Edukimi Fizik dhe Sportet ne Arsimin Parashkollor dhe Fillor

Print

Brikena Smajli, PhD

Kodi
PRD 314
Emri
Edukimi Fizik dhe Sportet ne Arsimin Parashkollor dhe Fillor
Semestri
6
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
4.00
Përshkrimi

Edukimi Fizik dhe Sporti në arsimin parashkollor, është përqendruar kryesisht në edukimin fizik, sportet dhe gjithashtu në të qënurit i shëndetshëm. Secila nga këto karakteristika është e rëndësishme për një qasje gjithëpërfshirëse në sport dhe edukimin fizik në shkollën fillore. Qasjet e kësaj teme përçohen dorë pas dore dhe përgatit studentët në mësimdhënien e edukimit fizik në arsimin parashkollor, duke përfshirë kërkimin shkencor dhe paraqitjen e materialit për mbarëvajtjen e shëndetit në shkolla.

Objektivat

Energjia, kureshtja, dhe imagjinata e fëmijëve të vegjël i detyron ata të veprojnë dhe ndër veprojnë brenda mjedisit të tyre nga një perspektivë e ngushtë e njëanshme. Ata jetojnë në një familje, luajnë me një grup shokësh, marrin vendime për mënyrën se si ata do të lidhen me njerëzit e tjerë, çfarë duhet të bëjnë në kohën e tyre të lirë, me kë të luajnë, çfarë librash të lexojnë, dhe si të shpenzojnë paratë. Mjedisi i madh social depërton në jetën e tyre përmes televizionit dhe mediave të tjera, udhëtimeve, familjes dhe miqve, por fëmijët e vegjël nuk kanë konceptet bazë për të integruar njohuritë e reja që sjellin këto përvoja. Gjithashtu atyre u mungon aftësia për tu bazuar në perspektiva të tjera për zgjidhjen e problemeve apo për të bërë parashikime afatgjata për pasojat e vendimeve.

Java
Tema
1
Edukimi fizik dhe sporti, Kurirrulum dhe elementet e tij
2
Fusha (sfera) e formimit fizik
3
Fusha (sfera) e formimit emocional dhe njohës
4
Njohja me pjesët e trupit. Metoda te mësimit
5
Si të perfshijmë nxënësit? Si ti mbrojmë e t'i sigurojmë ata?
6
Elementët e lëvizjes: hapsira, forma dhe koha
7
Elementët e lëvizjes: forca, fluiditeti (rrjedhshmëria) dhe ritmi
8
Zhvillimi i aftësive motore bazë
9
Provimi I Ndermjetem
10
Përdorimi i elementeve të lëvizjes
11
Fitnesi për fëmijet (përkufizimi i fitnesit)
12
Fitnesi në fëmijërinë e hershme dhe faktorët e tij (përbëerësit)
13
Aftësitë manipulative jo tradicionale
14
Aftësitë manipulative tradicionale
15
Forcimi i lidhjeve
16
Provimi Final.
1
Të shpjegojnë karakteristikat e përgjithshme metodologjisë së edukimit fizik për fëmijët.
2
Të përcaktojë kuptimin e metodologjisë së edukimit fizik për fëmijë.
3
Të shpjegojë dinamikën e metodologjisë së edukimit fizik për fëmijë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 10% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
1 5 5
Gjysmë finale
1 9 9
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
100
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.00
ECTS
4.00