Edukimi i Nxënësve me Nevoja të Veçanta II (Arsim Fillor)

Print

Ornela Tabaku, Msc

Kodi
PRD 214
Emri
Edukimi i Nxënësve me Nevoja të Veçanta II (Arsim Fillor)
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë i ofron kandidatit një mundësi për të ditur dhe për të kuptuar studentët me nevoja të veçanta në fëmijërinë e hershme.

Objektivat

Qëllimi i studimit do të jetë përvetësimi dhe të kuptuarit e nevojave të nxënësve në fëmijërinë e hershme me nevoja të veçanta. Përveç kësaj, ndjeshmëria dhe të kuptuarit e larmisë në një botë globale do të jetë e theksuar. Ky kurs do t’i pajisë studentët me një vështrim të përgjithshëm të nxënësve me nevoja të vecanta në vitet e fëmijërisë së hershme. Ai është dizenjuar të sigurojë informacion të larmishëm mbi tipet e ndryshme të nxënësve me nevoja të vecanta duke përfshirë këtu fëmijët me aftësi të kufizuar, fëmijët me dhunti të vecanta, si dhe fëmijët në risk. Informacioni do të përfshijë cështje mbi legjislacionin në vend lidhur me aftësinë e kufizuar, identifikimin dhe vlerëismin e fëmijëve, gjithëpërfshirjen, koordinimin mes agjensive dhe specialistëve, si dhe planifikimin, ofrimin dhe dokumentimin e shërbimeve arsimore.

Java
Tema
1
Qëndrime dhe paragjykime në lidhje me përfshirjen e fëmijëve me nevoja të vecanta. Cfarë është gjithëpërfshirja?
2
Etika dhe mbrojtja e fëmijëve me aftësi të kufizuara
3
Korniza ligore në mbështetje të proceseve gjithëpërfshirëse.
4
Fëmijët me vonesa në zhvillimin mendor dhe integrimi i tyre në arsimin e përgjithshëm.
5
Aftësitë e kufizuara me bazë të metat fizike
6
Aftësitë e kufizuara me bazë crregullimet gjuhësore dhe në komunikim
7
Fëmijët me probleme emocionale dhe probleme të sjelljes dhe integrimi i tyre në arsimin e përgjithshëm.
8
Provim Gjysmëfinal
9
Individët me vështirësi në të nxënë (lexim, shkrim, grafik)
10
Individët me vështirësi në të nxënë (ADHD)
11
Sindromi down dhe akomodimi i nxënësve me këtë sindrom në arsimin publik
12
Fëmijët autikë, metodologjia për diagnostikimin e tyre dhe strategji për akomodimin e tyre në shkollat e përgjithshme.
13
Kompetencat, strategjitë dhe teknikat e suksesshme të vlerësimit të nxënesve me aftësi të kufizuara.
14
Plani Edukativ Individual (PEI)
15
Ngjashmëritë dhe ndryshimet e individëve me nevoja të vecanta në procesin e të nxënit.
16
Provim Final
1
Në përfundim të këtij kursi studentët do të jenë në gjendje të shfaqin një qëndrim pozitiv për fëmijët e vegjël me nevoja të veçanta.
2
Studentët do të jenë në gjendje të vlerësojnë rolin e një mësuesi në lehtësimin e krijimit të një mjedisi optimal për fëmijët me nevoja të vecanta.
3
Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë që mësuesi profesionist është personi kyc për të mundësuar aplikimin e planit individual të edukimit me qëllim përfshirjen e fëmijëve me nevoja të vecanta.
4
Studentët do të jenë në gjendje ato vetë të zbatojnë teknika dhe metoda me qëllim integrimin e suksesshëm të femijëve me nevoja të vecanta.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 25% 25%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
1 9 9
Gjysmë finale
1 15 15
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
115
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.60
ECTS
5.00