Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit II (Arsim Fillor)

Print

Mehmet Aslan, PhD

Kodi
PRD 218
Emri
Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit II (Arsim Fillor)
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
5.00
Përshkrimi

Qëllimet i kësaj lënde është tju mësojë se si fëmijët mësojnë elementët bazë të gjuhës : tingujt ,kuptimin dhe gramatikën. Gjithashtu ju do të mësoni se si fëmijët e përdorin gjuhën, zhvillojnë aftësinë arsimore dhe gjuhësore për të marrë informacion dhe ta përdorin atë në mënyrë efektive dhe të zhvillojnë qëndrim pozitive për gjuhën dhe letërsinë. (I) T’ju paraqesë juve se çfarë është gjuha dhe se si fëmijët e përvetësojnë gjuhën. (Ii) Ju jep juve njohuritë bazë të teorive të përvetësimit të gjuhës. (Iii) T’ju tregoj ju se çfarë është të shkruarit dhe të lexuarit. (Iv) Diskutoni se si shkrimi dhe leximi trajtohet shumë pak nga kurrikula e shkollës.

Objektivat

Kjo lëndë paraqet një shqyrtim kritik në fushat kryesore të të folurit, të dëgjimit, të leximit dhe të shkrimit nga përvojat e fëmijëve të vegjël. Studimet aktuale, praktika arsimore, dhe materialet mësimore do të analizohet në raport me pikëpamje të ndryshme teorike të gjuhës. Një vëmendje e veçantë do të vihet në ndërthurjen e aftësive në lidhje me gjuhën.

Java
Tema
1
Gjuha dhe zhvillimi i saj në vitet e para.
2
Procesi i përvetësimit të gjuhës.
3
Roli i gjuhës në vitet e para.
4
Gjuha amtare, gjuha angleze dhe dygjuhësia në vitet e para.
5
Teoritë e përvetësimit të gjuhës: Mësimi 1: Teoria e përvetësimit të gjuhës. Mësimi 2 Njohja e teorisë së përvetësimit të gjuhës. Mësimi 3 Zhvillimi i teorisë së përvetësimit të gjuhës.
6
Zhvillimi i arsimit në vitet e para.
7
Ngjashmëritë dhe dallimet e individëve me nevoja të veçanta në të mësuar.
8
Provim Gjysmëfinal
9
Arsimi dhe aktivitetet para-leximit.
10
Metodat për mësimin e leximit.
11
Organizimi i mësimit të leximit dhe aktivitetet e leximit.
12
Shkrim dore.
13
Zhvillimin e shkrimit.
14
Gjuha dhe shkrim-leximi në planin mësimor.
15
Gjuha dhe shkrim-leximi në planin mësimor.
16
Provim Final
1
The goals of this course are to show students how to teach children the basic elements of language: sound, meaning and grammar. Also they will learn how children use language, develop educational and linguistic ability to take information and use it effectively and develop positive attitude to language and literature. (Ii) gives the basic theories of language acquisition. (Iii) to tell what is writing and reading. (Iv) Discuss how reading and writing is treated from the school curriculum.
2
Të identifikojë komponentët kryesore të një programi të integruar gjuhësor dhe të kuptuarit e vijës së arsyetimit për metodat e ndryshme të përdorura në zhvillimin dhe përvojat në të mësuar për secilin komponent.
3
Të identifikohen kriteret për përzgjedhjen e letërsisë për fëmijët e vegjël dhe për të shqyrtuar metodat e ndryshme për përdorimin e letërsisë për të rritur aftësitë e komunikimit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 5 0
Gjysmë finale
1 5 5
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
121
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.84
ECTS
5.00