- Kodi
- PRD 112
- Emri
- Arti, Muzika dhe Loja II (Arsim Fillor)
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Qëllimi i kursit është të tregojë integrimin e arteve për fëmijë si dhe të kryejë praktikë në një ambient respektiv.
- Objektivat
-
- Përqafimi i arteve, muzikës dhe lojës gjatë fëmijërisë së hershme sipas zbulimit të parimeve të përqasjes, metodave dhe teknikave - Realizimi i Përqasjes së Reagimit Total Fizik “TPR” për t’u mësuar fëmijëve muzikë, lëvizje, arte vizuale dhe aktrim. - Mbështetje të mendimit kritik përmes teknikave të ndryshme. - Tre orë praktikë në javë janë të nevojshme për të mbikqyrur fëmijët e vegjël.
- Java
- Tema
- 1
- HyrjeKoncepte të ndryshme të përqasjes arsimoreKonstruktivizëm.Aktiviteti: Kënga Open shut themAktivitete të veprimit vetjak: Studentët do të krijojnë versionin e tyre të këngës me veprime dhe fjalor të ndryshëm.Aktivitet: Mezash për shokun tim: Studentët zhvillojnë një aktivitet të përqendruar mbi vlerën e miqësisë.
- 2
- Përqasje mësimore: RacionalizëmKoeficenti i inteligjencës kundër Koeficentit Emocional. Pse mësuesit duhet të dinë për këtë? Mësim i Matematikës përmes këngëve dhe ritmit: Kënga “Ten in the bed” nga Super Simple Songs.
- 3
- Kuptimi i stileve të mësimdhëniesMetodat e mësimdhënies:-Vizive-Audio-Me prekjePërshkrim i llojeve të mësimdhënies- Mësimi i stileve në klasë-Vetëndërgjegjësimi i mësuesve në lidhje me stilin e tyre të mësimdhënies-të mësuari.Skulptura prej plasteline: Mësimi i pjesëve të trupit përmes teknikave kreatike: “My little monster”Këngë: Twinkle twinkle little star...
- 4
- Formatet e planifikimit:Si të Zhvillohet Krijueshmëria në Shkolla Fillore.Arti dhe Muzika në shkolla filloreKrijueshmëri artistike: teknika të këndshme të autoportretit për fëmijë.
- 5
- Si t’u tregohen fëmijëve histori klasike: Letërsi do të thotë art dhe kulturë.Aktivitet gjithëpërfshirës për treguesit e historive: përdorimi i Onomatopesë dhe mbiemraveAftësitë e tregimit të historive.
- 6
- Përforcimi i koncepteve të aktiviteteve artistike 1-2-3 dimensionale. Aktivitete artistike teorike dhe praktike.Kënga: 12345
- 7
- Rëndësia e arteve vizive për fëmijëtPërgatitja e kartave me vizatime: konceptet e detyra të njëkohshmeLojëra klasike për fëmijër: Një vështrim i Historisë...
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Manikinë për shkolla filloreLojëra me manikinë për gishtat
- 10
- Festimi i ngjarjeve të ndryshme sipas kalendarit akademik.Hartimi i një kalendari për festat dhe ditët e pushimit në kuadër të planifikimit të mësimdhëniesHartimi i një kalendari për Festat dhe Ditët e Pushimit për fëmijët.
- 11
- Muzika dhe ritmi krijues: përdorimi i shkopijve për ritëm
- 12
- Mësimi i vlerës: “ruajtja e mjedisit”Prezantimi i konceptit: Globalizimi përmes arteve krijuese.
- 13
- Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me teknologjinë, gjuhën, shkencën dhe matematikën
- 14
- Integrimi i eksperiencave të arteve krijuese me ushqimin, studimet sociale, shëndetin dhe sigurimin
- 15
- Prodhimi i materialeve krijuese për shkolla filloreKarta me vizatimeMateriale të shtypuraPuzzleProdhime artizanale.
- 16
- Provim Final
- 1
- Përcaktimi i procesit krijues dhe koncepteve të rëndësishëm të mësimdhënies
- 2
- Përshkrimi i rolit të lojës në rritjen dhe zhvillimin e fëmijës.
- 3
- Përshkrimi i zhvillimit të arteve krijuese, muzikës dhe lojërave për nxënës fillorë
- 4
- Analizimi i rolit të mësuesve në nxitjen e krijimtarisë.
- 5
- . Përshkrimi i koncepteve të mësuara nga kursi.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 25% 25%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 2 15% 30%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 65%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 35%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 2 0 0
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 12 12
- Të tjera
- 1 13 13
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00