- Kodi
- PRD 216
- Emri
- Zhvillimi i Gjuhës dhe i Shkrim Leximit II (Arsim Parashkollor)
- Semestri
- 4
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Qëllimi i kësaj lënde është shqyrtimi i teorive dhe i studimeve të fundit në lidhje me zhvillimin arsimor. Studiojmë fusha të ndryshme të zhvillimit arsimor, konkretisht gjuhën e folur, shkrimin dhe leximin. Teoria dhe studimi kthehen në strategji praktike, materiale vlerësuese dhe përgatitje ambientesh të pasura arsimore.
- Objektivat
-
Vëmendja kryesore i kushtohet integrimit të zhvillimit arsimor përgjatë ditës shkollore si pjesë integrale e të gjitha fushave të përmbajtjes. Bëhet përpjekje për të reflektuar mbi çështjet aktuale në arsimin e hershëm, konkretisht: programe të ndërhyrjes në fazat e para për të ndihmuar ata që kanë vështirësi në lexim, mësim të aftësive në kushtet e duhura zhvillimore dhe përmbushjen e standardeve për zhvillimin e aftësive. Paraqitja e informacionit kryhet përmes leksioneve, diskutimeve në grup dhe projekteve në grupe të vogla. Modelojmë strategji dhe ndajmë materiale. Një aspekt i veçantë i lëndës është aftësia e mësuesve nga 3 zona të ndryshme të cilët komunikojnë dhe punojnë me njëri-tjetrin dhe me nxënës që ndjekin programet e diplomimit. Ndjekje të ecurisë pas vizitave në klasë te mësuesit pjesëmarrës.
- Java
- Tema
- 1
- Mësimdhënia e fonetikës, Rregullat e drejtshkrimit t
- 2
- Mësimdhënia e lidhjes shkronjë-tingull, Rregullat e shumëfishta
- 3
- Mësimdhënia e të shkruarit, Përfundimet e fjalëve në Anglisht
- 4
- Mjedisi i të nxënit dhe zhvillimi gjuhësor, Strategjitë e drejtshkrimi
- 5
- Gjuha dhe zhvillimi socio-emocional
- 6
- Qasjet ndaj të nxënit dhe zhvillimi gjuhësor
- 7
- Zhvillimi gjuhësor nëpërmjet artit vizual
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Krijimi i rrjedhshmërisë në të folur
- 10
- Zhvillimi i fjalorit
- 11
- Zhvillimi i të kuptuarit të tekstit
- 12
- Të lexuarit e teksteve rrëfimtare
- 13
- Të lexuarit e teksteve informuese
- 14
- Krijimi i aftësive bazë gjuhësore
- 15
- Të folurit dhe të dëgjuarit
- 16
- Provim Final
- 1
- Pas përfundimit të këtij kursi studenti: Krahason dhe dallon specifikat e prespektivave të ndryshme të zhvillimit të shkrim leximit tek fëmijët.
- 2
- Kupton proceset e lidhura me zhvillimin e shkrim këndimit Përshkruan etapat e zhvillimit dhe përcakton treguesit kryesorë për cdo etapë.
- 3
- Dallon tiparet e një pedagogjie cilësore në funksion të zhvillimit të fëmijëve në nivel klase, si dhe nëpërmjet partneritetit me prindërit dhe komunitetin.
- 4
- Siguron që zhvillimi i shkrim leximit tek fëmijët mbështet zhvillimin e tyre gjuhësor.
- 5
- Dallon dhe aplikon strategjitë më efikase në mbështetjen e zhvillimi të shkrim leximit në kontekste të ndryshme të nxënies së gjuhës.
- 6
- Planifikon dhe vlerëson me efikasitet ecurinë e zhvillimit të shkrim leximit tek nxënësit individualisht dhe në nivel klase.
- 7
- Përdor një sërë strategjish vlerësimi me qëllim monitorimin e ecurisë së fëmijëve në arritjet e tyre dhe planifikon aktivitete në funksion të tyre.
- 8
- Kupton se si llojet e ndryshme të materialeve dhe burimeve, duke përfshirë teknologjinë e fundit, që mund të përdoren me nxënësit e parashkollorit dhe të mbështesin procesin e mësimnxënies në të gjitha fushat.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 0 7 0
- Gjysmë finale
- 1 6 6
- Provimi përfundimtar
- 1 8 8
- Të tjera
- 2 7 14
- Ngarkesa totale e punës
- 118
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.72
- ECTS
- 5.00