- Kodi
- PRD 320
- Emri
- Praktikë Profesionale
- Semestri
- 6
- Leksione
- 1.00
- Seminare
- 8.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 5.00
- ECTS
- 9.00
- Përshkrimi
-
Kursi është i veçantë për shkak se organizohet në dy pjesë që ndërthurin teorinë me praktikën .Pjesa e parë është mikro / mësimi që u mundëson nxënësve të marrin në praktikë disa aftësi të mësimdhënies. Pjesa e dytë merret me ofrimin e praktikës në parashkollor ku praktikantët studentë do të qëndrojnë në shkollë për një semestër. Përmbajtja akademike e kursit fokusohet në praktikimin e njohurive të fituara në universitet dhe të reflektuar në praktikë.Aftësitë teknike dhe praktike të përftuara përmes këtij kursi përfshijnë pëvetësimin nga ana e studentëve të koncepteve themelore dhe teorive të zhvillimit të kurrikulit dhe rëndësinë e njohjes së udhëzimeve për zhvillimin e kurrikulës. Pas përfundimit të programit, studentët do të kenë përftuar njohuri për këshillimin e fëmijëve me zhvillim normal dhe atyre me nevoja të veçanta. Kljo ndodh pasi ata jane njohur më në thellësi me specifikat e zhvillimit fizik psikik emocional dhe kognitiv të fëmijë dhe pasi kanë marrë njohuri në lidhje me përshtatjet që mund te bëhen në kurrikul dhe në vlerësim për të mbështetur këta studentë.
- Objektivat
-
Metodologjitë kryesore nga të cilat studentët do të përfitojnë janë ndërthurja e aspekteve teorike me aspektet praktike. Gjithashtu studentët do të njihen me aspekte të arsimit parashkollor të tilla si 1. bazat teorike të zhvillimit të kurrikulit, udhëzimet dhe këshillimi, duke shqyrtuar procesin i vlerësimit të rezultateve dhe teknikat e vlerësimit. 2. modelet e zhvillimit të kurrikulës, modelet e konceptimit dhe të vlerësimit të kurrikulës 3.njohuri mbi aftësinë e kufizuar dhe arsimin special dhe situatat e përshtatjes së kurrikulës dhe metodologjive me nevojat e fëmijëve me aftësi të vecanta
- Java
- Tema
- 1
- Sistemet familjare
- 2
- Çrregullime të personalitetit
- 3
- Natyra e njeriut
- 4
- Menaxhimin e zemërimit
- 5
- Kriza dhe disiplina
- 6
- Kriza e drogës në shkolla
- 7
- Aftësitë këmbëngulës themelore, shaka dhe kriza
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Emergjente dhe fatkeqësi gatishmëri
- 10
- Dhuna Menaxhimi
- 11
- Si miscommunication mund të çojë në krizë
- 12
- Bazat e negocimit
- 13
- Menaxhimit njerëzit
- 14
- Qasjet për shërimin
- 15
- Bëj shaka dhe kriza
- 16
- Provimi final
- 1
- Studenti do të jetë në gjendje të aplikojnë për të gjitha aktivitetet e programit ditor në shkolla.
- 2
- Studentët do të jenë të aftë të shpjegojnë kërkesat lidhur me menaxhimin e klasës.
- 3
- Studentët do të jenë të aftë të përcaktojë si duhet bërë një udhëzues i mirë
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 20% 20%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 20%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 80%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 9 144
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 0 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 16 16
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 216
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 8.64
- ECTS
- 9.00