Arti, Muzika dhe Loja II (Arsim Fillor)

Print

Majlinda Hala, PhD

Kodi
PRD 112
Emri
Arti, Muzika dhe Loja II (Arsim Fillor)
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Qëllimi i kursit është të tregojë integrimin e arteve për fëmijë si dhe të kryejë praktikë në një ambient respektiv.

Objektivat

- Përqafimi i arteve, muzikës dhe lojës gjatë fëmijërisë së hershme sipas zbulimit të parimeve të përqasjes, metodave dhe teknikave - Realizimi i Përqasjes së Reagimit Total Fizik “TPR” për t’u mësuar fëmijëve muzikë, lëvizje, arte vizuale dhe aktrim. - Mbështetje të mendimit kritik përmes teknikave të ndryshme. - Tre orë praktikë në javë janë të nevojshme për të mbikqyrur fëmijët e vegjël.

Java
Tema
1
Hyrje - Koncepte të ndryshme të përqasjes arsimore. Konstruktivizmi si filozofi e mësimdhënies. Aktiviteti 1: Këngë të ndryshme muzikore " Open shut them" Aktiviteti 2: Aktivitete të veprimit vetjak: Studentët do të krijojnë versionin e tyre të këngës me veprime dhe fjalor të ndryshëm. Aktiviteti 3: Mezash për shokun tim: Studentët zhvillojnë një aktivitet të përqendruar mbi vlerën e miqësisë.
2
Muzika dhe kuptimi i saj. Ritmi dhe melodia. Ritmi dhe tingujt në natyrë dhe muzikë. Ritmi 2/4, ¾, 4/4. Notat muzikore dhe përdorimi i tyre. Aktiviteti 1: Kënga “Ten in the bed” nga Super Simple Songs. Aktiviteti 2: Shoqërojmë me instrumente me goditje ORF këngët dhe ritualet popullore “Roza rozina”/ Rrodhe rrodhe” , “Shi shi lag o shi” etj
3
Përqasje mësimore: Inteligjencat e shumështa dhe stilet e të nxënit. Përdorimi i stileve të të nxënit në arte të ndryshme dhe lojëra. Stili pamor, dëgjimor dhe motoric (Vizive-Audio-Me prekje) Ndërveprimi i arteve përmes stileve të të nxënit me lëndët e tjera psh: mësim i numrave përmes këngëve dhe ritmit: Aktiviteti 1: Kënga “Ten in the bed” nga Super Simple Songs.
4
Arti figurative, Elemente dhe parime. Teknikat e artit dhe përdorimi i tyre në grupmosha të ndryshme. Aktiviteti 1: Punim me laps të zi – dritëhija – objekte të ndryshme. Aktiviteti 2: Punim me lapsa ose bojra ngjyra – Natyrë e qetë. Aktiviteti 3: Punim me plastelinë – portret njeriu/kafsha më i/e dashur. Aktiviteti 4: Këngë: Twinkle twinkle little star.
5
Zhvillimi i në arsimin parashkollor dhe fillor te fëmijët. Arti dhe muzika në arsimin fillor dhe krijimi i tematikave kuptimplote, duke lidhur me situate apo ngjarje edhe me lëndët e tjera. Aktiviteti 1: Mjedisi, përdorimi teknikave të ndrsyhme artistike (plastelina, material të riciklueshme, ngjyrat etj.) Aktiviteti 2: Njohja e vetes – autoportreti im.
6
Përforcimi i koncepteve muzikore mbi ritmin dhe melodinë. Përforcimi i koncepteve artistike mbi format 2 dhe 3 dimensionale. Aktiviteti 1: Punim artistic me përdorimin e teknikave të ndrsyhme artistike. Aktiviteti 2: Kënga anglisht : “12345” dhe “Ne numërojmë”
7
Rëndësia e teknikave manipulative për fëmijët. Kuptimi dhe përgatitja e kartave me vizatime: konceptet dhe detyra. Kuptimi dhe përdorimi i teknikave si stampimi, piktura me dorë, piktura me këmbë, endja etj. Këngët lojë, rëndësia dhe ndikimi i tyre tek fëmijët.
8
Realizim detyrash mbi njohuritë e marra. Këndime vetë dhe në grup, këngë lojëra. Realizme punimesh me teknika të ndryshme.
9
Struktura ERR dhe teknikat e mësimdhënies. Kuptimi dhe përdorimi i tyre. në Forma 3 dimensionale – teknika e skulpturës.
10
Këngët lojë dhe ritualet. Kuptimi dhe përdorimi i tyre në muzikë dhe artin figurative. Festimi i ngjarjeve të ndryshme sipas kalendarit akademik. Hartimi i një kalendari për festat dhe ditët e pushimit në kuadër të planifikimit të mësimdhënies. Hartimi i një kalendari për Festat dhe Ditët e Pushimit për fëmijët.
11
Muzika dhe ritmi krijues: përdorimi i instrumenteve ORF për shoqërimin e melodive.
12
Prezantimi i konceptit: Globalizimi përmes arteve krijuese. - Aktiviteti 1: Punime të ndryshme.
13
Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me teknologjinë, gjuhën, shkencën dhe matematikën
14
Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me ushqimin, studimet sociale, shëndetin dhe sigurimin
15
Prodhimi i materialeve krijuese për shkolla filloreKarta me vizatimeMateriale të shtypura. Aktiviteti 1: Puzzle. Aktiviteti 2: Prodhime artizanale.
16
Provim Final
1
Përcaktimi i procesit krijues dhe koncepteve të rëndësishëm të mësimdhënies
2
Përshkrimi i rolit të lojës në rritjen dhe zhvillimin e fëmijës.
3
Përshkrimi i zhvillimit të arteve krijuese, muzikës dhe lojërave për nxënës fillorë
4
Analizimi i rolit të mësuesve në nxitjen e krijimtarisë.
5
. Përshkrimi i koncepteve të mësuara nga kursi.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 25% 25%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
35%
Përqindja e provimit përfundimtar
65%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
0 10 0
Provimi përfundimtar
1 12 12
Të tjera
1 13 13
Ngarkesa totale e punës
115
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.60
ECTS
5.00