- Kodi
- PRD 215
- Emri
- Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit I (Profili Arsim Parashkollor)
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Qëllimet janë për t’ ju treguar ju se si fëmijët mësojnë elementët bazë të gjuhës : tingujt ,kuptimin dhe gramatikën. Gjithashtu ju do të mësoni se si fëmijët e përdorin gjuhën, zhvillojnë aftësinë arsimore dhe gjuhësore për të marrë informacion dhe ta përdorin atë në mënyrë efektive dhe të zhvillojnë qëndrim pozitive për gjuhën dhe letërsinë. (I) T’ju paraqesë juve se çfarë është gjuha dhe se si fëmijët e përvetësojnë gjuhën. (Ii) Ju jep juve njohuritë bazë të teorive të përvetësimit të gjuhës. (Iii) T’ju tregoj ju se çfarë është të shkruarit dhe të lexuarit. (Iv) Diskutoni se si shkrimi dhe leximi trajtohet shumë pak nga kurrikula e shkollës.
- Objektivat
-
Kjo lëndë paraqet një shqyrtim kritik në fushat kryesore të të folurit, të dëgjimit, të leximit dhe të shkrimit nga përvojat e fëmijëve të vegjël. Studimet aktuale, praktika arsimore, dhe materialet mësimore do të analizohet në raport me pikëpamje të ndryshme teorike të gjuhës. Një vëmendje e veçantë do të vihet në ndërthurjen e aftësive në lidhje me gjuhën.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrja dh eprezantimi me lenden
- 2
- Themelet e gjuhes dhe shkrim-leximit
- 3
- Zhvillimi i gjuhes se folur
- 4
- Zhvillimi i gjuhes se folur
- 5
- Principet alfabetike
- 6
- Principet alfabetike
- 7
- Zhvillimi i shkrim-leximit
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Shkrim-leximi ne praktike
- 10
- Analiza e fjales
- 11
- Dekodimi i fjales
- 12
- Koncepti dhe kuptimi i te lexuarit
- 13
- Koncepti dhe kuptimi i te lexuarit
- 14
- Zhvillimi i komunikimit te shkruar
- 15
- Zhvillimi i komunikimit te shkruar
- 16
- Provim Final
- 1
- Krahason dhe dallon specifikat e prespektivave të ndryshme të zhvillimit të shkrim leximit tek fëmijët.
- 2
- Kupton proceset e lidhura me zhvillimin e shkrim leximit Përshkruan etapat e zhvillimit dhe përcakton treguesit kryesorë për cdo etapë
- 3
- Dallon tiparet e një pedagogjie cilësore në funksion të zhvillimit të fëmijëve në nivel klase, si dhe nëpërmjet partneritetit me prindërit dhe komunitetin
- 4
- Siguron që zhvillimi i shkrim leximit tek fëmijët mbështet zhvillimin e tyre gjuhësor
- 5
- Dallon dhe aplikon strategjitë më efikase në mbështetjen e zhvillimi të shkrim leximit në kontekste të ndryshme të nxënies së gjuhës.
- 6
- Planifikon dhe vlerëson me efikasitet ecurinë e zhvillimit të shkrim leximit tek nxënësit individualisht dhe në nivel klase
- 7
- Përdor një sërë strategjish vlerësimi me qëllim monitorimin e ecurisë së fëmijëve në arritjet e tyre dhe planifikon aktivitete në funksion të tyre.
- 8
- Kupton se si llojet e ndryshme të materialeve dhe burimeve, duke përfshirë teknologjinë e fundit, që mund të përdoren me nxënësit e parashkollorit dhe të mbështesin procesin e mësimnxënies në të gjitha fushat.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 15% 15%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 55%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 45%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 7 7
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 18 18
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00