- Kodi
- PRD 112
- Emri
- Arti, Muzika dhe Loja II (Arsim Fillor)
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Qëllimi i kursit është të tregojë integrimin e arteve për fëmijë si dhe të kryejë praktikë në një ambient respektiv.
- Objektivat
-
- Përqafimi i arteve, muzikës dhe lojës gjatë fëmijërisë së hershme sipas zbulimit të parimeve të përqasjes, metodave dhe teknikave - Realizimi i Përqasjes së Reagimit Total Fizik “TPR” për t’u mësuar fëmijëve muzikë, lëvizje, arte vizuale dhe aktrim. - Mbështetje të mendimit kritik përmes teknikave të ndryshme. - Tre orë praktikë në javë janë të nevojshme për të mbikqyrur fëmijët e vegjël.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje - Koncepte të ndryshme të përqasjes arsimore. Konstruktivizmi si filozofi e mësimdhënies. Aktiviteti 1: Këngë të ndryshme muzikore " Open shut them" Aktiviteti 2: Aktivitete të veprimit vetjak: Studentët do të krijojnë versionin e tyre të këngës me veprime dhe fjalor të ndryshëm. Aktiviteti 3: Mezash për shokun tim: Studentët zhvillojnë një aktivitet të përqendruar mbi vlerën e miqësisë.
- 2
- Muzika dhe kuptimi i saj. Ritmi dhe melodia. Ritmi dhe tingujt në natyrë dhe muzikë. Ritmi 2/4, ¾, 4/4. Notat muzikore dhe përdorimi i tyre. Aktiviteti 1: Kënga “Ten in the bed” nga Super Simple Songs. Aktiviteti 2: Shoqërojmë me instrumente me goditje ORF këngët dhe ritualet popullore “Roza rozina”/ Rrodhe rrodhe” , “Shi shi lag o shi” etj
- 3
- Përqasje mësimore: Inteligjencat e shumështa dhe stilet e të nxënit. Përdorimi i stileve të të nxënit në arte të ndryshme dhe lojëra. Stili pamor, dëgjimor dhe motoric (Vizive-Audio-Me prekje) Ndërveprimi i arteve përmes stileve të të nxënit me lëndët e tjera psh: mësim i numrave përmes këngëve dhe ritmit: Aktiviteti 1: Kënga “Ten in the bed” nga Super Simple Songs.
- 4
- Arti figurative, Elemente dhe parime. Teknikat e artit dhe përdorimi i tyre në grupmosha të ndryshme. Aktiviteti 1: Punim me laps të zi – dritëhija – objekte të ndryshme. Aktiviteti 2: Punim me lapsa ose bojra ngjyra – Natyrë e qetë. Aktiviteti 3: Punim me plastelinë – portret njeriu/kafsha më i/e dashur. Aktiviteti 4: Këngë: Twinkle twinkle little star.
- 5
- Zhvillimi i në arsimin parashkollor dhe fillor te fëmijët. Arti dhe muzika në arsimin fillor dhe krijimi i tematikave kuptimplote, duke lidhur me situate apo ngjarje edhe me lëndët e tjera. Aktiviteti 1: Mjedisi, përdorimi teknikave të ndrsyhme artistike (plastelina, material të riciklueshme, ngjyrat etj.) Aktiviteti 2: Njohja e vetes – autoportreti im.
- 6
- Përforcimi i koncepteve muzikore mbi ritmin dhe melodinë. Përforcimi i koncepteve artistike mbi format 2 dhe 3 dimensionale. Aktiviteti 1: Punim artistic me përdorimin e teknikave të ndrsyhme artistike. Aktiviteti 2: Kënga anglisht : “12345” dhe “Ne numërojmë”
- 7
- Rëndësia e teknikave manipulative për fëmijët. Kuptimi dhe përgatitja e kartave me vizatime: konceptet dhe detyra. Kuptimi dhe përdorimi i teknikave si stampimi, piktura me dorë, piktura me këmbë, endja etj. Këngët lojë, rëndësia dhe ndikimi i tyre tek fëmijët.
- 8
- Realizim detyrash mbi njohuritë e marra. Këndime vetë dhe në grup, këngë lojëra. Realizme punimesh me teknika të ndryshme.
- 9
- Struktura ERR dhe teknikat e mësimdhënies. Kuptimi dhe përdorimi i tyre. në Forma 3 dimensionale – teknika e skulpturës.
- 10
- Këngët lojë dhe ritualet. Kuptimi dhe përdorimi i tyre në muzikë dhe artin figurative. Festimi i ngjarjeve të ndryshme sipas kalendarit akademik. Hartimi i një kalendari për festat dhe ditët e pushimit në kuadër të planifikimit të mësimdhënies. Hartimi i një kalendari për Festat dhe Ditët e Pushimit për fëmijët.
- 11
- Muzika dhe ritmi krijues: përdorimi i instrumenteve ORF për shoqërimin e melodive.
- 12
- Prezantimi i konceptit: Globalizimi përmes arteve krijuese. - Aktiviteti 1: Punime të ndryshme.
- 13
- Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me teknologjinë, gjuhën, shkencën dhe matematikën
- 14
- Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me ushqimin, studimet sociale, shëndetin dhe sigurimin
- 15
- Prodhimi i materialeve krijuese për shkolla filloreKarta me vizatimeMateriale të shtypura. Aktiviteti 1: Puzzle. Aktiviteti 2: Prodhime artizanale.
- 16
- Provim Final
- 1
- Përcaktimi i procesit krijues dhe koncepteve të rëndësishëm të mësimdhënies
- 2
- Përshkrimi i rolit të lojës në rritjen dhe zhvillimin e fëmijës.
- 3
- Përshkrimi i zhvillimit të arteve krijuese, muzikës dhe lojërave për nxënës fillorë
- 4
- Analizimi i rolit të mësuesve në nxitjen e krijimtarisë.
- 5
- . Përshkrimi i koncepteve të mësuara nga kursi.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 25% 25%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 35%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 65%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 0 10 0
- Provimi përfundimtar
- 1 12 12
- Të tjera
- 1 13 13
- Ngarkesa totale e punës
- 115
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.60
- ECTS
- 5.00