- Kodi
- PRD 217
- Emri
- Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Arsim Fillor)
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda mëton të pajisë studentët me njohuritë e domosdoshme e me aftësitë praktike për zhvillimin e gjuhës dhe të shkrim-leximit në arsmin fillor. Lënda gjithashtu përmbledh studimet kryesore të kryera në fushat e të folurit, të dëgjimit, të leximit dhe të shkrimit. Studimet aktuale, praktika arsimore, dhe materialet mësimore do të analizohen në raport me pikëpamje të ndryshme teorike të gjuhës.
- Objektivat
-
Ky kurs ka si qëllim aftësimin e studentëve në të kuptuarit e mënyrave se si zhvillohen aftësitë e përvetësimit të gjuhës tek fëmijët e arsimit fillor, duke i përgatitur ata kësisoj për profesinon e tyre të ardhshëm. Nëpërmjet kësaj lënde synohet të mësohen metoda e teknika bashkëkohore, për një mësimdhënie aktive e ndërvepruese, duke u bazuar tek karakteristikat moshore të fëmijëve të arsimit fillor. Gjatë këtij kursi studentët do të aftësohen për një mësimdhënie cilësore; do të zhvillojnë aftësitë profesionale që kanë lidhje me procesin e komunikimit si dhe me raportet midis të folurit të shkruarit dhe të lexuarit.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrja dhe prezantimi me lenden
- 2
- Fillimi i perkufizimit te kuptimit te
- 3
- Shkrim-leximi emergjent
- 4
- Shkrim-leximi i bazuar ne loje
- 5
- Shkrimi interaktiv dhe leximi i librave me perralla
- 6
- Teorite e zhvillimit te shkrim-leximit
- 7
- Vendosja e instruksioneve te leximit ne nje kontekst historik
- 8
- Provim gjysmëfinal
- 9
- Vleresimi i leximit dhe regjistrimet e vazhdueshme
- 10
- Perdorimi i vleresimit per te udhezuar instruksionet
- 11
- Fonika dhe njohja e fjales
- 12
- Zhvillimi i shqiptimit
- 13
- Zhvillimi i ortografise dhe shkrimi ne grup
- 14
- Njohurite mbi fjalorin dhe zhvillimi i gjuhes ekspresive
- 15
- Komunitetet e shumellojshme nga ana gjuhesore
- 16
- Provim Final
- 1
- Të identifikojë dhe shpjegojë teoritë e ndryshme të përvetësimit dhe të zhvillimit të gjuhës dhe të kuptojë faktorët që influencojnë zhvillimin gjuhësor.
- 2
- Të identifikojë komponentët kryesore të një programi të integruar gjuhësor dhe të kuptuarit e vijës së arsyetimit për metodat e ndryshme të përdorura në zhvillimin dhe përvojat në të mësuar për secilin komponent.
- 3
- Të identifikohen kriteret për përzgjedhjen e letërsisë për fëmijët e vegjël dhe për të shqyrtuar metodat e ndryshme për përdorimin e letërsisë për të rritur aftësitë e komunikimit.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 25% 25%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 55%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 45%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 8 8
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 17 17
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00