- Kodi
- EDU 442
- Emri
- Metodologjia e Mësimdhënies së Gjuhës
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky program është një studim i metodave të mësimdhënies së leximit, shkrimit dhe gramatikës së gjuhës. Përmbajtja akademike e këtij programi do të përqendrohet rreth kritereve për përzgjedhjen dhe formulimin e materialeve të përshtatshme mësimore mbështetur në rezultatet e hulumtimit aktual. Studentët do të aftësohen nga ana praktike dhe teknike që të kryejnë një sërë aktivitetesh mësimore për leximin, shkrimin dhe gramatikën.
- Objektivat
-
Pas përfundimit të kursit synohet që studenti të jetë i aftë: - Të njohë metodat dhe strategjitë e përdorura në mësimdhënien e leximit, shkrimit dhe gramatikës së gjuhës. -Të demonstrojë mësimdhënien e leximit, shkrimit dhe gramatikës së gjuhës. Pas përfundimit tëkursit synohet që studenti të jetë në gjendje që: -Të hartojë një plan mësimor. -Të bëjë kërkime shkencore në shkrimin e një gjuhe të huaj -Të analizojë strategjitë e mësimdhënies
- Java
- Tema
- 1
- Fazat e një plani mësimor
- 2
- Mësimdhënia e gramatikës: Çfarë thotë kërkimi shkencor për gramatikën. Theksi është në formë apo kuptim?
- 3
- Mësimdhënia e gramatikës: Demonstimi, vlerësimi.
- 4
- Mësimdhënia e gramatikës. Planet mësimore. Nënkuptuar dhe eksplicite e ciklit të mësimdhënies
- 5
- Mësimdhënia e gramatikës. Planet mësimore. Mësuarit ekzemplar bazuar
- 6
- Kërkimet shkencore në leximin e gjuhës së huaj. Çfarë është vërejtur?
- 7
- Strategjitë për të mësuarit dhe të leximit.
- 8
- Provimi gjysmëfinal
- 9
- Metodat dhe strategjitë për mësimdhënien e fjalorit. Qasje të drejtpërdrejtë
- 10
- Leximi dhe Fjalori. Plane mësimore. Qasja funksionale
- 11
- Leximi dhe Fjalori. Plane mësimore. Qasja komunikuese
- 12
- Kërkime shkencore në shkrimin e një gjuhe të huaj.
- 13
- Procesi i të shkruarit dhe etapat e saj.
- 14
- Mësimdhënia e proçesit të të shkruarit. Pse duhet të mësojnë gramatikën?
- 15
- Planet mësimore
- 16
- Provim Final
- 1
- Pas përfundimit të kursit synohet që studentët të kenë njohuri mbi kërkimet shkencore rreth mësimdhënies së shkrimit, leximit dhe gramatikës
- 2
- Aftësitë profesionale të studentëve do të zhvillohen nëpërmjet praktikave më të mira të mësimdhënies në keto fusha.
- 3
- Aftësitë praktike të përfituara nga ky program janë hartimet e planeve mësimore me qendër mësimdhënien e shkrimit, leximit dhe gramatikës
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 10% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 30%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 70%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 25 25
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 145
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.80
- ECTS
- 6.00