- Kodi
- PRD 315
- Emri
- Mësimdhënia e Shkencave Natyrore
- Semestri
- 5
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë do të identifikojë se si fëmijët e vegjël zhvillojnë kuptimin e tyre shkencor dhe teknologjik, si dhe qasjet e mësimdhënies dhe strategjitë për mbështetjen e mësimit në fëmijërinë e hershme dhe në kushte të shkollës fillore. Për zhvillimin shkencor dhe të njësive teknologjike dhe për lidhje me praktikën profesionale, nxënësit do të shqyrtojnë një grup mësimesh që kanë krijuar dhe i kanë zbatuar vetë nëse kanë mundur.
- Objektivat
-
Çështjet përfshijnë rëndësinë që kanë për fëmijët idetë shkencore dhe mendimi në lidhje me teknologjinë, aspekte të ndryshme të shkencave biologjike dhe fizike që kanë të bëjnë me fëmijërinë e hershme dhe prezantim të veçorive bazë si larmia e botës së gjallë, materialet (p.sh. tekstilet, ushqimi), veçoritë e ujit, ajrit, elektricitetit dhe magnetizmit, drita, zëri dhe makinat. Konceptet mjedisore dhe teknologjike integrohen përgjatë gjithë programit. Identifikohen aktivitetet dhe materialet e duhura për të promovuar mësimin shkencor dhe zgjidhjen e problemeve në fëmijërinë e hershme dhe në rrethana fillestare.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje.
- 2
- Natyra e shkencës dhe tiparet
- 3
- Pse mësohet shkenca në arsimin e fëmijërisë së hershme
- 4
- Mjediset dhe qasjet e mësimit të shkencës
- 5
- Qëllimet e arsimit shkencor. Roli i mësuesve dhe i familjes
- 6
- Matja e zhvillimit konceptual dhe vlerësimi i arsimit shkencor
- 7
- Shkenca fizike
- 8
- Provimi I Ndermjetem
- 9
- Shkenca të tokës
- 10
- Shkenca të tokës
- 11
- Rëndësia e matematikës në jetën e përditshme
- 12
- Shkenca primitive
- 13
- Zhvillimi teknologjik
- 14
- Anatomia njerëzore
- 15
- Anatomia njerëzore
- 16
- Provimi përfundimtar
- 1
- Me përfundimin e kësaj lënde nxënësi do të jetë i aftë të: Shpjegojë elementet kryesore të arsimit shkencor në fëmijërinë e hershme.1.1. Të shpjegojë natyrën e shkencës dhe tiparet e saj.1.2. Të shpjegojë objektivat kryesore të arsimit shkencor në fëmijërinë e hershme.
- 2
- Të mund të diskutojë zhvillimin konceptual në vitet e fëmijërisë së hershme.2.1. Të shprehë konceptet në kontekst të zhvillimit njohës.2.2. Të formojë koncepte dhe të përftojë procedura.
- 3
- Të mund të shpjegojë konceptet sipas përmbajtjes shkencore në lidhje me fëmijërinë e hershme.3.1. Të kryejë aktivitete në shkencat natyrore duke përfshirë botën organike dhe joorganike, bimët, kafshët, trupin e njeriut, ushqimin dhe mjedisin.3.2. Të kryejë aktivitete në shkenca fizike si materia, forca, energjia, zëri, drita dhe makina të thjeshta.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 16 16
- Gjysmë finale
- 1 2 2
- Provimi përfundimtar
- 1 11 11
- Të tjera
- 1 10 10
- Ngarkesa totale e punës
- 129
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.16
- ECTS
- 5.00