Arti, Muzika dhe Loja II (Arsim Fillor)

Print

Arti Omeri, PhD

Kodi
PRD 112
Emri
Arti, Muzika dhe Loja II (Arsim Fillor)
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Qëllimi i kursit është të tregojë integrimin e arteve për fëmijë si dhe të kryejë praktikë në një ambient respektiv.

Objektivat

- Përqafimi i arteve, muzikës dhe lojës gjatë fëmijërisë së hershme sipas zbulimit të parimeve të përqasjes, metodave dhe teknikave - Realizimi i Përqasjes së Reagimit Total Fizik “TPR” për t’u mësuar fëmijëve muzikë, lëvizje, arte vizuale dhe aktrim. - Mbështetje të mendimit kritik përmes teknikave të ndryshme. - Tre orë praktikë në javë janë të nevojshme për të mbikqyrur fëmijët e vegjël.

Java
Tema
1
HyrjeKoncepte të ndryshme të përqasjes arsimoreKonstruktivizëm.Aktiviteti: Kënga Open shut themAktivitete të veprimit vetjak: Studentët do të krijojnë versionin e tyre të këngës me veprime dhe fjalor të ndryshëm.Aktivitet: Mezash për shokun tim: Studentët zhvillojnë një aktivitet të përqendruar mbi vlerën e miqësisë.
2
Përqasje mësimore: RacionalizëmKoeficenti i inteligjencës kundër Koeficentit Emocional. Pse mësuesit duhet të dinë për këtë? Mësim i Matematikës përmes këngëve dhe ritmit: Kënga “Ten in the bed” nga Super Simple Songs.
3
Kuptimi i stileve të mësimdhëniesMetodat e mësimdhënies:-Vizive-Audio-Me prekjePërshkrim i llojeve të mësimdhënies- Mësimi i stileve në klasë-Vetëndërgjegjësimi i mësuesve në lidhje me stilin e tyre të mësimdhënies-të mësuari.Skulptura prej plasteline: Mësimi i pjesëve të trupit përmes teknikave kreatike: “My little monster”Këngë: Twinkle twinkle little star...
4
Formatet e planifikimit:Si të Zhvillohet Krijueshmëria në Shkolla Fillore.Arti dhe Muzika në shkolla filloreKrijueshmëri artistike: teknika të këndshme të autoportretit për fëmijë.
5
Si t’u tregohen fëmijëve histori klasike: Letërsi do të thotë art dhe kulturë.Aktivitet gjithëpërfshirës për treguesit e historive: përdorimi i Onomatopesë dhe mbiemraveAftësitë e tregimit të historive.
6
Përforcimi i koncepteve të aktiviteteve artistike 1-2-3 dimensionale. Aktivitete artistike teorike dhe praktike.Kënga: 12345
7
Rëndësia e arteve vizive për fëmijëtPërgatitja e kartave me vizatime: konceptet e detyra të njëkohshmeLojëra klasike për fëmijër: Një vështrim i Historisë...
8
Provim Gjysmëfinal
9
Manikinë për shkolla filloreLojëra me manikinë për gishtat
10
Festimi i ngjarjeve të ndryshme sipas kalendarit akademik.Hartimi i një kalendari për festat dhe ditët e pushimit në kuadër të planifikimit të mësimdhëniesHartimi i një kalendari për Festat dhe Ditët e Pushimit për fëmijët.
11
Muzika dhe ritmi krijues: përdorimi i shkopijve për ritëm
12
Mësimi i vlerës: “ruajtja e mjedisit”Prezantimi i konceptit: Globalizimi përmes arteve krijuese.
13
Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me teknologjinë, gjuhën, shkencën dhe matematikën
14
Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me ushqimin, studimet sociale, shëndetin dhe sigurimin
15
Prodhimi i materialeve krijuese për shkolla filloreKarta me vizatimeMateriale të shtypuraPuzzleProdhime artizanale.
16
Provim Final
1
Përcaktimi i procesit krijues dhe koncepteve të rëndësishëm të mësimdhënies
2
Përshkrimi i rolit të lojës në rritjen dhe zhvillimin e fëmijës.
3
Përshkrimi i zhvillimit të arteve krijuese, muzikës dhe lojërave për nxënës fillorë
4
Analizimi i rolit të mësuesve në nxitjen e krijimtarisë.
5
. Përshkrimi i koncepteve të mësuara nga kursi.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 25% 25%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
2 15% 30%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 12 12
Të tjera
1 13 13
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00