Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit II (Arsim Parashkollor)

Print

Uejda Kadrija, Msc

Kodi
PRD 216
Emri
Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit II (Arsim Parashkollor)
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Qëllimi i kësaj lënde është shqyrtimi i teorive dhe i studimeve të fundit në lidhje me zhvillimin arsimor. Studiojmë fusha të ndryshme të zhvillimit arsimor, konkretisht gjuhën e folur, shkrimin dhe leximin. Teoria dhe studimi kthehen në strategji praktike, materiale vlerësuese dhe përgatitje ambientesh të pasura arsimore.

Objektivat

Vëmendja kryesore i kushtohet integrimit të zhvillimit arsimor përgjatë ditës shkollore si pjesë integrale e të gjitha fushave të përmbajtjes. Bëhet përpjekje për të reflektuar mbi çështjet aktuale në arsimin e hershëm, konkretisht: programe të ndërhyrjes në fazat e para për të ndihmuar ata që kanë vështirësi në lexim, mësim të aftësive në kushtet e duhura zhvillimore dhe përmbushjen e standardeve për zhvillimin e aftësive. Paraqitja e informacionit kryhet përmes leksioneve, diskutimeve në grup dhe projekteve në grupe të vogla. Modelojmë strategji dhe ndajmë materiale. Një aspekt i veçantë i lëndës është aftësia e mësuesve nga 3 zona të ndryshme të cilët komunikojnë dhe punojnë me njëri-tjetrin dhe me nxënës që ndjekin programet e diplomimit. Ndjekje të ecurisë pas vizitave në klasë te mësuesit pjesëmarrës.

Java
Tema
1
Rregullat e drejtshkrimit
2
Vleresimi i Zhvillimit te Shkrim Leximit
3
Udhezimet per Zhvillimin e Shkrim Leximit
4
Aftesite Kerkimore dhe Hetuese
5
Zhvillimii Gjuhes dhe ai Socio-Emocional
6
Lehtesimi i Mesimnxenies se Gjuhes se Hershme
7
Zhvillimi Gjuhësor Nëpërmjet Artit Vizual dhe atij Performues
8
Provim Gjysmëfinal
9
Zhvillimi i te Folurit
10
Zhvillimi i te Degjuarit
11
Te Ndihmojme Femijet te Shkruajne e te Lexojne
12
Mesimdhenia e Shkrimit te Hershem
13
Te Shkruarit me Femijen
14
Ndarja e Librave te Perzgjedhur me Femijet
15
Perfshirja e prinderve
16
Provim Final
1
Pas përfundimit të këtij kursi studenti: Krahason dhe dallon specifikat e prespektivave të ndryshme të zhvillimit të shkrim leximit tek fëmijët.
2
Kupton proceset e lidhura me zhvillimin e shkrim këndimit Përshkruan etapat e zhvillimit dhe përcakton treguesit kryesorë për cdo etapë.
3
Dallon tiparet e një pedagogjie cilësore në funksion të zhvillimit të fëmijëve në nivel klase, si dhe nëpërmjet partneritetit me prindërit dhe komunitetin.
4
Siguron që zhvillimi i shkrim leximit tek fëmijët mbështet zhvillimin e tyre gjuhësor.
5
Dallon dhe aplikon strategjitë më efikase në mbështetjen e zhvillimi të shkrim leximit në kontekste të ndryshme të nxënies së gjuhës.
6
Planifikon dhe vlerëson me efikasitet ecurinë e zhvillimit të shkrim leximit tek nxënësit individualisht dhe në nivel klase.
7
Përdor një sërë strategjish vlerësimi me qëllim monitorimin e ecurisë së fëmijëve në arritjet e tyre dhe planifikon aktivitete në funksion të tyre.
8
Kupton se si llojet e ndryshme të materialeve dhe burimeve, duke përfshirë teknologjinë e fundit, që mund të përdoren me nxënësit e parashkollorit dhe të mbështesin procesin e mësimnxënies në të gjitha fushat.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 7 7
Gjysmë finale
1 6 6
Provimi përfundimtar
1 8 8
Të tjera
2 7 14
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00