- Kodi
- PSD 301
- Emri
- Filozofia dhe Teoria e Edukimit
- Semestri
- 5
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Filozofia e Arsimit është një reflektim sistematik mbi shumëllojshmërinë e aktiviteteve dhe praktikave, me të cilat kërkojmë të kujtojmë njohuri, informacion dhe zhvillimin e kapaciteteve njerëzore. Si e tillë, ajo përfshin qëllimin e qëndrueshmërisë: ne hetim, ose qëllimet e procesit arsimor (duke shpresuar për rezultatet në fund të aktiviteteve dhe praktikave); mjetet më efektive për të arritur këto qëllime( metoda mësimdhënieje); përmbajtja e duhur apo lënda e edukimit (kurrikulat); reflektimet për rolin e individëve në mënyrë shoqërore dhe politike.
- Objektivat
-
Kuptimi, Natyra e Arsimit. Ky kurs është hartuar kryesisht për të ndihmuar studentët të reflektojnë mbi natyrën e arsimit duke kultivuar një njohuri të hollësishme nga teoritë më të shquara të arsimit. Për të studiuar secilën nga këto teori do të jenë katër tema kryesore të identifikuara në përshkrimin e kursit: qëllimi arsimor, metoda e mësimdhënies dhe arsimit, përmbajtja arsimore, pasojat sociale dhe politike të arsimit.
- Java
- Tema
- 1
- Filozofia e edukimit para shekullit të njëzetat
- 2
- Mendimi filozofik dhe arsimore e John Dewey
- 3
- Analitike filozofi
- 4
- Kontinental filozofi
- 5
- Logjikë dhe të menduarit kritik
- 6
- Epistemologji dhe edukimi
- 7
- Filozofia e shkencës sociale dhe hulumtimet në arsim
- 8
- Provim gjysëmfinal
- 9
- Vetëvendosje
- 10
- Sfida postmodern
- 11
- Nevojat, interesat dhe përvoja
- 12
- Kreativiteti
- 13
- Kulturë
- 14
- Hulumtimet në mësimdhënie
- 15
- Përfundim: teoria dhe praktika
- 16
- Provimi final.
- 1
- Për të shpjeguar konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
- 2
- Përshkruani konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore
- 3
- Shembuj Ilustroni konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
- 4
- Për të krahasuar konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
- 5
- Për të shpjeguar funksionin dhe llojet e filozofisë dhe marrëdhëniet në mes filozofisë dhe institucioneve sociale.
- 6
- Për të shpjeguar funksionin e filozofisë dhe përshkruajnë llojet e filozofisë
- 7
- Për të përmbledhur marrëdhëniet në mes filozofisë dhe shkencës, arsimit, fesë, ekonomisë.
- 8
- Për të shpjeguar karakteristikat kryesore të filozofëve.
- 9
- Për të shpjeguar karakteristikat e filozofisë arsimore.
- 10
- Për të interpretuar lidhjet mes filozofëve kryesorë dhe arsimit.
- 11
- Për të krahasuar filozofët kryesore dhe edukativ.
- 12
- Për të vlerësuar programin mësimor dhe procesin e menaxhimit arsimor në aspektin e filozofëve të mëdha dhe arsimit.
- 13
- Për të vlerësuar efektet e filozofëve kryesorë në programin mësimor dhe administrimin e procesit arsimor.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 15 15
- Të tjera
- 1 10 10
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00