
EDU 442
Emri
Metodologjia e Mësimdhënies së Gjuhës
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky program është një studim i metodave të mësimdhënies së leximit, shkrimit dhe gramatikës së gjuhës. Përmbajtja akademike e këtij programi do të përqendrohet rreth kritereve për përzgjedhjen dhe formulimin e materialeve të përshtatshme mësimore mbështetur në rezultatet e hulumtimit aktual. Studentët do të aftësohen nga ana praktike dhe teknike që të kryejnë një sërë aktivitetesh mësimore për leximin, shkrimin dhe gramatikën.

Objektivat

Pas përfundimit të kursit synohet që studenti të jetë i aftë: - Të njohë metodat dhe strategjitë e përdorura në mësimdhënien e leximit, shkrimit dhe gramatikës së gjuhës. -Të demonstrojë mësimdhënien e leximit, shkrimit dhe gramatikës së gjuhës. Pas përfundimit tëkursit synohet që studenti të jetë në gjendje që: -Të hartojë një plan mësimor. -Të bëjë kërkime shkencore në shkrimin e një gjuhe të huaj -Të analizojë strategjitë e mësimdhënies

Java
Tema
1
Fazat e një plani mësimor
2
Mësimdhënia e gramatikës: Çfarë thotë kërkimi shkencor për gramatikën. Theksi është në formë apo kuptim?
3
Mësimdhënia e gramatikës: Demonstimi, vlerësimi.
4
Mësimdhënia e gramatikës. Planet mësimore. Nënkuptuar dhe eksplicite e ciklit të mësimdhënies
5
Mësimdhënia e gramatikës. Planet mësimore. Mësuarit ekzemplar bazuar
6
Kërkimet shkencore në leximin e gjuhës së huaj. Çfarë është vërejtur?
7
Strategjitë për të mësuarit dhe të leximit.
8
Provimi gjysmëfinal
9
Metodat dhe strategjitë për mësimdhënien e fjalorit. Qasje të drejtpërdrejtë
10
Leximi dhe Fjalori. Plane mësimore. Qasja funksionale
11
Leximi dhe Fjalori. Plane mësimore. Qasja komunikuese
12
Kërkime shkencore në shkrimin e një gjuhe të huaj.
13
Procesi i të shkruarit dhe etapat e saj.
14
Mësimdhënia e proçesit të të shkruarit. Pse duhet të mësojnë gramatikën?
15
Planet mësimore
16
Provim Final
1
Pas përfundimit të kursit synohet që studentët të kenë njohuri mbi kërkimet shkencore rreth mësimdhënies së shkrimit, leximit dhe gramatikës
2
Aftësitë profesionale të studentëve do të zhvillohen nëpërmjet praktikave më të mira të mësimdhënies në keto fusha.
3
Aftësitë praktike të përfituara nga ky program janë hartimet e planeve mësimore me qendër mësimdhënien e shkrimit, leximit dhe gramatikës
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 10% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
30%
Përqindja e provimit përfundimtar
70%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 0 0
Provimi përfundimtar
1 25 25
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
145
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.80
ECTS
6.00