- Kodi
- PRD 314
- Emri
- Edukimi Fizik dhe Sportet ne Arsimin Parashkollor dhe Fillor
- Semestri
- 6
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 4.00
- Përshkrimi
-
Edukimi Fizik dhe Sporti në arsimin parashkollor, është përqendruar kryesisht në edukimin fizik, sportet dhe gjithashtu në të qënurit i shëndetshëm. Secila nga këto karakteristika është e rëndësishme për një qasje gjithëpërfshirëse në sport dhe edukimin fizik në shkollën fillore. Qasjet e kësaj teme përçohen dorë pas dore dhe përgatit studentët në mësimdhënien e edukimit fizik në arsimin parashkollor, duke përfshirë kërkimin shkencor dhe paraqitjen e materialit për mbarëvajtjen e shëndetit në shkolla.
- Objektivat
-
Energjia, kureshtja, dhe imagjinata e fëmijëve të vegjël i detyron ata të veprojnë dhe ndër veprojnë brenda mjedisit të tyre nga një perspektivë e ngushtë e njëanshme. Ata jetojnë në një familje, luajnë me një grup shokësh, marrin vendime për mënyrën se si ata do të lidhen me njerëzit e tjerë, çfarë duhet të bëjnë në kohën e tyre të lirë, me kë të luajnë, çfarë librash të lexojnë, dhe si të shpenzojnë paratë. Mjedisi i madh social depërton në jetën e tyre përmes televizionit dhe mediave të tjera, udhëtimeve, familjes dhe miqve, por fëmijët e vegjël nuk kanë konceptet bazë për të integruar njohuritë e reja që sjellin këto përvoja. Gjithashtu atyre u mungon aftësia për tu bazuar në perspektiva të tjera për zgjidhjen e problemeve apo për të bërë parashikime afatgjata për pasojat e vendimeve.
- Java
- Tema
- 1
- Edukimi fizik dhe sporti, Kurirrulum dhe elementet e tij
- 2
- Fusha (sfera) e formimit fizik
- 3
- Fusha (sfera) e formimit emocional dhe njohës
- 4
- Njohja me pjesët e trupit. Metoda te mësimit
- 5
- Si të perfshijmë nxënësit? Si ti mbrojmë e t'i sigurojmë ata?
- 6
- Elementët e lëvizjes: hapsira, forma dhe koha
- 7
- Elementët e lëvizjes: forca, fluiditeti (rrjedhshmëria) dhe ritmi
- 8
- Zhvillimi i aftësive motore bazë
- 9
- Provimi I Ndermjetem
- 10
- Përdorimi i elementeve të lëvizjes
- 11
- Fitnesi për fëmijet (përkufizimi i fitnesit)
- 12
- Fitnesi në fëmijërinë e hershme dhe faktorët e tij (përbëerësit)
- 13
- Aftësitë manipulative jo tradicionale
- 14
- Aftësitë manipulative tradicionale
- 15
- Forcimi i lidhjeve
- 16
- Provimi Final.
- 1
- Të shpjegojnë karakteristikat e përgjithshme metodologjisë së edukimit fizik për fëmijët.
- 2
- Të përcaktojë kuptimin e metodologjisë së edukimit fizik për fëmijë.
- 3
- Të shpjegojë dinamikën e metodologjisë së edukimit fizik për fëmijë.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 10% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 2 28
- Detyrat
- 1 5 5
- Gjysmë finale
- 1 9 9
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 100
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.00
- ECTS
- 4.00