Mësimdhenia e Matematikës

Print

Sofokli Garo, PhD

Kodi
PRD 311
Emri
Mësimdhenia e Matematikës
Semestri
5
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë është ndërtuar në mënyrë të tillë që ti sigurojë studentëve mundësinë për të konsideruar dhe zhvilluar me tej filozofinë, parimet, praktikën dhe problemet në edukimin parashkollor dhe në edukimin fillor, duke u fokusuar kryesisht në instruksionet matematike. Studentët analizojnë aspekte të ndryshme të cilat çojnë në marrjen e vendimeve në lidhje me mjedisin e të mësuarit i cili është përshtatur më se miri me aftësitë dhe nevojat e studentëve si studiues të matematikës. Fusha të tjera në fokus janë integrimi i historisë, kultura dhe përdorimi i duhur i teknologjisë në studimin dhe mësimdhënien e matematikës.

Objektivat

Qëllimi i kësaj lënde është të merret me përmbajtje matematikore: numrat, logjika e matematikës, të dhënat e planit mësimor të matematikës fillestare , Viktorian. Studentët do të thellojnë njohuritë e tyre rreth këtyre temave dhe do të studiojnë mënyrën se si një fëmijë mendon dhe mëson rreth tyre. Në fokus do të jenë edhe njohuritë pedagogjike për zhvillimin e mësimit të matematikës. Përdorimi i teknologjisë duke përfshirë makinat llogaritëse.

Java
Tema
1
Zhvillimi i mendimit matematik në periudhën parashkollore
2
Zhvillimi i mendimit matematik në periudhën parashkollore
3
Zhvillimi i mendimit matematik në periudhën parashkollore
4
Edukimi parashkollor dhe konceptet matematike
5
Zhvillimi i njohjes
6
Zhvillimi i njohjes
7
Konceptet matematike në edukimin parashkollor
8
Provimi i Ndermjetem
9
Konceptet matematike në edukimin parashkollor
10
Edukimi parashkollor dhe temat matematike
11
Statistikat e zhvillimit
12
Edukimi parashkollor dhe temat matematike
13
Edukim dhe temat matematike
14
Aktivitete matematikore
15
Aktivitete matematikore
16
Provimi përfundimtar
1
Të shpjegojë metoda të ndryshme në zhvillimin e mendimit matematik në periudhën parashkollore.
2
Ai/ajo mund të përkufizojë konceptet e mendimit matematik në periudhën parashkollore.
3
Ai/ajo të shpjegojë trajtimet e ndryshme në zhvillimin e mendimit matematik në periudhën parashkollore.
4
Ai/ajo mund të krahasojë karakteristikat e metodave të ndryshme në zhvillimin e mendimit matematik.
5
Të diskutojë dhe të shpjegojë rëndësinë e matematikës në edukimin parashkollor.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 20% 20%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 14 14
Provimi përfundimtar
1 14 14
Të tjera
1 7 7
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00